Tuntuu kun olisin eläin. Asun metän vieressä ja usein tekee mieli mennä sinne. Viihdyn ulkona hyvin etenkin siellä missä ei ole paljoa väkeä. Usein yöllä rupeaa tehdä mieli mennä mettää vielä enemmän.
Koulu ei kiinnosta lainkaan käyn siellä vain pakosta enkä halua hankkia töitä. Enkä myöskään halua ostaa taloa, maksaa laskuja ja tehdä kotitöitä. Haluaisin mielummin asua metsässä, savannilla, viidakossa tai vaikka vuoristossa ja etsiä oman ruokani.
Tunteeko kukaan muu samoin?
Tunnen olevani eläin
Eliö1
6
217
Vastaukset
- Eliö1
Ai niin. Tuntuuko ihmissusista siltä?
- therian
Olet therian, tervetuloa meidän joukkoon!
- Eliö1
Niin mä vähän arvelinkin
- WolfAndCat
Saatat olla therian. Itsekin tajusin, jokin aika sitten olevani therian.(;
Mulla olisi laumakin! Tervetuloa tutustumaan instassa @starlightpack.always
- Alaskansusi
Hmm...periaatteessa ihmiset ovatkin eläimiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192615
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45871
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725