Mulligans

XYZ

Kouvolassa on kapakka nimeltä Mulligans,huhu kertoo että sieltä saa helposti hden yön seuraa,naiset on kuulemma tsi kiimaisia siellä,pitäisköhän tulla testaamaan,kuulemma siel on naiset tapelleetkin jostain miehestä,ehe ehe...

104

10136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humppasonni

Tasan kerran olen kyseisessä kapakassa käynyt ja tuloksen pari siemensyöksyä 40-vee leidiin ja saunat päälle seuraavana aamuna...

Anna palaa Frank, tunnethan tien!!

• että

Mulliganssissa käy vanhempaa porukkaa ja vanhemmat naiset seksuaalisesti aktiivisempia, kun 20 vee tytyöt. Lisäksi vanhemmat naiset, jotka käy baareissa on yleensä joko
        A) Olleet jo vuosia naimisissa ja mieheensä kyllästyneitä.(=eivät saa munaa kovin usein)
        tai
        B) Eronneita ja miehen puutteessa

• sinkkunaiset
        että kirjoitti:

Mulliganssissa käy vanhempaa porukkaa ja vanhemmat naiset seksuaalisesti aktiivisempia, kun 20 vee tytyöt. Lisäksi vanhemmat naiset, jotka käy baareissa on yleensä joko
        A) Olleet jo vuosia naimisissa ja mieheensä kyllästyneitä.(=eivät saa munaa kovin usein)
        tai
        B) Eronneita ja miehen puutteessa

Meitä on muutama sinkkunainen ja Mulli on paikka jossa pääsee myös tanssimaan sen lisäksi, että siellä tutustuu uusiin ihmisiin ilman taka- tai etuajatuksia. Olemme 35-50 v, eikä yhdenillan jatkot kiinnosta. Tiedossa sekin, että tutuille on vuosien saatossa rakkaustarinoitakin ko.paikassa syntynyt. Kyseisessä ravintolassa tietty löytyy kysyntää ja tarjontaa laidasta laitaan. Onneksi emme ole kaikki samanlaisia, kyllä olisi tylsää. Eikö tarkoitus ole kuitenkin tavata uusia ihmisiä, miksei jotain mielenkiintoistakin..

• tumpelo87

Oikea asenne...!! Pillua pitää antaa sitä tarvitsevalle....:)

• Tamma

Eiköhän missä tahansa baarissa naiset ole kiimaisia.

Itse edustan nuorempaa naiskaartia ja Mullikassa käyn sen takia että se on Kouvolan baareista ainoa, jossa soi mieleiseni musiikki. Niin,ja toki siellä on MIEHIÄ eikä mitään lökäpöksyisiä pojankloppeja.

Kenellekään Mullikan miehelle en ole vielä antanut, joten se siitä Mullinaisten stereotypiasta. Toisaalta, ehkei ole vielä tullut sopivaa orhia tai sonnia vastaankaan :)

• mara

Jos nainen sanoo Mullikan kaksilahkeisia MIEHIKSI, niin tuskin se on tosi miestä tavannutkaan.

Ne ovat yksiä nynnyjä, saamattomia, työtä arastelevia, mukana on jokunen opiskelijapoikakin.

• N 34

No enpä minäkään ole koskaan kenenkään miehen matkaan lähtenyt kyseisestä paikasta, vaikka ehdoteltukin on. Sellaiset miehet joilla vain se mielessä, putoaa arvoasteikossa nollille. Sinkkunainen olen, vaan en puutteessa, enkä etsi yhden yön seuraa vaan pitempiaikaista kunnollista miesseuraa, jota tosin vaikea löytää...

• aatuuuu
        mara kirjoitti:

Jos nainen sanoo Mullikan kaksilahkeisia MIEHIKSI, niin tuskin se on tosi miestä tavannutkaan.

Ne ovat yksiä nynnyjä, saamattomia, työtä arastelevia, mukana on jokunen opiskelijapoikakin.

Mara tosi työmies...

• Piiripienipyörii

Ei Kouvolassa ole helppoa saada töitä. Kouvolan kaikki Ravintolatkin omistaa 3-4 henkilöä. Ja nämä tottakai ensisijaisesti palkkaavat tuttuja töihin. Eipä muilla aloillakaan isommat piirit ole..

Sitten tietysti nälvitään ei tuttuja laiskoiksi kun kaikki on tehty muille niin vaikeaksi..

• Keltti
        aatuuuu kirjoitti:

Mara tosi työmies...

Itseasiassa Mara on kalamies.

• tumpelo87

Sinäkö muka?? Pillun saaja olen kyllä kuules minä itse....:)

• Tuomo_mummofiili
        tumpelo87 kirjoitti:

Sinäkö muka?? Pillun saaja olen kyllä kuules minä itse....:)

Määrittele pillu. Tuomon mielestä pillu on kaikki naaraan genitaali-alueella sijaitseva orgaaninen materiaali mihin hän ITSE hinkkaa munaansa.

Eli Tuomolle pillu on esim. oma äiti, oma mummo, eläin, ruumis.

Kun Tuomo on tyydyttänyt HÄNET ITSENSÄ, johonkin mitä muut eivät käsitä millään tavalla pilluksi, hän huutaa olevansa pillumestari.

Tuomo ei vaan tajua ettei muita kiinnosta hänen perversiot. Hyvä että läskit eläkeläis-muorit saavat nuorempaa, mutta ei Tuomo kenenkään mielestä ole pillumestari tms. Tuomo on pelkkä perverssi.

• tumpelo87

Pillu eli naisen vagina jota minä saan aina kun haluan!! Sinä kateellinen voit tyytyä pillumestarin oppi pojaksi!!;)

• ...__...

Kerran olen kyseisessä paikassa käynyt ja jäi myös vika kerraksi,kyllä oli ihmiset silloin aika päissään kaikki.EVVK

• vieraileva tähti

..ekan kerran kymmeneen vuoteen Kouvolan baarissa lauantaina ja mulligan tai mikä nyt onkaan, vaikutti tosi mukavalta paikalta, mutta heti sisään tullessa sai kuulla tiskiltä vanhempien herrasmiesten jutustelun:"nää on niitä munahaukkoja". Silloin hämmennyin hetkeksi, hiukan naurahdinkin..mut nyt ymmärrään mistä oli kyse!!!

• Ei enää sinne
        vieraileva tähti kirjoitti:

..ekan kerran kymmeneen vuoteen Kouvolan baarissa lauantaina ja mulligan tai mikä nyt onkaan, vaikutti tosi mukavalta paikalta, mutta heti sisään tullessa sai kuulla tiskiltä vanhempien herrasmiesten jutustelun:"nää on niitä munahaukkoja". Silloin hämmennyin hetkeksi, hiukan naurahdinkin..mut nyt ymmärrään mistä oli kyse!!!

No voi helvetti, nyt en viitsi enää kyseiseen baariin sitten mennäkään jos siellä leimautuu munahaukaksi.
        Baari on minusta loistava ja musiikkitarjonta on Kouvolan parasta, mutta koska äijät luulevat kaikkien naisten olevan munan haussa, niin eipä kiinnosta enää.
        Mutta ilmankos äijät siellä niin hyvin viihtyvät jos siellä kerran niitä munahaukkoja riittää.

• Hot tramp
        Ei enää sinne kirjoitti:

No voi helvetti, nyt en viitsi enää kyseiseen baariin sitten mennäkään jos siellä leimautuu munahaukaksi.
        Baari on minusta loistava ja musiikkitarjonta on Kouvolan parasta, mutta koska äijät luulevat kaikkien naisten olevan munan haussa, niin eipä kiinnosta enää.
        Mutta ilmankos äijät siellä niin hyvin viihtyvät jos siellä kerran niitä munahaukkoja riittää.

Musamieltymykset on tietysti makuasioita, ja mulligansin humppameininki ei mua kiinnosta, kyllä sais olla 30-45 vuotiaillekkiin joku rokkibaari-tyyppinen paikka,ei kaikkia iskelmä-humppa tyylinen musa kiinnosta

• Kattivatti
        Hot tramp kirjoitti:

Musamieltymykset on tietysti makuasioita, ja mulligansin humppameininki ei mua kiinnosta, kyllä sais olla 30-45 vuotiaillekkiin joku rokkibaari-tyyppinen paikka,ei kaikkia iskelmä-humppa tyylinen musa kiinnosta

No eikös Rytmi-Katti sitä ole

• tumpelo87

Humppaa tai ei tärkeintä pillun saanti!!:)

• tumpelo87

Mulligans paras paikka...pillua saa aina kun haluaa!!:) Täällä paljon valehtelijoita,mullissa haarat avoinna.....;)

• kouvolankovinjätkä

"kyllä sais olla 30-45 vuotiaillekkiin joku rokkibaari-tyyppinen paikka,ei kaikkia iskelmä-humppa tyylinen musa kiinnosta"

eiköhän ne kaikki baarit sovi kaiken ikäisille.
      lapset toki eri asia, niille nuorisokerhot.

• tumpelo87

Mulliin saa tulla vain ne jotka antaa pillua.....:)

• kouvolankovinjätkä

imen sinua tumpelo miesten wc.

saat pannakin.

• tumpelo87

Kuules homopoika...kuonoos saat jos minuun itseeni kosket!!

• TuomonMesta

Mulliganssi on vanhustentalo, jossa mummot tanhuaa kusenhajusessa letkajenkassa ja Ikähe***nen pyörii kuin ryssä Anttilassa hokien: "Pillua, pillua, pillua..."

• tumpelo87

Mikäs pillun saajalle kateellinen pelle siellä vikisee...???

• TuomonMesta
        tumpelo87 kirjoitti:

Mikäs pillun saajalle kateellinen pelle siellä vikisee...???

Tuomon ainut kriteeri on se että pillun pitää olla hengissä.

Jos eläkeläis-mummo liukastuu ja murtaa lonkkansa, Tuomo-poika hyökkää pusikosta ja alkaa nylkyttämään liikuntakyvytöntä mummoa ja huutaa samalla: "Kattokaa olen pillumestari!!!"

Sittekun poliisi ja palokunta irrotaa Tuomon mummosta rautakangella Tuomo ulisee: "Te ootte kateellisia kun saan pillua!!!"

• tumpelo87

Jos me kaksi pillu jahtiin lähettäisiin olisin maistamassa pillua ennen kuin olet edes naista katsonut!!;)

• Sääliksikäypi

Tuomo yrittänyt Kouvolan joka naista, eikä silti ole vielä poikuutta menettänyt...

• NegroTuomo

Tuomon poikuus meni ruumishuoneella ja siellä se nykyäänkin touhuilee kylmiä mummoja. Laittaa iskelmän soimaan radiosta ja fantasioi olevansa Mulliganssissa ja että partneri olisi elossa. Pienet realistiset tosiasiat eivät haittaa... pillu-mestari saa aina pillua kun kuolleet ei laita hanttiin.

• tumpelo87

Mammanpojat täällä taas vikisee...minä olen pillu mestari...!!;)

• TuomonHeimo

Lähinnä "vikistään" täällä kun sä olet avoimesti kieroutunut perverssi, idiootti ja ylpeä itsestäsi.

Tuomon mielestä varmaan raiskaajatkin ovat "pillu mestareita" ja jos et tykkää raiskaajista, olet kateellinen mammanpoika. Eikö niin Tuomo-poju?

• tumpelo87

Mikäs läski pillua vaivaa?? ;) minä olen voittaja...sinä et!!

• LäskiPilluMies

mitä olet voittanut? kultaa olympialaisissa lajeina: kusipäisyys, äidin-nussinta, mummojen köyrintä ja runkkaus. näissä sinä olet voittaja... minä en.

• tumpelo87

tuore mehevä pillu parasta...mullissa ei sellaista ole ainoa miinus!! :) sinä et saa edes mummon pillua...!!;)

• kouvolankovinjätkä

who is tuomo?

• tosikova.ihantosi

on tästä jo aikaa mutta sä uhosit miten selvittelet osoitteet ebaystä hommatulla ip-skannerilla tms. höpö-jutuilla.

älä kysele vaan selvitä kun kerran väitit pystyväsi selvittämään.
        samalla voit selvittää kuka minä olen, missä asun ja todista samalla että uskallat tulla vetämään mua turpaan.

sun onni ettet pysty selvittämään edes päätäsi, joten et joudu vastuuseen kirjotuksistasi eli että uskaltaisit tehdä muutakin kuin uhota täällä.

helppoa olla netissä kouvolan kovin jätkä.
        ihan yhtä helppoa kuin sun päiväunissasi.

vaikka en edes väitä pärjääväni sulle ja sä väität piekseväsi minut, niin silti sä vaan lässytät mutta ei susta ole miestä tehdä mitään. et ole kouvolan kovin jätkä vaan olet netin vässyköin lässyttäjä

• kouvolankovinjätkä

vitut minä netistä jos haluat suoraan kuulla

netti on paskaa

• htjm

jos netti on PASKAA miksi olet siellä?kova jätkä

• kouvolankovinjätkä

netissä avaudutaan kirjoittamalla kun se ei ennen ollut mahdollista.
      haukutaan julkkikset vittuun ja muut vihamiehet.
      sen nämä mahdollistaa.

onko järkeä?

• vihaaittees

Ei sun kirjotuksissa ole järkeä. Haukut täällä vain kaikkia sulle tuntemattomia, mutta itket jos muut tekee samoin. Vihaat nettiä, mutta silti käytät sitä vaikka olet omien sanojesi mukaan Lapissa. Olet kusipää ja idiootti. Netissä ei ole vikaa. Olet säälittävä paska. Sä teet netistä paskan. Sä olet paras esimerkki kouvolalaisesta kusipäästä ja netissä nimettömänä herjaavasta häiriköstä.

• tumpelo87

Baari quussa oli pipari eli pillutarjoilu..!! Vois sielläkin alkaa käydä jos sama jartkuu!!;)

• Seppoteppo

Siellä ole kuin itseään täynnä olevia juuri ja juuri 18v likkoja ja hipsteri poikia.. Pilveäkin kehtaavat yrittää myydä "perus" hinnoilla 20e/g. Mitä hittoa.. Oi aikoja kun joku 10e oli "baari hinta"... Saahan paukkua nykyäänkin , mutta liian laiska säätämään , kun tulee sitä muutenkin vastaan.. Kusihelmi jne.

• rustykopedari

Yksi järkevämpi vanhempi baarimikko, muut superteinejä joiden kaverit käyvät joka pv baarissa. Olevinaan nii gangsta rappari. Grow up man....

Lisäksi dj rusty ruoste alkanut käymään tuolla keikoilla. Mikä siinä on että sinne minne tuo ikijonne (31v) menee, 15v teinit seuraavat perässä?

• Totuudentorvet

Maalaisten mesta.

• TeuvoPellervo

NAI NAI NAI!! LYKI LYKI LYKI!!

• pillunpakottaja

"Sä teet netistä paskan. Sä olet paras esimerkki kouvolalaisesta kusipäästä ja netissä nimettömänä herjaavasta häiriköstä."

huorille munaa vaan, helppoa!
      helposti antavat!

• naamaanNyrkilläpakottaja

antaako ne netissä? pakotatko kaikki miehetkin antamaan sulle pillua?

• pillunpakottaja

Kyllä. Miehinen Nahkavittu on pilluakin parempaa. Helposti antavat!

• tumputin87

Pillua satelee kunhan vain mulliin astelee!!

• Onnetonreppana

Ihan rauhassa oon saanu tossakin baarissa olla.

• tumpelo87

Oletko läskipillu vai?? Pillunlaihdutus leirille.....niin alkaa saantia tulemaan...!!:)

• Pipipipipip

Sinne vaan! Joskus 10v sitten reilu parikymppisenä tuli käytyä.. Ja aina onnisti. Kyllä vanhemmat naiset on kyl huippuja. Oh niitä sinkku aikoja.. Nyt ollaan oltu monta vuotta suhteessa ja seksi senku vähenee.. En pettää halua , enkä tee. Mieli tekee joka päivä, joten pitäisikö jatkaa vanhaan malliin vai pysyä oman rakkaan kanssa ja runkata joka päivä.. Perkele.. Pillu on aina pillu.. Vaikeeta olla mies

• tumpelo87

Mulliin vaan pillua hakemaan.....:) kyllä nainen mullissa käynnin ymmärtää!!;)

• tautipillutt

Mitä vammasempi tapaus sitä enemmän kouvoloidi blondi muijjien tautipillut kostuu.

• tumpelo87

Mistä tunnistaa mulliganssin läskipillun??Tuskissaan ähkiminen....nauru kuuluvat kilometrien päähän!!;)

• isonyrkki78

puhuu netissä isotteleva alle 100kg höyhensarjalainen

• tumpelo87

Olen helvetin enkeli...mulliganssin pilluritari!!!:)

• Laardipöllöpää

Sä et iso pöllöpää osaa ajaa edes mopolla.

• isonyrkki78
        Laardipöllöpää kirjoitti:

Sä et iso pöllöpää osaa ajaa edes mopolla.

osaan ajaa mutta sinä et kynäniska.
        kompastut kun potkaisen sut kevyen itkupillin nurin

• tumpelo87

Älkää antako mullin löysäpillujen urputtaa...käskette keittiöön tekemään ruokaa!!;)

• mercedesbenzkouvola

"Nyt ollaan oltu monta vuotta suhteessa ja seksi senku vähenee.. En pettää halua , enkä tee. Mieli tekee joka päivä, joten pitäisikö jatkaa vanhaan malliin vai pysyä oman rakkaan kanssa ja runkata joka päivä.. Perkele.. Pillu on aina pillu.. Vaikeeta olla mies"

eli seksi senkuin vähenee?

itse 40v ja pillua tulee mulliganssista kuten amarillostakin tasaisesti
      ihan kivaa on ollut.
      20v naruranteet kateudesta vihreänä.
      saa siinä varattujakin muijia nussia.
      minkäs ulkonäölleen mahtaa?

• tumpelo87

Amarillosta ei saa pillua....mulliganssista saa....naiset ylimielisiä teinejä amarillossa!! Pillu lukot avattava työ miehelle....:)

• tumpelo87

Portsarit mullissa...tehkää hyödyllistä edes joskus...pilluntarkistus etteivät löysimmät pillut pääse sisään!!=)

• haistanutjamaistanut

kyllähän nyt tosimies huoran hajusta jo tunnistaa.

kun jalkoja kerran nainen levittää, haistaa vitun hajun jo kauas ja pitkään.

ei siitä löyhkästä ikinä tokene. ylimielisyys haisee alapäästä.

mitä vanhempi sitä yrjömpi.

yrjö on hyvä tyyppi mutta ei jos asuu siellä.

• oikeanvitunnuolentaa

"Siellä ole kuin itseään täynnä olevia juuri ja juuri 18v likkoja ja hipsteri poikia.. "

ei ole kauan kun meikä sinne astelee ja lähettää pikkulapset omille hiekkalaatikoilleen

• parasmiespillujen

"Joskus 10v sitten reilu parikymppisenä tuli käytyä.. Ja aina onnisti. Kyllä vanhemmat naiset on kyl huippuja. Oh niitä sinkku aikoja.. "

meinaatko että oikein että kun olit pikkuinen poika vielä niin paremmin sait..
      no päiväunia on kiva nähdä.
      ei lippalakkipää mieheksi kasva vaikka kuinka saisi 60v huoralta...
      niin jää silti parhaat päältä..

• tumpelo87

Pullukka pillut vaihtavat miehiå useammi ku pesävät pillunsa!!=)

• enäänjaxxxdddxxniinku

vaihtaisit jo vitsiä apina

paina netti kiinni ja lahjoita xxxdddd teinixeille.

eihän aikuiset ENÄÄNNNN nettiä käytä paitsi vatipäät.

• tumpelo87

haista vittu itse teini äxä!!;)

• isonyrkki78
        tumpelo87 kirjoitti:

haista vittu itse teini äxä!!;)

haista paska nettipäänaukoja

• Tumpelo..87

Sinä voit työntää nyrkkisi oikeaan osoitteeseen...eli sinun itsesi perssilmään lämmittämään!!=)

• haistakaapitkäpieru

ja toinen idioottilauma on nää fakeboook pellet ja elämänkoulut

ei vittu... ei tällasta paskaa ysärillä ikinä ollut

kyllä on maailma menossa huonoon suuntaan

T: hapa

• osaakirjottaasuomea

Päiväkodista löytyy ja lähikuppilan pubiruusut antaa aina.

• isonyrkki78lihavamies

sinä et saa EDES päiväkodista ja pubiruusu on äitis.

• jeesainlapsenpilluu

vuhuu kuka sairas nyt lapsia panee???:DDDD

• EiEi

Mustalaiset ja muut roskasakki käy siellä.

• kakkarämä

miekii suhailen mersul ja huutelen isommilleni koska oon mutalain, eikun siis mustalain!!
      nyt katolle hommia painamaan! olenhan työööömiäs!

• hoityöööö

valkolaiset meittin orjii hoi työ!!

• kokemuksenpohjalt

Kaikki tyhmät äijät hokee aina että saispa pilluu. Naiset ovat fiksumpia siinä kun ei hoe.

Mutta se tosiasia on, että jos seurataan kuukauden ajalta 50 naista ja 50 miestä, että kummat saa vastakkaiselta sukupuolelta seksiä paremmin, enempi, normaali yökerhoissa, niin tulos on selvä.

Kummatkin sukupuolet saavat yhtä paljon ja jos nainen näkee miehen ja päättää että tuon saan ja saa, niin tietenkin mies päättää ja valkkaa myös kenet haluu ja saa.

Eli tärkein just se tasa-arvo. Miesten yhtä helppo iskee naisia, kuin naisten miehiä saaden kumpikin haluamansa lopputulos.

• Tumoelo..87

Aivsn paska puhetta...fiksut tosiniehet puhuvay pillusta...nynnyt eivät uskalla!!=) naiset saavat aina munaa kun heissä ei ole mammanpoikia!!=)

• naistenmiestenkingi
        Tumoelo..87 kirjoitti:

Aivsn paska puhetta...fiksut tosiniehet puhuvay pillusta...nynnyt eivät uskalla!!=) naiset saavat aina munaa kun heissä ei ole mammanpoikia!!=)

Ei saa mitkään naiset munaa niin hyvin, kun meikäläinen sai ison miehen Kullia isolla K:lla.

Oli niin iso, että helposti omalla 6cm paksulla 17cm pitkällä pippelillä pystyin nussimaan sen kullin reikään eli virtsaputkeen ja laukesimme yhtaikaa TURSAHTAEN!

• Tumpelo..87

Haista vittu homopoika!!=) tuollaisislle homoille kuuluu nyrkki naamatauluun!!

• Tumpelo..87

Uhkailet jatkuvasti väkivallalla. Hakeudu hoitoon ennen kuin vievät lukitun oven taakse.

• Tumpelo..87

Pitäähän mammanpoikia vähän kouluttaa...niin sinö käy kun vittuilee tosimiehelle niin kuin minä itse!!=)

• pimutpaksuksi
        Tumpelo..87 kirjoitti:

Pitäähän mammanpoikia vähän kouluttaa...niin sinö käy kun vittuilee tosimiehelle niin kuin minä itse!!=)

no niin, siinä näitte tosimies meininkiä!
        tumpelon kaltaiset tosimiehet eivät netissäkään mamaroi.
        sama minulla, mettien miehellä.
        Perkele.

• ysärimies78

ei nettiviestien takia ketään psykiatrien natsivankilaan viedä.
      ja jos viedään niin mihinkään ei pidä suostua ja kaikki pitää
      kiistää.
      haukkuvat sairaudentunnottomaksi jos vastustat hoitoa, mutta
      oikeasti olet terve.
      nettiin laitetuilla mielipiteillä ei ketään voi diagnosoida.

psykiatria on suuri vitsaus jonka tuhoisa alasajo on jo alkanut.
      googlesta voitte etsiä myös adressin pakkohoitoa vastaan.

jatka vaan samaan malliin tumpelo.

niin pitkään kun typerät suomi24 ym. paskanheittopalstat on pystyssä.
      niin sananvapaus loistakoon.

• vitullapäihin

suomen valtiossa tietyt päättäjät eivät osaa tehdä vääryyksille mitään.
      sen takia porukkaa haetaan kotiovilta terkkariin ja pannaan myrkyt naamaan
      niin että kuola valuu suusta ja 3kk kesäloman vietät valkoisessa talossa.

runkkarit eivät osaa muuta kuin tienata rahaa, mutta paskat siitä miten
      täällä asiat toimii tässä yhteiskunnassa.

hoivatantat ja loput apinat pitää nyt jöötä.

suosittelen pysymään erossa viranomaisten hampaista.
      omaa järkeä saa silti käyttää, mutta netti on pelkkä loanheittopalsta.
      ei siitä ole edes pakollista kurssia.

eläköön suami vinland!

• soosoosanoopolliisi

"Haista vittu homopoika!!=) tuollaisislle homoille kuuluu nyrkki naamatauluun!!"

jos yhteiskunta ja sosiaalinen media on tätä että tuollaisen harmittoman viestin takia aletaan uhkailemaan palstoilla psykiatrisen mielivallan voimin, niin siitä näkee miten alas on suami vinland vajonnut.

muuten kaunis maa, kaunis luonto, mutta valtio on se pahin muna koko hommassa.

lapissa on rauhallista ja kyttiäkin vähemmän.

• tanssitaanhuipulle

Tulkaa naiset lauantaina 18.2.2017 mulligansiin. Olen pidättäytynyt seksistä silloin päivää vajaa 2 viikkoa.

Juon proteiini juomia kuntosaliharrastuksen vuoksi paljon ja tuorepuristettua ananasmehua myös. Jolloin voit olla varma maukkaasta ja runsaasta siemensyöksystä, mistä ei painetta puutu.

• Tumpelo..87

Hyvä mulliin vaan siementämään varmoja pilluja!! Ovat tosin lihavia löydiä pilluja....kunnon mies ei valikoi...=)

• suomenkovinjätkä1

taitaa paine tulle pieruna ja mullissa käy vain tupakoivia rumia akkoja olivatpa nuoria tahi eivät

• miisatanssii

No näyttäkäähän pojat ne teidän vehkeenne mitä sinne pitäisi lähteä katsastamaan. ;)

• tumpelo..87

pillu esiin ja mun sisään!! toivottavasti et ole lihava löysä pillu kun muut mullin naiset....

• KaapistaUlos

..ja mun sisään..

puppelipoika taidat oikeasti olla

• Tumpelo..87

Taasko se mammanopoika koittaa oñneaan?? Nussit pilkkua kun et uskalla ujo muna mullin varmaa pillua naida!!=)

• gladiatortimantti

On yksi nainen, ketä haluisin niin, että nuolisin kaikki sen reijät ja haluaisin myös, että hän kusee mun päälke.

Tämä upea nainen valitettavasti on vielä lukkojen takana. Lucrezia Butt nimeltään.

• puumamama

Enpä ollut käyny mullikassa pitkään aikaan eli 5,5 vuotee. Lauantaina 18.2 tuli oltua.

Ja voin sanoa, että kyllä oli kivaa tanssia ja itseäni nuoremman oriin sieltä saalistin. Oli niin miellyttävä, että annoin b-rapunkin käyttöön.

• Tumpelo..87

Kiitos sain taas pillua oli hyvä panna!!=) vaikka sullakin löysää...ailti hyvä suloinen pakkaus!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe