Lihasoireita ilman kohtausta

lalalalamictal

Hoihoi kertokaa, onko teillä epämääräisiä lihasoireita, jolloin ei ole kohtaus päällä?

Itsellä siis ajoittain jaloissa eräänlaista aaltoilevaa värinää, tärinää kuten muurahaisia juoksis. Samoin välillä jalat tuntuu siltä kuin jäykistyisivät, kuin jännittäisin jalkalihaksia täysillä ja menisivät maitohapoille. Tuntuu siltä et kohta menetän jalkojen "hallinnan" ja alkais kouristaan.... Todellisuudessa en siis näin tietoisesti tee, eikä nämä värinät/jännittymiset näy ulospäin mitenkään eikä kohtausta koskaa ole seurannut...
Onkohan jotain kohtaus poikasta vai jotain lääkkeen vaikutusta? Vai onko nää jotain somaattisia juttuja???

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pökkeloinen

      Voi olla kyllä mitä vaan, uskoisin. Ihan tuntemattomasta syystä johtuvaa, stressistä, epistä, sivareista. Itsellä alkoi epin puhjettua ne kehonsisäiset värinät. Ilman mitään ympäristöllistä tekijää tuosta noin vaan. Ei voi yhdistää mihinkään eikä edes valo tai hyperventilaatio sitä laukaissut. Sillon tällön nukkumaanmennessä ja ihan vaan vaikka töissä värisee ja tärisee ihan heikosti keho. Tai enemmänki ehkä vapisee. Ei varmasti ulkopuoliset huomaa mutta itse tunnen sen ja menee n.5 sek ohi.

      • fhgghg

        Oisko alkoholi


      • lalalalamictal

        Tuo kuulostaa tutulle et nukkumaan mennessä "värisee" jaloissa.. ei särkyä tai puutumista, ei lihaskipua. Ja saattaa tulla myös milloin ja missä vain. Itsellä kesto max. pari min. Ei estä liikmumista ja monesti liikkuminen helpottaa, tai silloin sitä ei niin huomaa. Ja tosiaan ulospäin ei näy mitään(vrt.ns. kahvikuppi neuroosi).

        Onko sinulla siis lamictal ainoana lääkkeenä?


      • Pökkeloinen

        Nojoo voisi kutsua perjaatteessa kahvikuppi neuroosin tapaiseksi. Värinää on juuri nukkumaanmennessä itselläkin, sanoisin että useiten silloin. Lamictal on ainoana lääkkeenä tällä hetkellä. Sitä ennen oli tuo Tegretooli. Nyt pärjään näin!

        Tämä oire kun on vain epämiellyttävä, mutta ei haittaa elämää :-) Minulla on värinän lisäksi lihasnykinää stressaavissa tilanteissa. Saattaa vaikka jalka, naama tai olkapäät nykäistä.. sillä tavalla poikkeaa ja on tilannesidonnaista, mutta värinät ja vapinat on ja pysyy, eivätkä tule sarjoissa.


      • lalalalamictal

        Onko nämä lihasnykäykset kuin ulospäin näkyviä?

        Onko muita lihasoireita?

        Itsellä lihas jännittymisiä, tuntuu ku jalat ois hirveessä lihasjännityksessä vaikka en niitä tietoisesti jännitä. Kuin millä hetkellä hyvänsä alkas kohtaus, mut koskaan ei ole tullut vaan helpottavat itestään, jonku alle 1min kestää.

        Tosi outoja. Nämä lihasvaivat tulleet kun nostin lääkettä, mut eivät kylläkää heti vaan jonkin ajan kuluttua. Pelotta et onko nää lääkkeestä vai mistä lie johtuvia.

        Kiitos kun viitsit vastailla.


    • hdsgjbc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe