Olen jo 18-vuotias ja tarvitsisin tietokonetta kovasti. Haluamani tietokone maksaa noin 500 euroa.
Tiedän, että toinen vanhempani ja sen puoleinen suku on hieman köyhänlaista joten on turha odottaa mitään 20 euroa enempää.
Sen sijaan, toinen vanhempani tienaa hyvin ja halutessaan pystyisi viemään vaikka etelään tältä istumalta jos haluaisi.
Tämä toinen vanhempani (varakkaampi) osallistui autokortin rahoitukseen isolla summalla rahaa. Voiko hän perustella että sait jo tuommoisen ni mitä sinä nyt semmoista?
Ajattelin itse ainakin loukkaantua. Varsinkin jos on rahaa ja perheessä asuu hänen lisäkseen seuralainen.
Saanko loukkaantua jos en saa lahjoja?
4
119
Vastaukset
- parempivaihtoehto
Olet siis mikään ei riitä tyyppi.
Entä jos hankkisit tilapäisiä töitä ja ostaisit sen tietokoneen. - keddu
jos ajokortin rahoituksesta on vain vähän aikaa niin itsestä tuntuisi kohtuuttomalta heti vaatia tietokonetta. Toki voi tiedustella onko mahiksia jos tarvitset vaikka opiskeluissa...
- Hankirahas
Toinen vanhempi, toinen vanhempi, toinen on seuralainen tai asuu lisäksi. En antaisi sulle penniäkään tai centtiä tarkoitan. Tuollaiset puheet ja rahan kärttäminen. Mene töihin.
- kukkokiekuu3
Saat loukkaantua, ja sinun pitääkin loukkaantua. Jos minulla olisi kaltaisesi poika tai, ...hm... pojanpoika jo voisit olla, niin saisit tietokoneesi oli joulu tai ei, jos multa sen verran rahaa vain löytyisi. Ja aina sitä eläkkeestäänkin nyt tuon verran pystyy ottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516470Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944638- 594618
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243448- 2023107
- 412875
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202716mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132709- 1561621
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3291549