"poonusta"

valinnanvapaus

On tämä suurta kusetusta tämä ns. bonusten kerääminen S-kaupoista. Saadaksesi 5 % maksimi bonuksen sinun tulee ostaa yli 300 euroa jioka kuukausi!!! Ketkä siihen pystyy?
Ne jotka ostavat alle tämän rahoittavat koko systeemin.

14

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvakkientouhua

      Olet aivan oikeassa ja sillä kolmellasadalla pitää ostaa ylihintaista.
      Osuuskauppa-aate elää ja Sipilä myhäilee.
      Olen lopettanut jo ajat sitten Prismoissa käynnin yksinkertaisesti siksi että siellä on niin junttia asiakasta.

      • osuuskunta-aate

        Tästä välttämättä herää eräs kysymys. Osuuskuntalain mukaan osuuskunta ei saa tuottaa voittoa. Jos voittoa tulee, se kuuluu jakaa osakkaille. Eipä ole näkynyt, eikä kuulunut senttiäkään niistä sadoista voittomiljoonista.


    • laskutaitonen

      Ai 300 eurolla pääsee jo 5% tasolle? Katsokaapa ne taulukot uudelleen.

      • kortiton

        Sorry. Se onkin 500 euroa, joten hyvä huomio.


      • tarjoustenperässä

        1200e mun mielestä niin saa 5% bonukset ? prisma on edullinen mun mielestä, onko joku muu vielä edullisempi, ja yhtä kattava, lidlistä ei saa kaikkea tarvittavaa ja on kalliimpi kuin prisma.


      • Kaikkiostanlidlistä
        tarjoustenperässä kirjoitti:

        1200e mun mielestä niin saa 5% bonukset ? prisma on edullinen mun mielestä, onko joku muu vielä edullisempi, ja yhtä kattava, lidlistä ei saa kaikkea tarvittavaa ja on kalliimpi kuin prisma.

        Kyllä se prisma on selkeästi kalliimpi. Nyt järki käteen ja ostoksille, Lidliin


    • kusetusta

      nelihenkinen perhe pelkkään ruokaan 800 euroo kuukaudessa,litukka silti halvempi.

      • ässäkauppias

        Tietää mihin rahat menee. Kauppiaan halpoihin tuotteisiin.


    • jcnhh7

      Hyvä niin. Siis kaikki huomenna Prismaan.

    • jokakk

      Ässästä parhaimmat bonukset

    • lidliiin

      On suurta kusetusta, siks miekii ostan Lidlistä kaikki, saa "bonukset" heti kassalla
      maksaessaan.
      Käyn kävelylenkillä vielä erikseen ei tarvi prismassa kävellä kilometri tolkulla.

      • enymmärrä123

        mikä lidlistä tekee edullisemman kun prisma, nykyään kun prisma on halpuuttanut hintoja niin taitaa olla aika samoissa hintaluokissa... jopa parempaa ja edullisempaa prismassa ja poonukset kaupanpäälle.


      • toi hintojen halpuutus oli täyttä kusetusta,koska ennen hintojen halpuutusta ne nosti hintoja ja sitten taas laski,ja sitten jotku menee tähän lankaan


    • Kolliton

      Voe mahoton, kun ei ollut aloittajalla ensimäistäkään faktaa hallussa. Kannattaisikohan provota ja tojotamiehiä tai pemariporhoja, onnistuisi ehkä paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe