Onni ei kulje kanssani

epäonnenoma

ei, onni ei oikeestaa pidä minusta.

16

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhanonnimulla

      Niillä joilla onni kulkee matkassa, eivät edes tiedä mitä onni on. Minä uskon näin. Onni on aamukahvissa, hyvin nukutussa yössä. Esimerkiksi aamukahvia juodessa ei tajua että onni on :) - jos menetät sen hetken, tiedät mikä onni oli!

      Onni on oikeastaan niissä pienissä hetkissä, kun sinä otat niistä vaarin. Nyt minäkin menen keittämään kahvit ja iloitsen aamun rauhallisesta tunnelmasta, hiljaisuudesta, tiedän että kun menen kahville, kurkkaan ikkunasta ulos ja katselen kun sade pieksää maata ja tuuli heiluttaa puita. Siinä on mun tämän päivän onni ja olen kiitollinen hyvästä mielestäkin.

      • epäonnenoma

        Sepäs se just on kun on menettäny ne hetket. Eikä psyykkisesti vaan fyysisesti. _Joten ei yhtää lohduta!


      • elämää.nähnyt

        Niin on, pienistä hetkistä ja onnistumisista onni on kiinni. Olen ikäväkseni huomannut, että ihmisillä onni usein särkyy. On tullut avioeroja, syöpää, itsemurhatapaus ja mielenterveysongelmia ihmisille, joille toivoin onnea ja kaikki näytti olevan hyvin. Tuntuu, että "jumala" riistää pois onnen niin monilta... jokaisen valinnat toki vaikuttaa lopputulokseen.


      • epäonnenoma
        elämää.nähnyt kirjoitti:

        Niin on, pienistä hetkistä ja onnistumisista onni on kiinni. Olen ikäväkseni huomannut, että ihmisillä onni usein särkyy. On tullut avioeroja, syöpää, itsemurhatapaus ja mielenterveysongelmia ihmisille, joille toivoin onnea ja kaikki näytti olevan hyvin. Tuntuu, että "jumala" riistää pois onnen niin monilta... jokaisen valinnat toki vaikuttaa lopputulokseen.

        näinhän se on.


    • tunnetaan nimellä pettymys.

      • epäonnenoma

        Pettymys ei ole mitään todellisten ongelmien rinnalla. Pettymys on ihan helvetin pientä siihen verrattuna mitä ihminen voi oikeasti kokea.


      • vippaat tonnin, etkä saa takaisin.


      • epäonnenoma
        samivini kirjoitti:

        vippaat tonnin, etkä saa takaisin.

        Mistä vittua säkin tiedät ton. Mä maksan sille heti tammikuussa lisää, ja jos ei olla konkassa niin myyn omaisuutta ja maksan. oon aina maksanu mun velat, ja tuun aina maksamaan. niissä vaan saattaa kestää. kertaakaan en oo maksamatta jättänyt. sitä paitsi osan oon jo maksanu. pienen osan, mutta osan kuitenkin.


    • silimäkästä

      Ihmekös tuo. Koska Onni on löytänyt uuden naisen. Sellaasen rintavan ja nuorekkaan.

      • epäonnenoma

        Epäonni on hankala kumppani mutta ollaan jo tunnettu niin monta vuotta, että mukisematta hyväksyy mun ei-rintavan olemuksen :) Hankalat liitot on aina parhaimpia, sitä tuntee elävänsä.


      • inisevämerkki

        "What's point living if you can't feel life" ;)
        Onni ja onnellisuus, siinäpä pulma, milloin tiedät olevasi onnellinen?


      • epäonnenoma
        inisevämerkki kirjoitti:

        "What's point living if you can't feel life" ;)
        Onni ja onnellisuus, siinäpä pulma, milloin tiedät olevasi onnellinen?

        En koskaan koska en muista mitä onni on.


    • eläke-ukko

      Onni pettää. Onni ilmeisesti haluaa vaihtelua elämään. Ja Usko jättää. Usko on menettänyt kokonaan Toivonsa. Kannattaa kuitenkin vielä kerran yrittää Toivoa. Jospa se Onni tulisikin takaisin
      Sanontakin sen jo yrittää todistaa. Toivossa on hyvä elää.

    • Nainenjokakävi

      Onni on aamuteessä tai kahvikupillisessa, aamun hämärässä :) Onni on hyvin nukuttu yö ja oivallus ihan mistä vaan. Minä luulen ymmärtäväni kuitenkin mitä aloittaja tarkoittaa onnella, ja myönnettäköön että onni on joskus hyvin kaukana, silloin on tyydyttävä murusiin.

      Minä haluan sanoa että olen onnellinen tai ehkä että onni on ollut myötä sillä kaikesta on selvitty tähän mennessä, ja täydellistä selviämistä ei olekaan!

    • olipakerranonni

      Onni on tonttu, joka vierailee taas kaikkialla vuoden päästä

      • yleinenmiete

        Miksi tätä on karsittu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe