En ole halunnut seksiä miltei kahteen vuoteen. Mulle sattu sellanen kusipää kumppaniks joka vei viimisetkii halut ja pilas mun itsetunnon. Nyt vihaan itteeni kaikin puolin. Kokeilin lämmetä yhelle tyypille ja aina välillä kävinkin kuumana omissa ajtuksissani mutta jälkee päin lähinnä itkin ja olin paskana. en siis koskaa harrastanu tän tyypin kanssa seksiä. Musta tuntuu etten enää koskaa pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa. Enkä kyllä itsenikään kanssa ainakaan kovin mielellään. Vituttaa ihan vitust koskee ittteää. Hyi helvetti. En jaksa enää ees uskoo, että koskaa mun seksihalut tulis takasin.
En halua enää seksiä.
6
164
Vastaukset
- mullaeimeehyvin
ja nyt ku sammakkomes jätti minut,en varmasi saa enää ikinä :( tunsin sentää jotaa ku ajattelin sit miestä.
- 123123ff
missäpäin asut`? voisin ehkä herätellä halujasi uudellee
- Jänistyttö
Ei kiinnosta.
- 123123ff
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
- Jänistyttö
123123ff kirjoitti:
mua kiinnostaa tuo kun sanot itseäsi jänistytöksi, koska itse pidän itseäni jänispoikana.. tosin tyttö joksi sinua luulin ei ollut jänis vaan joku aivan muu eläin.. en myöskää tiedä kuka on sammakkomies? et minua kyllä semmoiseksi koskaan kutsunut.
Mä oon oikeestaa jänistyttö mutkun sen joutuu salaamaan kun muuten puput tulee päälle. Puput on niin kovia astumaan. Täytyy pitää töpöhännästään huolta :) Sammakkomies on se sama mies, jonka kanssa olen pyörinyt jo pitkään tai joka lähinnä pyöritti minua.
- toinenkintääl
kertoiko se jutun armeijasta, sammakkomies, kuullostaa tutulta, sillä on juuri taipumusta juuri tuohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195