Asennustikku tehty bootcampilla, ladattu uusimmat asennustiedostot sillä myös tikulle. Osiointi tehty sekä bootcampilla että toisella kerralla myös macin omalla levynhallintaohjelmalla.
Windowsin asennus käynnistyy, antaa valita jommallakummalla ohjelmalla tehdyn osioinnin. Kopioi osiolle windowsin asennustiedostot, aina kun asennusohjelma alkaa valmistelemaan tiedostoja asentamista varten se pysähtyy ja antaa herjan : Windows ei voi asentaa tarvittavia tiedostoja. Varmista että kaikki asennuksessa käytettävät tiedostot ovat käytettävissä , ja aloita asennus uudelleen. Virhekoodi: 0x8007025D
Olen yrittänyt googlettaa virhettä mutta en löydä sille kunnon vastausta. Osaisikohan joku sanoa mikä mättää?
Olen kokeillut useampaa imagea (ladattu mediacreation toolilla win10x64home), tehnyt tikun (16gb. /usb2) alusta alkaen parikin kertaa uusiksi, irroitettu macista kaikki muut laitteet paitsi usb-asennusmedia ja osiointi tosiaan tehty sekä bootcampilla että macin omalla levytyökalulla fat-tiedostomuotoon.
Windows 10:n asentaminen macciin/ongelma.
PeeloPeloton
1
103
Vastaukset
- PooloPeloton
Mitä ihmettä touhuat
minä laiton windoussin tilalle El Capitanin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774562Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112633- 1771769
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721279- 761262
- 35996