miksi naiset kun tulevat vastaan pururadalla tulevat kun metsästä reväistynä. Lenkkarit ja risat vaatteet ja hiukset miten sattuu.
Kyllä lenkille voisi hyvin mennä korkkareissa ja siisteissä vaatteissa sekä hiukset nätisti laitettuna, vaikka kampaajalla jos itse ei osaa.
Aina semmosia läpätiläpä vaatteita päällä. Sitten ihmettelevät kun kukaan ei katso perään.
Eilen olin metsässä juoksemassa ja kolme kimulia tuli risat verkkarit ja hiukset sotkussa ja lenkkarit jalassa. En edes katsonu, huusin vaan et pois eestä.
Korkkarit jalkaan ja miihame päälle kun lenkille meette.
Mä taas ihmettelen
4
101
Vastaukset
- tuulipukulenkkari
kannattasko sun laittaa ite ne korkkarit jalkaan seuraavan kerran ku meet lenkille?:)
- heh__heh
Vinyyliville tais ite olla korkkareissa ja minarissa. Tytöt katso ymmärrettävästi poispäin.
- charlottevongkdjotuqfjkö
Kyllä minun mielestä pururadalle pitää mennä korkkareissa ja kampauksessa. On kurjaa kun tulee miehiä vastaan ja he ällöävät naisia jotka ovat epäsiistejä.
Ei kukaan mies viheltele, eikä lausu kohteliaisuuksia eikä ojenna ruusua pururadalla ellet ole laittautunut sieväksi.
Ei se paljon maksa jos käyt ennen lenkille lähtöä kampaajalla ja ostamssa uudet vaatteet. Se on ihmisten kunnioittamista.
Ei kannata ottaaa eväitä sinne, minusta pitsat ei kuulu lenkille, vaan pitää laukata kuin gaselli kun mkihet tulee vastaan. Voisi sano samalla siinä että heippa, miten huiskii?
Onko suomlaisen naisen vaikee olla sievä ja kuunnella kun mihet viheltelee?
Nam nam nam...- Nättineiti
Mun mielestäni taas kannattaa kävellä nätisti se pururata (näteissä vaatteissatietysti), ja tilata pizzat sinne kuntoilupaikalle. Viinipullo pitää kyl ottaa itse mukaan.
Ongelma on siinä, että ne pururadalla äheltävät ukot on joko ällöjä tai limaisia. Ei oo muunlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525360- 854072
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3492405Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved326986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69974- 61783
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730