En ole halunnut seksiä miltei kahteen vuoteen. Mulle sattu sellanen kusipää kumppaniks joka vei viimisetkii halut ja pilas mun itsetunnon. Nyt vihaan itteeni kaikin puolin. Kokeilin lämmetä yhelle tyypille ja aina välillä kävinkin kuumana omissa ajtuksissani mutta jälkee päin lähinnä itkin ja olin paskana. en siis koskaa harrastanu tän tyypin kanssa seksiä. Musta tuntuu etten enää koskaa pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa. Enkä kyllä itsenikään kanssa ainakaan kovin mielellään. Vituttaa ihan vitust koskee ittteää. Hyi helvetti. En jaksa enää ees uskoo, että koskaa mun seksihalut tulis takasin.
En halua enää seksiä.
6
222
Vastaukset
- mullaeimeehyvin
ja nyt ku sammakkomes jätti minut,en varmasi saa enää ikinä :( tunsin sentää jotaa ku ajattelin sit miestä.
- 123123ff
missäpäin asut`? voisin ehkä herätellä halujasi uudellee
- Jänistyttö
Ei kiinnosta.
- 123123ff
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
- Jänistyttö
123123ff kirjoitti:
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
Mä oon oikeestaa jänistyttö mutkun sen joutuu salaamaan kun muuten puput tulee päälle. Puput on niin kovia astumaan. Täytyy pitää töpöhännästään huolta :) Sammakkomies on se sama mies, jonka kanssa olen pyörinyt jo pitkään tai joka lähinnä pyöritti minua.
- toinenkintääl
kertoiko se jutun armeijasta, sammakkomies, kuullostaa tutulta, sillä on juuri taipumusta juuri tuohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää432218Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652088Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211950HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363931697Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75945
- 27909