En ole halunnut seksiä miltei kahteen vuoteen. Mulle sattu sellanen kusipää kumppaniks joka vei viimisetkii halut ja pilas mun itsetunnon. Nyt vihaan itteeni kaikin puolin. Kokeilin lämmetä yhelle tyypille ja aina välillä kävinkin kuumana omissa ajtuksissani mutta jälkee päin lähinnä itkin ja olin paskana. en siis koskaa harrastanu tän tyypin kanssa seksiä. Musta tuntuu etten enää koskaa pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa. Enkä kyllä itsenikään kanssa ainakaan kovin mielellään. Vituttaa ihan vitust koskee ittteää. Hyi helvetti. En jaksa enää ees uskoo, että koskaa mun seksihalut tulis takasin.
En halua enää seksiä.
6
182
Vastaukset
- mullaeimeehyvin
ja nyt ku sammakkomes jätti minut,en varmasi saa enää ikinä :( tunsin sentää jotaa ku ajattelin sit miestä.
- 123123ff
missäpäin asut`? voisin ehkä herätellä halujasi uudellee
- Jänistyttö
Ei kiinnosta.
- 123123ff
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
- Jänistyttö
123123ff kirjoitti:
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
Mä oon oikeestaa jänistyttö mutkun sen joutuu salaamaan kun muuten puput tulee päälle. Puput on niin kovia astumaan. Täytyy pitää töpöhännästään huolta :) Sammakkomies on se sama mies, jonka kanssa olen pyörinyt jo pitkään tai joka lähinnä pyöritti minua.
- toinenkintääl
kertoiko se jutun armeijasta, sammakkomies, kuullostaa tutulta, sillä on juuri taipumusta juuri tuohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673