Olen rintava, vastassa on ylimääräistä hieman.Muulta kropalta ihan sutjakka ja notkea.Mutta mitä mieltä olette miehet...täytyykö naisen olla kuin malli.Eikö rehevämpi sytytä. Muuten olen kauniiksikin kehuttu. Onko etovaa jos pulleampi nainen ratsastaa miehen päällä. Mikä olis ihanin asento rehevän naisen kanssa.
pulleamman kanssa pano
6
259
Vastaukset
Pulleat on aivan ihania! Parhaita! Ja juuri tuo ratsastus taivaallinen asento näkymienkin takia...
- halukasukko
Minusta sinä olet vamaan ihana nainen,itse tykkään kun nainen ratsastaa eikä takaapäin ole hullunpi.Mistäs sinut löytää.
- pulleaihana
Pulleat naiset ovat todella todella ihania....kun nainen ratsastaa se on ihanaa ja samoin takaapäin on upeaa ja ihana nuolla....
- Kepinheiluttaja
Minusta pullean naisen kanssa on ihana rakstella, kaikki asennot kelpaavat.
Kelpais hyvinkin ja olen ihan etsinytkin,ei vaan tunnu löytyvän....mistä päin oot?
Rehevämpi on seksikkäämpi! On mahtavaa jos rehevä nainen ratsastaa. Ja rehevän naisen viivaa on kiva nuolla ja takaapäin on kiva työntyä sisään, ottaa leveistä lanteista kiinni ja työntyä sisään. Mutta tietysti kaikki muutkin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602