Heikkolaatuinen maalipinta

MuaGusetettiin

Oli paha erehdys ostaa perusmusta väri. Yhden talven jälkeen pinta on auringossa kuin hologrammi.

14

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vslkoinentaipunsinen

Se on kiusallliisen yleinen väri, enkä ikinä osta mustaa käytettyä autoa. Toivon että ei tarvitse edes viimeisellä matkallaan matkustaa mustassa, vaan valkoisessa ruumisautossa. Ruumisauto tulee mieleen mustista farkkuautoista ja käytöstä poistettu virks- tai edustusauto isosta sedanista. Pienemmästä tulee mieleen beeämvee ksrvanopin ja itse tehdhin levennyksin. En myöskään pidä harmaasta, ainakaan metallivärisestä. Se on värien Škoda tai Toyota. Tummanpunainen menee mutta ei ole suosikki, metallihohtoharmaa viininpunainen on kuin kastroitu väri: punaista on tahdottu mutta sitten rohkeus loppuu ja valitaan tummempi ja otetaan vielä metallinhohto koska naapurin Tojo on sekin metalli, tosin harmaa. Tylsää, boooooring.

• TSI2012

Voi teitä veijareita. Tärkeintä on, ettei pöly ja kura heti erotu.

Cappuccino beige. Suosittelen. Onhan se yleinen, mutta evvk.

• RuskanPaskea

Eli suomeksi paskan ruskea?

• reilupeli
        RuskanPaskea kirjoitti:

Eli suomeksi paskan ruskea?

Se oli ronski ja reilu ilmaisu. Juuri näin esimerkillisesti tulee sanoa mielipiteensä, näkemyksensä ja totuuden.
        RuskanPaskea kertoi sen, mitä tsi2012 yritti kiertää.

• TSI2012
        reilupeli kirjoitti:

Se oli ronski ja reilu ilmaisu. Juuri näin esimerkillisesti tulee sanoa mielipiteensä, näkemyksensä ja totuuden.
        RuskanPaskea kertoi sen, mitä tsi2012 yritti kiertää.

Voitte tarkistaa itse värikartoista. Beige ja ruskea ovat eri värejä. Normaalin ulosteen värin tunnen, mutta teidän veijareiden ripuliulosteen väristä sun muusta ei minulla onneksi ole tietoa.

Vinkki: Topaz Brown voisi olla etsimäänne sävyä.

http://www.skoda.fi/mallisto/octavia/ulkopuoli/#carcolor01

• TSI2012 kirjoitti:

Voitte tarkistaa itse värikartoista. Beige ja ruskea ovat eri värejä. Normaalin ulosteen värin tunnen, mutta teidän veijareiden ripuliulosteen väristä sun muusta ei minulla onneksi ole tietoa.

Vinkki: Topaz Brown voisi olla etsimäänne sävyä.

http://www.skoda.fi/mallisto/octavia/ulkopuoli/#carcolor01

Onhan tuo mainitsemasi väri juuri se yleisesti tunnettu paskanruskea. Hirveä väri, kertakaikkiaan. Itse asiassa skeidamobiilien kaikki värit ovat rumia, tulee mieleen, että onkohan siihen pyritty tarkoitushakuisesti.

• Nastapölyä

Nastarenkaiden kivestä hakkaama kvatsipöly pilaa maalipinnan Suomessa nopeasti.

• jaMinäköTyhmäJaYksinkert

ei siis se 98% tiepölystä mikä on muuta kuin nastojen aiheuttamaa. Melkoista täsmä pölyä tuo nastapöly joka tuhoaa kaiken.

• Superpii

Asiasta toiseen, superb olisi hyvä ruumisauto. Arkku mahtusi hyvin kyytiin pituutensa puolesta, ja koko paskan voisi upottaa monttuun saman tien.

• EiIkuna

Eipä olisi hääppöinen loppu jos Skodalla monttuun kärrättäis. Täytyykin muistaa testamentissa tämä asia.

• skozdaaaaaaaaaaaaaaa

Skozdat ovat täynnä heikkoa laatua.

• nauretaan-taas

Kehutaan skodaa!
        Se on paras vikojen määrässä !
        Voittaa kaikki muut huonossa laadussa.
        Ihan ykkönen imago-ongelmissa.

• höh.höh

Perusmustaa ei Skodassa olekaan. On vain helmiäisväri Black Magic.

• jormazzz

Menee trolli-peeloilla haaveet sekaisin. Esim. BMW:n perusvärejä on vain musta ja valkoinen. Ajatella, "kusipään-musta" perusvärinä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      30
      4327
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2217
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1750
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1628
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      83
      1456
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1323
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1096
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1004
    9. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      984
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      971
    Aihe