Unijukka! Näetkö korteista...

vaikeasanaristikko

Ystävämiehellä syntymäpäivä. Epäröin onnitella. Onnittelenko vai en? Vai onko parempi jättää noteeraamatta? Vuosi sitten hän kiitti mutta laittoi viestin perääni ettei pidä siitä että yritän olla liian läheinen.

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      sauvojen ässä: Sauvojen ässä kuvastaa kykyä toimia vilpittömästi ja luovasti. Toisaalta kortti kertoo myöskin sen että toiminnan keskellä olisi hyvä muistaa myöskin hiljentyä. Täytyy siis tietää milloin on aika toimia ja milloin aika olla tekemättä mitään.
      Itse sanoisin, että älä onnittele jos ed.tuntuu, ettei hän siitä pidä. Onko tälle viimevuotiselle käytökselle mitään erityistä syytä?!

    • vaikeasanaristikko

      Kiitos unijukka! Muistin vasta että kysyin sinulta neuvoa ja sitä ennen mietin pää punaisena miten toimin. Ja sitten laitoin lyhyen onnitteluviestin johon ei ole tullut vastausta. Syytä en oikein vieläkään tiedä viime vuotiselle tapaukselle. Hän täytti sentään 50 v. Nyt 51. Hyvät välit on olleet vaikka meillä ei ole siis ollut suhdetta. Olen avoin persoona ja mielestäni en ole tehnyt mitään. Hän sen sijaan on vuoden sisään eronnut ja löytänyt uudenkin ja kiukutellut minulle. En tiedä oikein mistä on kyse vaikka intuitioni on hyvä! ? Minä olen vapaa nainen. Vesimies. Olemme tunteneet 4 vuotta. Kerron jos hän vastaa jotenkin. Ihmismieli on kummallinen. Tämä herra on kuin vaikea hymyilevä sanaristikko. Vaikka yleensä luen ihmistä helpostikin.

    • vaikeasanaristikko

      Hei unijukka! Olit oikeassa. EI olisi pitänyt laittaa. EI vastausta. Ja näinkin hänet ja ei sanaakaan puhetta minulle. Katsoi vain kummallisen näköisenä. Nostatko vielä kortin mistä ihmeestä on kyse. Olen ollut häntä kohtaan vain aidosti sydämellinen. Kiitos jo etukäteen!

    • Unijukka15

      maagikko: Kun kyse on nyt "negatiivisesta" puolesta henkilössä niin kyse on epätasapainosta. Estetään itseä ottamasta vastaan, ikään kuin pidätellään itseään. Mahdollisuudet moneen olisi, mutta kyse on valinnasta olla ottamatta asioita vastaan, hän ottaa siis itsensä liian vakavasti. Näin ihmisellä on lopulta vähemmän mahdollisuuksia.

    • vaikeasanaristikko

      Kiitos Unijukka! Tämä sopii oikein hyvin tuohon herraan. Epätasapaino estää häntä edes kiittämästä! Vain pieni sana kiitos joko suullisesti tai tekstiviestivastaus. Mutta ei. Vain hölmistynyt katse. EI sentään vihainen kuten vuosi sitten. Harvinaista käytöstä kaikin puolin. Mysteerimies. Mikähän häntä pitää noin epätasapainoisessa tilassa. Ehkä se selviää ajan kanssa. Kiitos vielä. Sinä olet mahtava!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe