Heikkolaatuinen maalipinta

MuaGusetettiin

Oli paha erehdys ostaa perusmusta väri. Yhden talven jälkeen pinta on auringossa kuin hologrammi.

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vslkoinentaipunsinen

      Se on kiusallliisen yleinen väri, enkä ikinä osta mustaa käytettyä autoa. Toivon että ei tarvitse edes viimeisellä matkallaan matkustaa mustassa, vaan valkoisessa ruumisautossa. Ruumisauto tulee mieleen mustista farkkuautoista ja käytöstä poistettu virks- tai edustusauto isosta sedanista. Pienemmästä tulee mieleen beeämvee ksrvanopin ja itse tehdhin levennyksin. En myöskään pidä harmaasta, ainakaan metallivärisestä. Se on värien Škoda tai Toyota. Tummanpunainen menee mutta ei ole suosikki, metallihohtoharmaa viininpunainen on kuin kastroitu väri: punaista on tahdottu mutta sitten rohkeus loppuu ja valitaan tummempi ja otetaan vielä metallinhohto koska naapurin Tojo on sekin metalli, tosin harmaa. Tylsää, boooooring.

    • TSI2012

      Voi teitä veijareita. Tärkeintä on, ettei pöly ja kura heti erotu.

      Cappuccino beige. Suosittelen. Onhan se yleinen, mutta evvk.

      • RuskanPaskea

        Eli suomeksi paskan ruskea?


      • reilupeli
        RuskanPaskea kirjoitti:

        Eli suomeksi paskan ruskea?

        Se oli ronski ja reilu ilmaisu. Juuri näin esimerkillisesti tulee sanoa mielipiteensä, näkemyksensä ja totuuden.
        RuskanPaskea kertoi sen, mitä tsi2012 yritti kiertää.


      • TSI2012
        reilupeli kirjoitti:

        Se oli ronski ja reilu ilmaisu. Juuri näin esimerkillisesti tulee sanoa mielipiteensä, näkemyksensä ja totuuden.
        RuskanPaskea kertoi sen, mitä tsi2012 yritti kiertää.

        Voitte tarkistaa itse värikartoista. Beige ja ruskea ovat eri värejä. Normaalin ulosteen värin tunnen, mutta teidän veijareiden ripuliulosteen väristä sun muusta ei minulla onneksi ole tietoa.

        Vinkki: Topaz Brown voisi olla etsimäänne sävyä.

        http://www.skoda.fi/mallisto/octavia/ulkopuoli/#carcolor01


      • TSI2012 kirjoitti:

        Voitte tarkistaa itse värikartoista. Beige ja ruskea ovat eri värejä. Normaalin ulosteen värin tunnen, mutta teidän veijareiden ripuliulosteen väristä sun muusta ei minulla onneksi ole tietoa.

        Vinkki: Topaz Brown voisi olla etsimäänne sävyä.

        http://www.skoda.fi/mallisto/octavia/ulkopuoli/#carcolor01

        Onhan tuo mainitsemasi väri juuri se yleisesti tunnettu paskanruskea. Hirveä väri, kertakaikkiaan. Itse asiassa skeidamobiilien kaikki värit ovat rumia, tulee mieleen, että onkohan siihen pyritty tarkoitushakuisesti.


    • Nastapölyä

      Nastarenkaiden kivestä hakkaama kvatsipöly pilaa maalipinnan Suomessa nopeasti.

      • jaMinäköTyhmäJaYksinkert

        ei siis se 98% tiepölystä mikä on muuta kuin nastojen aiheuttamaa. Melkoista täsmä pölyä tuo nastapöly joka tuhoaa kaiken.


    • Superpii

      Asiasta toiseen, superb olisi hyvä ruumisauto. Arkku mahtusi hyvin kyytiin pituutensa puolesta, ja koko paskan voisi upottaa monttuun saman tien.

      • EiIkuna

        Eipä olisi hääppöinen loppu jos Skodalla monttuun kärrättäis. Täytyykin muistaa testamentissa tämä asia.


    • skozdaaaaaaaaaaaaaaa

      Skozdat ovat täynnä heikkoa laatua.

      • nauretaan-taas

        Kehutaan skodaa!
        Se on paras vikojen määrässä !
        Voittaa kaikki muut huonossa laadussa.
        Ihan ykkönen imago-ongelmissa.


    • höh.höh

      Perusmustaa ei Skodassa olekaan. On vain helmiäisväri Black Magic.

      • jormazzz

        Menee trolli-peeloilla haaveet sekaisin. Esim. BMW:n perusvärejä on vain musta ja valkoinen. Ajatella, "kusipään-musta" perusvärinä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe