Mikä oli syynä, että perhossa annettiin potkut englannin opettajalle? Aika harvinaista on, että irtisanotaan.. kalliisiin tuli, kun kunta joutuu maksamaan palkan monelta kuukaudelta turhaan. Miksi ei ollut koeaikaa kirjattuna sopimukseen, niin ei olisi tarvinnut maksaa monen kuukauden palkkaa turhaan.
Perhon opettajan potkut?
Omituista2
5
302
Vastaukset
- Vaemo
No ei osannut opettaa? Tai oli aina myöhässä töistä? En tiedä tapausta.
- jkjgggkgk
Kyseinen opettaja ei osannut opettaa. Oppilaat alkoi valittaa hänestä. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun kyseinen henkilö joutui lähtemään epäpätevyyden takia.
Perhon päättäjät ovat tuossa koeaika asiassa aika typeriä ja sinisilmäisiä. Tullut kunnalle maksamaan lähes 200,000 tuhatta tuo typeryys. - OpeTuliRikas
Tässä opettaja joka teki hyvin:
https://www.youtube.com/watch?v=vPoKFb_cPAg- Hohhhoo
YouTube linkin takana urpo nimeltä Junes Lokka.
- lestapaukku
sai potkut kun ei ollu lessu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624