Volvo XC90 vaiko Audi Q7

XC90-vaiko-Q7

Olen ostamassa uutta isoa citymaasturia ja pähkäilen ostaakko Volvo XC90 vaiko Audi Q7.

Volvo XC90:tä on ainakin kehuttu kaikkien aikojen parhaaksi Volvoksi ajo-ominaisuuksiltaan ja toisaalta Audi Q7 on saatavissa nelipyöräohjauksella.

Kumman sinä valitsisit?

Tässä alla olevassa linkissä kohdasta 11:15 lähtien kehutaan uutta Volvoa niin paljon, että tuli mieleeni, onkohan toimittajalle maksettu?

https://www.youtube.com/watch?v=GujuPTGDa2w

20

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R-desingeiolemitään

Kyllä siinä onkin pers'aukisella pähkäilemistä.Jos kuitenkin ostaisit Tokmannilta Plaston valmistaman ison kuorma-auton niin saisit ison leluauton edellisesti ja jättäisit karkit ostamatta niin viikkorahasi riittäisivät ehkä jo helmi-maaliskuussa ostokseesi!

• en-ole-persaukinen

En ole mikään persaukinen, vaaon olen ihan oikeasti ostamassa isoa citymassturia; valinnan teen Volvo XC90 ja Audi Q7:n välillä.

Audi Q7 oli minulla aluksi mielessä, mutta rupesin miettimään, onko se uus Volvo XC90 niin hyvä, mitä tuo toimijjata tuossa alla olevassa linkissä kertoo?

https://www.youtube.com/watch?v=OkktRbe8gno

• Eipojuosaaoikeinrunoilla
        en-ole-persaukinen kirjoitti:

En ole mikään persaukinen, vaaon olen ihan oikeasti ostamassa isoa citymassturia; valinnan teen Volvo XC90 ja Audi Q7:n välillä.

Audi Q7 oli minulla aluksi mielessä, mutta rupesin miettimään, onko se uus Volvo XC90 niin hyvä, mitä tuo toimijjata tuossa alla olevassa linkissä kertoo?

"Kumman sinä valitsisit?" Älä selitä.Olet juuri se sama R-desing hörhö . Heh heh.Oman firman "pääjohtaja" ja mitä kaikkia muita titteleitä niitä nyt mahtoi ollakaan.

Koita jo keksiä joku uskottavampi tarina kun nämä nykyiset jutut noudattaa liian samaa kaavaa. Miten olisi vaikka Lada tai Dacia ensi kerralla?

• käykös-katteeksi
        Eipojuosaaoikeinrunoilla kirjoitti:

"Kumman sinä valitsisit?" Älä selitä.Olet juuri se sama R-desing hörhö . Heh heh.Oman firman "pääjohtaja" ja mitä kaikkia muita titteleitä niitä nyt mahtoi ollakaan.

Koita jo keksiä joku uskottavampi tarina kun nämä nykyiset jutut noudattaa liian samaa kaavaa. Miten olisi vaikka Lada tai Dacia ensi kerralla?

En ole mikään "se sama R-desing hörhö".

Oletkos muuten kateellinen kun minulla on vara valita joko Volvo XC90 taikka Audi Q7?

Ymmärrän toki, että persaukisia se korkeaa, jos ei itsellä ole samaa mahdollisuutta valita joko Volvo XC90 taikka Audi Q7.

No, minä voin sinua lohduttaa, että minunkin ensimmäinen autoni vuonna 1982 -kun sain ajokortin- oli Lada 1200 vuosimallia 1975. Silloin minulla ei ollut varaa ostaa Volvo 244 Dieseliä, vaikka mieleni silloin sitä niin tekikin.

Nyt on asiat toisin, nyt minulla on vara valita joko Volvo XC90 taikka Audi Q7; tapreen vaatiessa voisin ostaa vaikka molemmat.

• Mistänäitäsikiää
        käykös-katteeksi kirjoitti:

En ole mikään "se sama R-desing hörhö".

Oletkos muuten kateellinen kun minulla on vara valita joko Volvo XC90 taikka Audi Q7?

Ymmärrän toki, että persaukisia se korkeaa, jos ei itsellä ole samaa mahdollisuutta valita joko Volvo XC90 taikka Audi Q7.

No, minä voin sinua lohduttaa, että minunkin ensimmäinen autoni vuonna 1982 -kun sain ajokortin- oli Lada 1200 vuosimallia 1975. Silloin minulla ei ollut varaa ostaa Volvo 244 Dieseliä, vaikka mieleni silloin sitä niin tekikin.

Nyt on asiat toisin, nyt minulla on vara valita joko Volvo XC90 taikka Audi Q7; tapreen vaatiessa voisin ostaa vaikka molemmat.

Vuoden paras. Repesin !!!

• yjr6
        en-ole-persaukinen kirjoitti:

Kannattaa myös katsoa Teknavin koeajo kyseisestä Volvosta.

• IhanOKpirsdejö

Molemmat on hyviä ja niillä saa maksimimäärän polttoainetta taivaalle per kilometri. Hämmästyttävää kyllä niihin ei mahdu paljon kuljetettavaa. Ehkä Volvon ottaisin iyse..

• lilliputti-

ihan itse joudut päättämään.
      mulle nuo on liian isoja möhköfanttejä

• AikaSitkeäHaaveilija

Tällä palstalla ei kukaan todellinen kyseisten autojen hankintaa suunnitteleva hörhö "pähkäile" yhtään mitään joten lopeta jo nuo satutuokiot koska ei niihin kukaan usko !

• HandsDown

Audi Q7!

• fgg54

Audi Q7, siinä on parempi vaihteisto ja tehokkaampi moottori

• Olenjuurimyymässäpois
        fgg54 kirjoitti:

Audi Q7, siinä on parempi vaihteisto ja tehokkaampi moottori

Mistä sinä sen tiedät? Älä usko sitä naapurin Jani-Petteriä !

• Ontäähelppoo

Mulla on jo molemmat tilauksessa !

• jippiijaijei

:-) Jos joku on ostamassa jomman kumman auton ja pähkäilee sitä täällä niin.. 2 vaihtoehtoa: 1. Teinipoika ajatteli kirjoittaa autoaiheisen jutun tai 2. 1988-mallin Corollalla ajeleva pönkittää itselleen omaa statustaan.
      E siinä mitään, täällä noihin molempiin on mahdollisuus.

• Alexdaniel

No tässä ensimmäinen asiallinen vastaus. Itse hankin D5 koneisen XC90:sen. On todella hyvä auto ja oikeesti parhaimman näköinen maasturi. Mietin hetken porsche macania myös. Audin Q7 on jotenkin tila auton ja pakettiauton näkönen. Todella ruma ja epäonnistunut. Enkä uskaltaisi ostaa arvonaleneman takia mitään huijauskonsernin autoja. Volvo oli varma valinta ja kerää katseita varmasti myös. Jotenkin uusi XC90 on hävyttömän pröystäilevä ja semmonen että se oli vaan pakko saada:) mulla yritys ja heitän postiin paketteja joka päivä niin tarvii tilaa että kaupat saa myytävää. En ole mikään pappa vaan vasta 30 täyttänyt joten kenenkään on turha väittää XC90 pappa autoksi:)

• toteaja-

voi nuorempikin ostaa pappa-auton, jos tuntee tarvetta sellaiseen.

• Rdesigngnggn

Minullakin on mutta XC90 R-design D5. R-design on moottoriurheilusta tuttua teknikkaa joka toimii myös arkiajossa..

• räpärpä

Hyundai Tucson on paljon parempi. Ottaisin sen.

• kulukuri

Volvo tietenkin. DKW:n aika on jo mennyt.

• facelift-facelift

Audi Q7 nelipyöräohjauksineen (lisävaruste?) on teknisesti erittäin korkeatasoinen, vaikkakin Volvo XC90 on kyllä ulkoapäin Audia paremman näköinen. (Se on tietysti makuasia tuo ulkonäkö)

Jos tuohon Audi Q7:ään tehtäisiin heti "facelift" (etusäleikkö uusiksi aivan samalla tavalla kuin BMW teki vuosi pari sitten pienimpään ykkössarjaansa ja Ausi omaan A4:ään), niin Audi Q7 nelipyöräohjauksella olisi minun valinta.

Volvon kohdalla kannattaisi odottaa vuosi, että aina uusissa malleissa olevat pienet "lastentaudit" on korjattu, niin Volvo olisi silloin minun valintani oletaen, ettei Adiin ole tehty sitä "faceliftiä".

Kumma, että ne on "pilanneet" tuolla ulkoisella muotoilulla tuon teknisesti niin erittäin korkeatasoisen Audi Q7:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe