Asennustikku tehty bootcampilla, ladattu uusimmat asennustiedostot sillä myös tikulle. Osiointi tehty sekä bootcampilla että toisella kerralla myös macin omalla levynhallintaohjelmalla.
Windowsin asennus käynnistyy, antaa valita jommallakummalla ohjelmalla tehdyn osioinnin. Kopioi osiolle windowsin asennustiedostot, aina kun asennusohjelma alkaa valmistelemaan tiedostoja asentamista varten se pysähtyy ja antaa herjan : Windows ei voi asentaa tarvittavia tiedostoja. Varmista että kaikki asennuksessa käytettävät tiedostot ovat käytettävissä , ja aloita asennus uudelleen. Virhekoodi: 0x8007025D
Olen yrittänyt googlettaa virhettä mutta en löydä sille kunnon vastausta. Osaisikohan joku sanoa mikä mättää?
Olen kokeillut useampaa imagea (ladattu mediacreation toolilla win10x64home), tehnyt tikun (16gb. /usb2) alusta alkaen parikin kertaa uusiksi, irroitettu macista kaikki muut laitteet paitsi usb-asennusmedia ja osiointi tosiaan tehty sekä bootcampilla että macin omalla levytyökalulla fat-tiedostomuotoon.
Windows 10:n asentaminen macciin/ongelma.
PeeloPeloton
1
114
Vastaukset
- PooloPeloton
Mitä ihmettä touhuat
minä laiton windoussin tilalle El Capitanin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053651
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472600- 982380
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401944Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261634- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211478- 221318
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701225