Unijukka! Näetkö korteista...

vaikeasanaristikko

Ystävämiehellä syntymäpäivä. Epäröin onnitella. Onnittelenko vai en? Vai onko parempi jättää noteeraamatta? Vuosi sitten hän kiitti mutta laittoi viestin perääni ettei pidä siitä että yritän olla liian läheinen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

sauvojen ässä: Sauvojen ässä kuvastaa kykyä toimia vilpittömästi ja luovasti. Toisaalta kortti kertoo myöskin sen että toiminnan keskellä olisi hyvä muistaa myöskin hiljentyä. Täytyy siis tietää milloin on aika toimia ja milloin aika olla tekemättä mitään.
      Itse sanoisin, että älä onnittele jos ed.tuntuu, ettei hän siitä pidä. Onko tälle viimevuotiselle käytökselle mitään erityistä syytä?!

• vaikeasanaristikko

Kiitos unijukka! Muistin vasta että kysyin sinulta neuvoa ja sitä ennen mietin pää punaisena miten toimin. Ja sitten laitoin lyhyen onnitteluviestin johon ei ole tullut vastausta. Syytä en oikein vieläkään tiedä viime vuotiselle tapaukselle. Hän täytti sentään 50 v. Nyt 51. Hyvät välit on olleet vaikka meillä ei ole siis ollut suhdetta. Olen avoin persoona ja mielestäni en ole tehnyt mitään. Hän sen sijaan on vuoden sisään eronnut ja löytänyt uudenkin ja kiukutellut minulle. En tiedä oikein mistä on kyse vaikka intuitioni on hyvä! ? Minä olen vapaa nainen. Vesimies. Olemme tunteneet 4 vuotta. Kerron jos hän vastaa jotenkin. Ihmismieli on kummallinen. Tämä herra on kuin vaikea hymyilevä sanaristikko. Vaikka yleensä luen ihmistä helpostikin.

• vaikeasanaristikko

Hei unijukka! Olit oikeassa. EI olisi pitänyt laittaa. EI vastausta. Ja näinkin hänet ja ei sanaakaan puhetta minulle. Katsoi vain kummallisen näköisenä. Nostatko vielä kortin mistä ihmeestä on kyse. Olen ollut häntä kohtaan vain aidosti sydämellinen. Kiitos jo etukäteen!

• Unijukka15

maagikko: Kun kyse on nyt "negatiivisesta" puolesta henkilössä niin kyse on epätasapainosta. Estetään itseä ottamasta vastaan, ikään kuin pidätellään itseään. Mahdollisuudet moneen olisi, mutta kyse on valinnasta olla ottamatta asioita vastaan, hän ottaa siis itsensä liian vakavasti. Näin ihmisellä on lopulta vähemmän mahdollisuuksia.

• vaikeasanaristikko

Kiitos Unijukka! Tämä sopii oikein hyvin tuohon herraan. Epätasapaino estää häntä edes kiittämästä! Vain pieni sana kiitos joko suullisesti tai tekstiviestivastaus. Mutta ei. Vain hölmistynyt katse. EI sentään vihainen kuten vuosi sitten. Harvinaista käytöstä kaikin puolin. Mysteerimies. Mikähän häntä pitää noin epätasapainoisessa tilassa. Ehkä se selviää ajan kanssa. Kiitos vielä. Sinä olet mahtava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu taitaa olla nyt historiaa

Martina ja Vicke reissussa, Nala Eskolla. Pikkarainen uiskentelee yksikseen. Olis kyllä kiinnostavaa tietää, mitä tapahtui. Tässä suhteessa maksajan r
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      5468
    2. Tissiesi vilauttelu ei ole feministinen teko

" jos läjä miehiä painelisi menemään ympäri Suomea erilaisissa flashmobeissa munasillaan, heitä syytettäisiin seksuaalisesta häirinnästä" https://www
      Sinkut
      211
      5050
    3. Miksei seiskalehti uutisoi erosta?

Moni keskustelupalsta pursuaa spekulointia Martinan ja Hannun erosta, molempin ig-päivitykset sopivat kuvaan. Missä Hörkkö ja etusivun juttu??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      3019
    4. Luksusrouva taas ulosotossa

Hukkaan meni Nikon avustusyritykset, Sofialta karhutaan taas isoja summia https://www.seiska.fi/kotimaa/vouti-sofia-belorfin-perassa-okyelamaa-viettav
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2821
    5. Koronan levittäminen kapakoissa on perusoikeus ja rokotus&rokotepassi on pian pakko, hienoa Hjallis!

Nyt Suomeen puuhataan rokotepassipakkoa - Hjallis Harkimo: sanktiot käyttöön rokottamattomille https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-481
      Maailman menoa
      176
      2495
    6. Martinan ilmoitukset matkasta

Ensimmäinen kuva tuli jo kun matkalla lentokentälle. Toi muija taitaa elää känny kädessä liimattuna.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1811
    7. Hyvinvointivalmentaja voi pahoin

Kyllä niin kaikesta näkee että hyvin ei mene. Ktuota juoksua ja menoa on nyt jo liikaa . Miten käy kisojen. Keskeyttää tietenkin . Mitä sen jälkeen ..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1476
    8. Sofia ja Stefan kihloissa

Sormus on kuvissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1286
    9. "Marbella tuntuu niin kodilta, on aina tuntunut" sanoo Martina.

Jep, nainen ei osaa edes vähän maan kieltä ja elää siellä turistielämää, urheilee ja syö dinnereitä. Ei mitään tekemistä oikean arjen kanssa kun pitää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1272
    10. Rambo kolaroi "autonsa"

Eli Martinan sähköfiuden... 😂 Näköjään rambokin osaa jo vetää mutkat suoriksi. Eli hengen omakseen ottama kaara onkin marsun nimissä vaikka omanaan s
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1153
    Aihe