Tekisi mieli kokeilla kumiasujen valimistusta itse mutta mistä saa hankittua materiaalia? Ulkomailta saa mutta ei kannata tilata pientä kokeuluerää varten 10 metriä latexkangasta.
Latex materiaalia
5
1824
Vastaukset
Terve
Mene cityn kinky bariin (chat), siellä ainakin on asialle vihkiintyneitä. Jos ei ole paikalla, niin kysy Mortimer nimiseltä henkilöltä neuvoa. Hän osaa johdattaa sinut ko. asuja itse valmistaneiden pakeille.
Terv.
StockingMask- Epp
Kumilakanana myytävät palat ovat 4D rubber palasia
0.2 mm paksua n. 200cm x 90cm. Sellainen saattaisi käydä tarkoituksiisi? Ulkomailta saa tilattua sellaisia muutamalla kympillä. - ......
saattaisi löytyä pienempi määrä kuin 10m jotakin, kuinka paksua, montako metriä vähintäin, väri, paljonko maksat/metri? Leveys on 90 cm.
Paksumpi kestää paremmin ja on helpompi valmistaa. Paksuus taisi olla 0.35 mm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463