mukana lappu todistus tiedoksiannon vastaanottamisesta, joka pitää toimittaa käräjäoikeuteen. En aio velka-asiaa kiistää vaan tarkoituksella ajan ulosottoon, joten pitääkö minun tehdä mitään? Meneekö asia eteenpäin omalla painollaan?
Kysymys kaksi. Gothia peri minulta yli 4000e summaa. Saamani lapun summa kaikkine kuluineen on n. 3300e.
Tänään tipahti postiluukusta tiedoksianto
3
584
Vastaukset
- poisto
Riittää, kun palautat käräjäoikeuteen tiedoksiannon, jos et riitauta. Sitten aikanaan tulee maksulappu ja jos et kykene maksaan niin se siirtyy ulosottoon.
Minua kiinnostaa vain tietää kenen velkaa Gothia perii.- 346346bbb
Maksulappu tulee kyllä ulosotosta, ei siis käy enää missään oikeuden ja uo:n välissä. Jos ei kykene maksamaan niin sitten ottavat palkasta jos jotain otettavaa ylensäkään on.
Minulla tiedoksiannot on tehty puhelimella enkä mitään muuta ole tehnyt koko prosessin aikana. Nyt on uo kestänyt 2 vuotta.
- Anonyymi
en palauttaisi yhtään mitään lippu lappusta niille!!! Antaa haastemiehen vaa juosta perässäni, mut ihan turhaan juoksee kun ei se mua mistään tavoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187