En ole halunnut seksiä miltei kahteen vuoteen. Mulle sattu sellanen kusipää kumppaniks joka vei viimisetkii halut ja pilas mun itsetunnon. Nyt vihaan itteeni kaikin puolin. Kokeilin lämmetä yhelle tyypille ja aina välillä kävinkin kuumana omissa ajtuksissani mutta jälkee päin lähinnä itkin ja olin paskana. en siis koskaa harrastanu tän tyypin kanssa seksiä. Musta tuntuu etten enää koskaa pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa. Enkä kyllä itsenikään kanssa ainakaan kovin mielellään. Vituttaa ihan vitust koskee ittteää. Hyi helvetti. En jaksa enää ees uskoo, että koskaa mun seksihalut tulis takasin.
En halua enää seksiä.
6
208
Vastaukset
- mullaeimeehyvin
ja nyt ku sammakkomes jätti minut,en varmasi saa enää ikinä :( tunsin sentää jotaa ku ajattelin sit miestä.
- 123123ff
missäpäin asut`? voisin ehkä herätellä halujasi uudellee
- Jänistyttö
Ei kiinnosta.
- 123123ff
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
- Jänistyttö
123123ff kirjoitti:
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
Mä oon oikeestaa jänistyttö mutkun sen joutuu salaamaan kun muuten puput tulee päälle. Puput on niin kovia astumaan. Täytyy pitää töpöhännästään huolta :) Sammakkomies on se sama mies, jonka kanssa olen pyörinyt jo pitkään tai joka lähinnä pyöritti minua.
- toinenkintääl
kertoiko se jutun armeijasta, sammakkomies, kuullostaa tutulta, sillä on juuri taipumusta juuri tuohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k422918Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471169
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7976Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58961Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78931