aivan hullu ohjelma.. miten ne kehtaa moista tehdä lapsille? Ei mitään järkevää minkä edess lapset viihtyisi. Meillä 4 ja 6 v ei katso koskaan kun se on niin huono.
Luuleekohan aikuiset ne tekijät että lapsia kiinnostaa moinen roksa?
Ennen oli pelle hermannit ja röllit, nyt pelkkää soopaa.
Miksi luullaan et lapsille saa esittää mitä tahansa, eihän tuollasta jaksa edes aikuinen katsoa saaati lapset.
Onpas pikku kakkonen huonontunu
5
370
Vastaukset
- mummolanmummo
Minä odotan innolla tuleeko pikku kakkoseen Lasse Pöystin iltasatu ja muut sen ajan jutut, ne oli sentään lasten ohjelmia.
- Näin_täällä
Eipä oo tullu kateltua pikkukakkosta sen jälkeen ku olin lapsi (se oli silloin ku kyseinen ohjelma alko, joskus 70-luvulla).
Meillä katotaan FST:n lastenohjelmia. On muuten paljon parempia. - hoitajamummo
Niinpä tosiaan. Vilkaisin sivusta kun lapsenlapsi katsoi lastenohjelmia. Ihmettelin mitä oikein hääräävät, kun ei ole oikein mitään tolkkua. Ajattelin että aijaa, ajat ovat muuttuneet, nytkö tehdään tuollaista. Omilla lapsilla aikanaan oli parempia.
- eimikäänenääpalaa
Yleensäkin nykyajan lastenohjelmat on outoja.Kun omani oli pieniä,niin tuli Maija Mehiläistä,Tao taota,Vili Vilperi oli todella hauska sarja kuten Peukaloisen retketkin.Niitä kokoonnuttiin koko perhe katsomaan.
- Näin_täällä
Lastenohjelmiksi lasketaan myös teineille tarkoitetut ohjelmat. Lapsiahan hekin ovat. Areenalta löytyy tällaisetkin hyvät esiteineille tarkoitetut ohjelmat: http://areena.yle.fi/1-2153205 ja http://areena.yle.fi/1-2153132
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876