Tuota noin..mistähän aloittaisin..
Siis.
Eli (kkäs).
Esitetään aluksi yksinkertainen kysymys.
Miksi noita keskustelufoorumeita pitää olla noin monta, jotka on tarkoitettu aistivammaisille, joihin mm. puhumattomat autistitkin kuuluvat. Miksei noista asioista voi puhua vain yhdellä foorumilla..eikö se olisi aistivammaisillekin paljon yksinkertaisempaa??
Liittyykö tämä jotenkin johonkin ja jos niin mihin?
Aikuisten Oikeasti
5
122
Vastaukset
- sairaalainfovaroitus
Uskoakseni neuroleptien väärinkäyttöön, josta voi seurata esim. vainoharhaisuutta. -Jos ko. lääkitystä käyttää väärin, voi todellisuudenkuva hämärtyä, varsinkin, mikäli se jo aiemminkin on ollut häilyvä. Tällainen on tyypillistä henkilöille, joille on syötetty neurolepteja väärin perustein. Lääkkeen vieroitusvaiheessa negatiiviset oireet voivat voimistua, jolloin tulisi ottaa yhteyttä psykiatriseen päivystykseen, jossa neuropsykiatriaan erikoistuvat harjoittelijaopiskelija"lääkärit" yrittävät selvittää, mistä tällaisessa, toisinaan jopa kuolemaanjohtavassa aineiden väärinkäytössä psykofyysisine seurauksineen voi olla kyse.
- hhfgfdjsköfhsjkaöfsäld
voisko joku oikeesti nyt ja heti kertoa mistä näissä jutuissa on kyse???
miksi aspergerinfoa painostetaan ja vainotaan eikä kukaan halua tehdä yhteistyötä mistä tällainen johtuu???????
tiedän jotain en kaikkea miksi kukaan ei kerro!!!!! tää on pahinta mitä koskaan oon nähnyt! muutaman vuoden ooon katellu sivusta. - fgkjfhjkdk
johtuisko jostain tai no en sanokaan mitään joku muu saa kertoa jos haluu
kiitti vitusti vaan autistien lasten vanhemmille moikataan kun tavataan - itseinfo
eikö info oo vieläkään hoksnnut ett hän on itse tuo info
- kuolemanoma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892