pettääkö mieheni

lakannutrakastamasta

Läheisyys on jäänyt minimiin. Jos koskee, niin haluaa tehdä vain sen. Ei suukotteluja, halauksia tai muuta läheisyyttä.

11

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätehä

täällä on sama homma ,ei ole vuosiin halanut eikä pussaillut...läheisyys jäänyt kokonaan..

• intohimomaximi

jännä et täällä naiset valittaa kun niitten mies ei koske ja mulle valitetaan kun oon liian intohimoinen. mitäs valkkaatte niitä jotka ei koske. tääl ois sellanen jolta intohimo ei lopu koskaan ja vapaakin oon.

• miehennäkökulma

Ei miehet halua leperrellä. Vehkeet tiskiin ja sitten jynssätään. Ole tyytyväinen jos haluaa tehdä edes sen, muuten varmaan pettäisi.

• turhaaleperrellä

Niin metsä yleensä vastaa kuin sinne huudetaan. Miten itse kohtelet miestäsi? Muistatko arjessa läheisyyden ja hellyyden? Torjutko miehesi, jos hän ehdottaa sulle seksiä ilman lepertelyä ja hellittelyä? Mun mielestä spontaani seksi on ihan parasta, ei siinä tarvitse miehen päiväkausia hellyyden avulla sytyttää mua. Mä sytyn hetkessä, ilman lepertelyjä.
      Oletko ajatellut, että miehet vaan pääsääntöisesti on sellaisia, etteivät halua leperrellä? Sun miehesi saattaa hyvinkin olla ja mitä ilmeisemmin onkin toiminnan mies. En usko että pettää jos teillä seksiä on.

Teetkö sä koskaan itse aloitetta seksiin vai odotatko miehen sen aina tekevän? Jospa se on kyllästynyt kun sulla koskee aina päätä?

• Sivusta

Mistä sen päänsäryn siihen vetäsit. Luulet vaan omia luulojasi.

• tykkäänlepertelystä

Monet miehet pitää kyllä myös hellyydestä :). Ei hellittely tarkoita mitään päiväkausien valmistelua, mutta voi sitä spontaaniuteenkin liittyä lyhyt läheisyyskontakti, tarvi saman tien housuja jalasta kiskoa ;)

Mun korvaani aloitus kuulostaa siltä, että aiemmin on ollut hellyyttä, nyt ei. Pettäväkin mies voi kyllä toimia yhdynnän verran kotona.

Aloittajalle sanoisin kuitenkin, että keskustele miehesi kanssa. Kerro, mitä itse toivot, mutta kysy myös, painaako häntä jokin. Kyse ei välttämättä ole pettämisestä, esim. tuttavani miehellä oli niin stressaava ajanjakso työelämässä, että mehut meni kerta kaikkiaan siihen.

• fghjklö

Kammottavaa tekstiä. Miksi olet rakkaus-palstalla jos et halua osoittaa rakkautta rakkauden kohteelle? Hellyys on osoitus rakkaudesta.

Kaikkien mielestä spontaani seksi ei ole parasta.

• Yllätähänet

Vaikea sanoa, mitä jos suutelet itse intohimoisesti häntä ;)

• Jutelkaaasiasta

Miehesi ei kirjoituksesi perusteella enää rakasta sinua;(

• Hei

Minun mielestäni lyhyestä kirjoituksestasi ei voi päätellä oikein yhtikäs mitään. Muuta kuin sen, että asia tuo sinulle huolta ja vaivaa sinua.
      Uskoakseni aina hyvä konsti parisuhdepulmiin on nostaa kissa pöydälle. Eli kertoa omista tunteista ja huolesta toiselle. Ei syyttävään "Sinä et sitten koskaan jäkäjäkäjäkä.." sävyyn, vaan minämuodossa. Syy miehesi käytökseen voi olla ihan mikä vain, asia ei edes välttämättä liity sinuun. Toisaalta se myös voi liittyä. Mutta arvailut eivät oikein vie eteenpäin. Puhuminen rakentavaan ja kunnioittavaan sävyyn voi auttaa teitä molempia hahmottamaan parisuhdettanne: missä nyt mennään, miltä tuntuu, mitä toivoisin toiselta. Arki voi tuoda parisuhteeseen liikaa itsestäänselvyyksiä, turtumista, itsekkyyttä. Yhdessä puhumalla pääsette eteenpäin, ei toinen toistaan syytellen vaan rakkaudella ja kunnioituksella.

Ystävällisesti,
      Pappi Elisabet

• "Hei

Minun mielestäni lyhyestä kirjoituksestasi ei voi päätellä oikein yhtikäs mitään. "

Miksi, jumalan nimessä, sitten sössötit tänne yhtään mitään?

"Muuta kuin sen, että asia tuo sinulle huolta ja vaivaa sinua."

Elementary Watson.

"Uskoakseni aina hyvä konsti parisuhdepulmiin on nostaa kissa pöydälle. Eli kertoa omista tunteista ja huolesta toiselle."

Kissa on epäilemättä jo levittänyt reitensä, ehkä jopa pöydällä.

" Ei syyttävään "Sinä et sitten koskaan jäkäjäkäjäkä.." sävyyn, vaan minämuodossa."

Narsistit puhuvat minäpassiivissa.

" Syy miehesi käytökseen voi olla ihan mikä vain, asia ei edes välttämättä liity sinuun. Toisaalta se myös voi liittyä."

No shit Sherlock.

" Mutta arvailut eivät oikein vie eteenpäin. "

Viekä tämä sössötyksesi mitään eteenpäin?

"Puhuminen rakentavaan ja kunnioittavaan sävyyn voi auttaa teitä molempia hahmottamaan parisuhdettanne: missä nyt mennään, miltä tuntuu, mitä toivoisin toiselta."

Aina naisett toivovat muilta jotain.

" Arki voi tuoda parisuhteeseen liikaa itsestäänselvyyksiä, turtumista, itsekkyyttä. Yhdessä puhumalla pääsette eteenpäin, ei toinen toistaan syytellen vaan rakkaudella ja kunnioituksella."

Eikös koko uskovaisuuskuttuuri perustu jankuttamiselle.
        Toistolle.
        Propagandalle
        ja pakkosyötölle?

Täydellinen liitto siis.
        Jo tuhansia vuosia.

"Ystävällisesti,"

Ympäripyöreästi ja turhasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8415
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6495
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6324
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4991
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3580
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      48
      2909
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2872
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe