Muutin omilleni heinäkuun lopulla. Säästin rahat muutoon työmarkkinatuesta. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 2012 marraskuusta lähtien. Saan työmarkkinatuen 9 euroa ylläpitokorvausta per päivä. Niin, ja tietenkin vielä asumistuki siihen päälle. Säästäminen erilliselle säästötilille jatkuu edelleen itsenäistymisen jälkeenkin.
Olen haaveillut muutaman kuukauden isompaan kaupunkiin muuttamisesta. Asun paikkakunnalla, jolla on vajaat 20 000 asukasta. Ja asukasluku on vähenemään päin. Tänään katsoin netistä vuokra-asuntojen hintoja kolmelta eri paikkakunnalta. Yritän tehdä excel-taulukkoon arviota menoista, joita on, kun muuttaa toiselle paikkakunnalla.
Harmi, kun ei ole omaa autoa. Kortti kyllä on. Menisinkö sitten julkisilla jonnekin yli sadan kilometrin päähän yhtä asuntoa katsomaan, jota en välttämättä saakkaan vuokratuksi?
muutto toiselle paikkakunnalle
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122