Olen rintava, vastassa on ylimääräistä hieman.Muulta kropalta ihan sutjakka ja notkea.Mutta mitä mieltä olette miehet...täytyykö naisen olla kuin malli.Eikö rehevämpi sytytä. Muuten olen kauniiksikin kehuttu. Onko etovaa jos pulleampi nainen ratsastaa miehen päällä. Mikä olis ihanin asento rehevän naisen kanssa.
pulleamman kanssa pano
6
249
Vastaukset
Pulleat on aivan ihania! Parhaita! Ja juuri tuo ratsastus taivaallinen asento näkymienkin takia...
- halukasukko
Minusta sinä olet vamaan ihana nainen,itse tykkään kun nainen ratsastaa eikä takaapäin ole hullunpi.Mistäs sinut löytää.
- pulleaihana
Pulleat naiset ovat todella todella ihania....kun nainen ratsastaa se on ihanaa ja samoin takaapäin on upeaa ja ihana nuolla....
- Kepinheiluttaja
Minusta pullean naisen kanssa on ihana rakstella, kaikki asennot kelpaavat.
Kelpais hyvinkin ja olen ihan etsinytkin,ei vaan tunnu löytyvän....mistä päin oot?
Rehevämpi on seksikkäämpi! On mahtavaa jos rehevä nainen ratsastaa. Ja rehevän naisen viivaa on kiva nuolla ja takaapäin on kiva työntyä sisään, ottaa leveistä lanteista kiinni ja työntyä sisään. Mutta tietysti kaikki muutkin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810