hei kaikki siivekkäät

Kottarainen

missä olette olleet kun ei viserrystä kuulu? Vao jäykistikö sinkku siivet ja niiden tynkät. Minä olen hyvin iloinen ja kiitollinen ,kun hilloa latkin niin paljon männä kesänä ,niin en päässyt Kao Lakiin . Nyt kenties olisin näkymätön siivekäs siis enkeli. Elämä on tuntunut viime päivinä erittäin hyvältä ja olen kiitollinen siitä toipa semitä hyvänsä tullessaan.Elämältä vain se maistuu..

32

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talitiainen

Jäin itse äsken miltei kiinni hiirenloukkuun, jonka joku oli virittänyt. Sain kuin sainkin napatuksi juustopalan.

Kao Lak: aina kun tällaista tapahtuu, minussa syttyy halu lentää auttamaan. Minunkin pienessä nokassani voisi kulkea sentään korsi jos toinenkin rakennustarpeiksi. Mutta aina se jää, miksi?

• emu

Asiat on ihan hyvin. Minulla. Matkaradio on auki ja olen kuunnellut uutisia samalla kun olen vahvistanut pesääni.

Tuollaisesta katastrofista en selviäisi. Minun nopeat jalkani eivät olisi mitään tsunamin rinnalla, joka etenee ja tekee tuhoaan hurjalla voimalla ja vauhdilla.

Tällaisena päivänä en osaa iloita mistään. Oma elämäkin tuntuu niin vähäpätöiseltä menetettyjen henkien rinnalla.
      Ehkä huomenna herään ja olen onnellinen siitä että elän. Voin juosta hangilla. Hyppiä ja riemuita. Voin tehdä lumienkelietä suojelemaan kateissa olevia ja heidän omaisiaan.

Sytytän kynttilän. Moni on saanut siivet. Sitä en halunnut. En näin.

• hömötiainen

Pistää miettimään maailman myrskyjä.Tuolla liikenteessä tänään tarkkailin kavereita,kaikilla pärstä peruslukemilla.
        Sinne lensi pari puolituttua tipusta jouluksi,olivat lähtiessään intoa täynnä,miten lie nyt...ei tietoo.
        Paluumatkalla itsekin joulunvietosta suunnittelin jo ensijoulua sieltä suunnalta.
        Harkintaan,harkintaan.Mut tuskimpa kahta järistystä
        peräkkäisinä vuosina...

• kirjosieppo

Joulukinkku taitaa olla jotenkin epäterveellistä minulle, koska siivet ei nyt oikein jaksa kantaa, ja ihan kuin visertelykin olisi jotenkin lukossa tai tukossa. Pitänee tästä varmaan siirtyä kevyempään nokittavaan !:)

Kirjosieppo ei muuten osaa lentää niin korkealle avaruuteen, että näkisi tai tietäisi, joten piti katsoa astronetistä sitä komeettajuttua. Ja siellähän se heti kerrottiin, että vuodenvaihteen kruunaa tosiaankin sellainen kirkas komeetta Machholz. Oli siellä muuten bongausjuttujakin !:)

• yopollo

ovat olleet kovin sumuiset mutta aamutaivas kirkkaampi, harmittavasti se komeetta on siihen mennessä kallistunut jo läntiseen taivaanrantaan. Kuukin, niin inspiroiva kuin onkin, pilaa loistollaan himmeämpien kohteiden näkymistä. Oli viime yön Saturnuksen vieressä, kaunis ja katsomisen arvoinen pari.

Kevyempää kaipaa maha täälläkin, salaattiin jäi himo, pitäisikö huomennakin täydentää vihervarastoa....

• kirjosieppo
        yopollo kirjoitti:

ovat olleet kovin sumuiset mutta aamutaivas kirkkaampi, harmittavasti se komeetta on siihen mennessä kallistunut jo läntiseen taivaanrantaan. Kuukin, niin inspiroiva kuin onkin, pilaa loistollaan himmeämpien kohteiden näkymistä. Oli viime yön Saturnuksen vieressä, kaunis ja katsomisen arvoinen pari.

Kevyempää kaipaa maha täälläkin, salaattiin jäi himo, pitäisikö huomennakin täydentää vihervarastoa....

varmaankin niin pitää tehdä, minunkin, kun eihän tästä muuten pääse lentoon ollenkaan !:)

Öitä!

• kirjosieppo

alkaa kaikesta huolimatta, joten ... mukavaa vuodenvaihdetta ja onnekasta tai onnekkaampaa kohta alkavaa uutta vuotta Teille kaikille viiskytplussalaisille !

• kottarainen

on otettava vastaan mitä tuleman pitää. Toisaalta on jotenkin arveluttavaa ,että edessä on kirjan tyhjä sivu ,johon alkaa piirtyä valintojemme ja meille annettujen tapahtumien ääriviivoja sekä tnnetiloja.Onneksi emme tiedä tulevaa ,joten voimme tällä hetkellä olla sellaisessa mielentilassa kuin on mahdollista.Sinulle kirjosieppo voimia jokaiselle tulevalle päivälle senverran kuin on tarvetta. Myös iloa ja onnea sekä unelmien toteutumista. Se on sitä elämän suolaa.

• yopollo
        kottarainen kirjoitti:

on otettava vastaan mitä tuleman pitää. Toisaalta on jotenkin arveluttavaa ,että edessä on kirjan tyhjä sivu ,johon alkaa piirtyä valintojemme ja meille annettujen tapahtumien ääriviivoja sekä tnnetiloja.Onneksi emme tiedä tulevaa ,joten voimme tällä hetkellä olla sellaisessa mielentilassa kuin on mahdollista.Sinulle kirjosieppo voimia jokaiselle tulevalle päivälle senverran kuin on tarvetta. Myös iloa ja onnea sekä unelmien toteutumista. Se on sitä elämän suolaa.

linnutkin olla hiljaisiksi järkyttyneitä tuosta tuhon määrästä. Pöllöneidin kanssa tässä laitoimme jo rakettirahat SPR:lle ja tyydymme tänä vuonna katsomaan ikkunasta tai parvekkeelta toisten juhlintaa. Tinat valamme. Viimevuotinen tinani ennusti kurjaa vuotta ja se toteutui, toivottavasti tällä kertaa onni on kohdallaan. Samaa toivon teille muillekin.

• Mies 50+
        yopollo kirjoitti:

linnutkin olla hiljaisiksi järkyttyneitä tuosta tuhon määrästä. Pöllöneidin kanssa tässä laitoimme jo rakettirahat SPR:lle ja tyydymme tänä vuonna katsomaan ikkunasta tai parvekkeelta toisten juhlintaa. Tinat valamme. Viimevuotinen tinani ennusti kurjaa vuotta ja se toteutui, toivottavasti tällä kertaa onni on kohdallaan. Samaa toivon teille muillekin.

Vähän meni loppuvuosi persiilleen,no tossa on lomaopas pöydällä,oisin ehkä mielelläni sittenkin ollut paikanpäällä siellä mihin sormi osoitti lomareittiä,ehkä olis voinu jotenkin auttaa joitain,mut meiksin tuurilla... no turha jossitella,harmi vain ku kerkesin pommit ostaa,niillä rahoilla olis ollu muutakin tekemistä.Mut todella hyvää uuttavuotta palstan tirpusille,ja muillekin tietenkin

• yopollo
        Mies 50+ kirjoitti:

Vähän meni loppuvuosi persiilleen,no tossa on lomaopas pöydällä,oisin ehkä mielelläni sittenkin ollut paikanpäällä siellä mihin sormi osoitti lomareittiä,ehkä olis voinu jotenkin auttaa joitain,mut meiksin tuurilla... no turha jossitella,harmi vain ku kerkesin pommit ostaa,niillä rahoilla olis ollu muutakin tekemistä.Mut todella hyvää uuttavuotta palstan tirpusille,ja muillekin tietenkin

että formulakuski Schumikin oli lahjoittanut tuonne kolme miljoonaa dollaria. Kai se hänenkin tuloillaan vähintään sitä vastaa että meitsi jonkun kympin antaa.

• emu

Kaiken tämän keskellä eletään. Kuin viimeistä päivää. Tästä vuodesta.

On rauhoittavaa katsella noita siivekkäitä jotka pyrähtelevät pensaiden juurilla hakemassa syötävää. On rauhoittavaa katsella oravan juoksua puunrungolla.
      Se että näemme kaiken tuon on myös merkki luonnon voimasta.

Hyvää Uutta Vuotta, siivekkäät Ystävät!

• Vetelee tossa kamujensa kans mun viimevuotisia lihapullia tyytyväisenä,saa nähdä vieläkö siivet kantaa,no siitä voi tulla suihkumoottori,kun meiksin eväisiin menee nokkimaan

• kirjosieppo

LENNOKASTA UUTTA VUOTTA 2005 !!!

t.kirjosieppo

• emu

Lennämme läpi vuosien.

• kirjosieppo
        emu kirjoitti:

Lennämme läpi vuosien.

aina vain lujempaa (vai miten sen nyt sanoisi), koska toisinaan tuntuu siltä, että aika lentää nykyään aikamoista vauhtia !:)

• kirjosieppo
        kirjosieppo kirjoitti:

aina vain lujempaa (vai miten sen nyt sanoisi), koska toisinaan tuntuu siltä, että aika lentää nykyään aikamoista vauhtia !:)

tosiaankin kuin siivillä, se taitaakin olla vain loputon hetki tätä elämän arkea ... No oli miten oli, toivottelen silti ja vielä kerran Emulle, Kottaraiselle, Käelle, Yöpöllölle, ja kaikille muillekin linnuille oikein hyvää vuotta 2005 !:)

• kirjosieppo kirjoitti:

tosiaankin kuin siivillä, se taitaakin olla vain loputon hetki tätä elämän arkea ... No oli miten oli, toivottelen silti ja vielä kerran Emulle, Kottaraiselle, Käelle, Yöpöllölle, ja kaikille muillekin linnuille oikein hyvää vuotta 2005 !:)

Mä käsitän,että aika on kuluvaa kamaa,ja kun sitä on aina vain vähemmän niin siitä johtuu tämä nykyinen kiire,koska aikaa ei enään ole niin paljoa kuin ennen

• yopollo
        RamiKS kirjoitti:

Mä käsitän,että aika on kuluvaa kamaa,ja kun sitä on aina vain vähemmän niin siitä johtuu tämä nykyinen kiire,koska aikaa ei enään ole niin paljoa kuin ennen

Jos emu toivoo siipiä joilla voi lentää paikasta toiseen, toivon minäkin siipiä joilla voisi lentää ajasta toiseen. Ei tarvitsisi ajan itsensä lentää.

• Kottarainen
        yopollo kirjoitti:

Jos emu toivoo siipiä joilla voi lentää paikasta toiseen, toivon minäkin siipiä joilla voisi lentää ajasta toiseen. Ei tarvitsisi ajan itsensä lentää.

Olipahan toisenlainen uuden vuoden aloitus. Mulla päällimmäisenä ,että onneksi ei tiedä milloin on htki ,jolloin siivet ei kanna ja jalka ei ota päälle ja jyvät jäävät noukkimatta.
        Toivo pitää säilyttää ja elämä jatkuu,kuten lapinlahtelainen matami totesi ,ettei sitä milloinkaa vois naattia ja ilota ,kun aina jossain päin on surua mualimassa.Minusta tuntuu että elämä on entistä rakkaampaa ,joten kiitos elämälle.
        Kaikille oikein hyvää ja antoisaa uutta vuotta.

• yopollo
        Kottarainen kirjoitti:

Olipahan toisenlainen uuden vuoden aloitus. Mulla päällimmäisenä ,että onneksi ei tiedä milloin on htki ,jolloin siivet ei kanna ja jalka ei ota päälle ja jyvät jäävät noukkimatta.
        Toivo pitää säilyttää ja elämä jatkuu,kuten lapinlahtelainen matami totesi ,ettei sitä milloinkaa vois naattia ja ilota ,kun aina jossain päin on surua mualimassa.Minusta tuntuu että elämä on entistä rakkaampaa ,joten kiitos elämälle.
        Kaikille oikein hyvää ja antoisaa uutta vuotta.

ollaan tyttären kanssa puheltu, että vaikka suru on siitä että niin monelle kävi onnettomasti, ilo on siitä ettei kukaan lähituttu ollut mukana. Vähän välillisempiä kuoli sitten koko perheellinen.

• kirjosieppo
        yopollo kirjoitti:

ollaan tyttären kanssa puheltu, että vaikka suru on siitä että niin monelle kävi onnettomasti, ilo on siitä ettei kukaan lähituttu ollut mukana. Vähän välillisempiä kuoli sitten koko perheellinen.

sellaisen mielenkiintoisen uutisen, että eläimet ovat selvinneet järistyksen kourista huomattavasti paljon paremmin kuin ihmiset. Mikäköhän luonnonlaki asiaan on vaikuttanut ?

• yopollo
        kirjosieppo kirjoitti:

sellaisen mielenkiintoisen uutisen, että eläimet ovat selvinneet järistyksen kourista huomattavasti paljon paremmin kuin ihmiset. Mikäköhän luonnonlaki asiaan on vaikuttanut ?

kuin että eläimet seuraavat luonnon ilmiöitä paljon ihmistä tarkemmin eivätkä jää rannalle ihmettelemään vaan yrittävät jo hyvissä ajoin pakoon kauemmas.

• kirjosieppo
        yopollo kirjoitti:

kuin että eläimet seuraavat luonnon ilmiöitä paljon ihmistä tarkemmin eivätkä jää rannalle ihmettelemään vaan yrittävät jo hyvissä ajoin pakoon kauemmas.

kaipa se on se eläinten seitsemäs aisti, joka varoittaa vaarasta. Mutta onpa täällä hiljaista, taitavat kaikki olla talviunilla pesäkoloissaan. Yöpuulle se on tästä sitten minunkin lenneltävä ... hyvää yötä !:)

• yopollo
        kirjosieppo kirjoitti:

noita viestejä eri puolilta, delfiinit paenneet merestä jokeen Malesiassa ennen tsunamia ja pelastuneet, Sri Lankassa kansallispuistossa kuollut 66 ihmistä eikä juuri yhtään eläintä (kuulemma vain 2 vesipuhvelia kuollut, eivätkä nekään tainneet olla tällä suojelualueella). Norsut paenneet rannasta korkeammalle hyvissä ajoin ennen aallon tuloa, flamingot hylänneet pesäpaikkansa ja siirtyneet korkeammalle ennen hyökyaallon tuloa, koirat kieltäytyneet jokapäiväisestä rantalenkistä ennen aaltoa. Kuudetta aistia voi hyvin epäillä. . .

• kirjosieppo
        RamiKS kirjoitti:

tähtiaikaa käyvä kello menee näköjään aurinkokellosta vähän edelle, joten tähtivuorokausi onkin siis hiukan pidempi. Pitääkin varmaan siirtyä sellaiseen kelloon, että sais enempi aikaa !:)

• kirjosieppo

ei kuulu lintujen laulua, hiljaisuus on aivan mykkää. Täytynee tästä lähteä omille teilleen ...

Tsirp, ja makeita unia !:)

• yopollo

yö, pöllö lentää mutta ei uskalla paljon puhua, koska ääni säikyttää syötävät karkuun.

• kottarainen
        yopollo kirjoitti:

yö, pöllö lentää mutta ei uskalla paljon puhua, koska ääni säikyttää syötävät karkuun.

jatkuu kaikesta huolimata. Täällä olisi hyvät hiihtoilmat ,mutta siivet eivät taivu sauvojen tahtiin ,joten menen apostolin kyydillä ja nautin lumisesta luonnosta ja tipautan muutaman vesiviirun silmästä Kohta meillä on kevät ja sitten kesä ja silloin on hyvät markkinat linnuilla. Minnehän se käki taas harakoineen on jäänyt vai lie pistänyt luomet kiinni ja vetää hirttä. Jotkuthan tekevät niin kun eivät jaksa ,mutta herättyä kaikki tuntuu niin mukavalle.

• Kolibri

huvita suunnitella mitään suhderintamalla kun haaskalinnut pyörii koko ajan ympärillä kyttäämässä koska saa napata saaliin nokan edestä!

• kottarainen

vain markkinoille ja älä anna haashalintujen tulla nokkimaan omille apajillesi. Anna kyytiä nokalla ja siivillä niin että lähtevät mokomat . Lintujen joukkoon eksynyt lajeja ,jotka haluavat juuri sen toisen apajan. Kokemusta on ,mutta nokin tiehensä...

• yopollo

puree jo niin hyvin että sympatiseeraan sitä saalistakin, tai siis haaskaa, tässä tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe