pulleamman kanssa pano

helis

Olen rintava, vastassa on ylimääräistä hieman.Muulta kropalta ihan sutjakka ja notkea.Mutta mitä mieltä olette miehet...täytyykö naisen olla kuin malli.Eikö rehevämpi sytytä. Muuten olen kauniiksikin kehuttu. Onko etovaa jos pulleampi nainen ratsastaa miehen päällä. Mikä olis ihanin asento rehevän naisen kanssa.

6

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulleat on aivan ihania! Parhaita! Ja juuri tuo ratsastus taivaallinen asento näkymienkin takia...

• halukasukko

Minusta sinä olet vamaan ihana nainen,itse tykkään kun nainen ratsastaa eikä takaapäin ole hullunpi.Mistäs sinut löytää.

• pulleaihana

Pulleat naiset ovat todella todella ihania....kun nainen ratsastaa se on ihanaa ja samoin takaapäin on upeaa ja ihana nuolla....

• Kepinheiluttaja

Minusta pullean naisen kanssa on ihana rakstella, kaikki asennot kelpaavat.

• Kelpais hyvinkin ja olen ihan etsinytkin,ei vaan tunnu löytyvän....mistä päin oot?

• Rehevämpi on seksikkäämpi! On mahtavaa jos rehevä nainen ratsastaa. Ja rehevän naisen viivaa on kiva nuolla ja takaapäin on kiva työntyä sisään, ottaa leveistä lanteista kiinni ja työntyä sisään. Mutta tietysti kaikki muutkin käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe