Polven nivelrikko pahana, en meinaa kävelemään päästä. Lääkäri suositteli kyynäsauvaa. Soitin eilen yhteen paikkaan, sanoi, että on väärä paikka ja antoi toisen puhelinnumeron. No sekin on väärä numero. Ilmeisesti pitää ostaa. Enpä tiedä enää mihin soittaisin. Vaikka kuinka kaupungin sivuilla on tuokin puhelinnumero, se on väärä paikka.
Mahtoikohan Salon kaupungin nettisivuilla olla virheitä, vai onko piilotettu ihan tahallaan, ettei vaan kukaan pyytäisi mitään apuvälineitä. Enkä ole oikein löytänyt tietoakaan maksaako ne apuvälineet. Jotain sivuilla maksusta puhutaan.
Ilmeisesti halvemmaksi tulee ostaa kuin soitella pitkin kaupungin puhelinnumeroita.
Tosi vaikeaa ensikertalaiselle.
Apuvälineita Salosta
4
4086
Vastaukset
- hteotiweo
Apuvälinelainaamo.
http://www.salo.fi/sosiaalijaterveyspalvelut/terveyspalvelut/kuntoutusjaterapiat/apuvalinepalvelu/
Ilmeisesti kuitenkin pitää olla niin, että lääkäri on suositellut apuvälinettä ja sitten saat sen eli noin vaan ei voi mennä hakemaan.
Jos pelkkä kävelykeppi riittää, tule ostamaan minulta :)- ihankotahallaan
Minulla lääkäri oli toimittanut tiedot. Ei vain noista numeroista löytynyt, oli kuulemma Halikossa, vaikka osoite noissa puhelinnumeroissa oli Örninkatu 15. Tosi sekavaa, joku aina antaa puhelinnumeron ja kun sinne soittaa apuvälineistä eivät tiedä mitään. Pakko kai on ostaa, kun terveyskeskuksen numeroista ei löydy oikeaa paikkaa, Mielestäni ennen kaupungin netin uudistusta oli selvempää. Pitää ensi viikolla soittaa Halikon terveysasemalle, tosin olen jo kerran soittanut, siellä vaan ei tiedetty apuvälineistä mitään
- Reiska6
Kyllä lääkärin pitäis osata asia järjestää niin että homma toimii,ja kyllä sen voi korjatakkin leikkauksella,se vaan tuntuu että mitään ei saa vaikka palkkaa pyydetään .
- huonoselkä
Jos tarvetta kuten mulla niin lääkärin lähetteellä saa ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887