Hylätty saanneet?

Xxx15

Onko kukaan täällä hylätty saanut?
Mulla on vain 4. hakutoive kesken, muut hylätty

12

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihkudaaeimikäänkudaa

      Mihin kouluihin oot hakenu? :o

    • koulu

      AMK sivuilta : Hyväksytty
      Varasijalla
      Hylätty. Eli pisteesi eivät ole riittäneet pääsyyn varasijalle vaan koe on hylätty

    • luuseriiii

      Mulla myös lukee hylätty. Lukeeko omat pisteet siinä kirjeessä jonka saa myöhemmin, vai pitääkö kysellä koulun hakutoimistosta että missä meni vikaan? Hain Metropoliaan.

    • Seliselo

      Minullakin hylätty. Ja pisteet sain kirjeenä nettipankkiin. Mut siinä lukee et hylätyn saa jos ei täyttänyt vähittäisvaatimuksia??

      • Xxx15

        27p päämäärän testeistä
        Hain Mamk Savonlinna
        4. kerta kun haen ja en ymmärrä vielä miten en ole edes päässyt varasijalle olin niin varma että pääsen edes varasijalle ja luulin että koe olisi helppo kun oli kyse psykologinen testi
        Mutta ei hätää koska aioin hakea avoin amk etten hukkaa aikaa


      • tulevaSH

        ainakaan Tamkiin ei mun mielestä ollut yhtään helpot pääsykokeet. Oli psykologiset testit ja matemaattista päättelykykyä mittaavat sekä luetut suomeksi ja englanniksi. Näistä tarpeeksi hyvin selvinneet pääsivät haastatteluun. Ainakin itse sain harmaita hiuksia aikarajoista ja laskuista. pääsin kyllä sisälle, mutta ei se helpolla tullut. En yhtään ihmettele, että moni karsiutuu näihin.


      • raqee
        Xxx15 kirjoitti:

        27p päämäärän testeistä
        Hain Mamk Savonlinna
        4. kerta kun haen ja en ymmärrä vielä miten en ole edes päässyt varasijalle olin niin varma että pääsen edes varasijalle ja luulin että koe olisi helppo kun oli kyse psykologinen testi
        Mutta ei hätää koska aioin hakea avoin amk etten hukkaa aikaa

        Tuolla kirjoitustaidolla ei pääse AMK: iin. Ehkä äidinkielesi ei ole suomi, sillä tavallinen peruskoululainenkin kirjoittaa paremmin.


      • Xxx15

        Äidinkieleni ei ole suomi...
        Ja mitä se sinulle kuuluu jos kirjoitustaitoni ei ole täydellinen ??? "Tuolla kirjoitustaidolla ei pääse amk:iin" On paljon suomalaisia joiden kirjoitustaito täydellinen ja he eivät päässet. Miksi?
        On myös ihmisiä jotka ovat olleet Suomeen n. 5-6 vuotta tai enemmän ja pääsivät ammattikorkeakouluun.
        Kun olin palvelukeskuksessa töissä olen nähnyt sairaanhoitajia jotka eivät osaa puhua suomea hyvin..????


      • Xxx15

        Puhut minun kirjoitustaidosta kun on ihmisiä jotka tekevät töitä heikolla suomen kielen taidolla


      • raqee
        Xxx15 kirjoitti:

        Äidinkieleni ei ole suomi...
        Ja mitä se sinulle kuuluu jos kirjoitustaitoni ei ole täydellinen ??? "Tuolla kirjoitustaidolla ei pääse amk:iin" On paljon suomalaisia joiden kirjoitustaito täydellinen ja he eivät päässet. Miksi?
        On myös ihmisiä jotka ovat olleet Suomeen n. 5-6 vuotta tai enemmän ja pääsivät ammattikorkeakouluun.
        Kun olin palvelukeskuksessa töissä olen nähnyt sairaanhoitajia jotka eivät osaa puhua suomea hyvin..????

        Ei minulle kirjoitustaitosi muuten kuulukaan, mutta kun täällä kirjoitat ja ihmettelet, että et päässyt ammattikorkeakouluun, niin saa sitä kommentoida. Varmasti oli muitakin syitä, miksi sinut hylättiin jo monennen kerran. Eikö sinun kannattaisi jo uskoa ja hakea muualle?


      • raqee
        Xxx15 kirjoitti:

        Puhut minun kirjoitustaidosta kun on ihmisiä jotka tekevät töitä heikolla suomen kielen taidolla

        Kyllä töitä voi tehdä puutteellisellakin kielitaidolla, mutta opiskelu ammattikorkeassa vaatii kunnollisen kielitaidon. Muuten ei vain onnistu opiskelu.


    • Kaihu

      Niin voisi sanoa, että on huomattavasti vaikeampaa opiskella amk:ssa heikommalla kirjallisella taidolla, koska siellä on todella paljon isoja kirjallisia töitä. Vaatimukset kirjallisissa töissä on suomenkielen osalta aika tiukat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe