Saanko loukkaantua jos en saa lahjoja?

loukkaantuavaieikö

Olen jo 18-vuotias ja tarvitsisin tietokonetta kovasti. Haluamani tietokone maksaa noin 500 euroa.

Tiedän, että toinen vanhempani ja sen puoleinen suku on hieman köyhänlaista joten on turha odottaa mitään 20 euroa enempää.

Sen sijaan, toinen vanhempani tienaa hyvin ja halutessaan pystyisi viemään vaikka etelään tältä istumalta jos haluaisi.

Tämä toinen vanhempani (varakkaampi) osallistui autokortin rahoitukseen isolla summalla rahaa. Voiko hän perustella että sait jo tuommoisen ni mitä sinä nyt semmoista?

Ajattelin itse ainakin loukkaantua. Varsinkin jos on rahaa ja perheessä asuu hänen lisäkseen seuralainen.

4

165

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempivaihtoehto

Olet siis mikään ei riitä tyyppi.
      Entä jos hankkisit tilapäisiä töitä ja ostaisit sen tietokoneen.

• keddu

jos ajokortin rahoituksesta on vain vähän aikaa niin itsestä tuntuisi kohtuuttomalta heti vaatia tietokonetta. Toki voi tiedustella onko mahiksia jos tarvitset vaikka opiskeluissa...

• Hankirahas

Toinen vanhempi, toinen vanhempi, toinen on seuralainen tai asuu lisäksi. En antaisi sulle penniäkään tai centtiä tarkoitan. Tuollaiset puheet ja rahan kärttäminen. Mene töihin.

• kukkokiekuu3

Saat loukkaantua, ja sinun pitääkin loukkaantua. Jos minulla olisi kaltaisesi poika tai, ...hm... pojanpoika jo voisit olla, niin saisit tietokoneesi oli joulu tai ei, jos multa sen verran rahaa vain löytyisi. Ja aina sitä eläkkeestäänkin nyt tuon verran pystyy ottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      123
      1128
    2. 65
      1023
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      803
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      44
      699
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      37
      675
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      614
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe