Saanko loukkaantua jos en saa lahjoja?

loukkaantuavaieikö

Olen jo 18-vuotias ja tarvitsisin tietokonetta kovasti. Haluamani tietokone maksaa noin 500 euroa.

Tiedän, että toinen vanhempani ja sen puoleinen suku on hieman köyhänlaista joten on turha odottaa mitään 20 euroa enempää.

Sen sijaan, toinen vanhempani tienaa hyvin ja halutessaan pystyisi viemään vaikka etelään tältä istumalta jos haluaisi.

Tämä toinen vanhempani (varakkaampi) osallistui autokortin rahoitukseen isolla summalla rahaa. Voiko hän perustella että sait jo tuommoisen ni mitä sinä nyt semmoista?

Ajattelin itse ainakin loukkaantua. Varsinkin jos on rahaa ja perheessä asuu hänen lisäkseen seuralainen.

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempivaihtoehto

Olet siis mikään ei riitä tyyppi.
      Entä jos hankkisit tilapäisiä töitä ja ostaisit sen tietokoneen.

• keddu

jos ajokortin rahoituksesta on vain vähän aikaa niin itsestä tuntuisi kohtuuttomalta heti vaatia tietokonetta. Toki voi tiedustella onko mahiksia jos tarvitset vaikka opiskeluissa...

• Hankirahas

Toinen vanhempi, toinen vanhempi, toinen on seuralainen tai asuu lisäksi. En antaisi sulle penniäkään tai centtiä tarkoitan. Tuollaiset puheet ja rahan kärttäminen. Mene töihin.

• kukkokiekuu3

Saat loukkaantua, ja sinun pitääkin loukkaantua. Jos minulla olisi kaltaisesi poika tai, ...hm... pojanpoika jo voisit olla, niin saisit tietokoneesi oli joulu tai ei, jos multa sen verran rahaa vain löytyisi. Ja aina sitä eläkkeestäänkin nyt tuon verran pystyy ottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6470
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      94
      4638
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      59
      4618
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      24
      3448
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      202
      3107
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2875
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2716
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2709
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1621
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      329
      1549
    Aihe