Hei, olen 22-vuotias mies joka kärsii lievästä inkontinenssista. Eli on aluksi sellainen fiilis että täytyy päästä vessaan mut sitten kun saavun niin kauheasti ei tule. Mutta sitten kuin meen pytyltä pois niin jotenkin tuntuu siltä että housuun tulee pieni tiputus ja alushousut menevät märiksi. Täytyykö hankkia vaipat vai ei teidän mielestänne?
Vastaukset 8
- HarriOulusta
Ei tarvi, ellei kastu läpi asti.
onhan noita miesten tippasuojia kaupois
- Anonyymi
Suosittelen vaippoja.
- Anonyymi
Housuvaipat, niin ei tarvi miettiä kaiken aikaa, kastuuko vai ei. Niihin tottuu, eikä sitten haluakaan olla ilman.
- Anonyymi
Mäkin käyttäisin vaippoja tossa tilanteessa, koska tilanne kuulostaa todella stressaavalta. Ja voi olla, että vaippojen pitäminen suuntaa ajatukset muualle ja ongelma häviääkin...
- Anonyymi
Housuvaipat on todella mukavat pitää
Tena slip super päivisin ja maxi öisin
- Anonyymi
Mene lääkäriin ennen kuin alat käyttämään vaippoja, asia voi olla helposti korjattavissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611640- 291265
- 851108
- 43925
- 95868
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19745Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151659- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77617- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19566
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540