Kiinalaiset horoskoopit?

Hay Hay

Moihka!
Olen Kiina-fani ja tahtoisin tietää Kiinalaisista horoskoopeista. Mitä horoskooppeja tiedätte (Kiinalaisia siis)? Mistä tietää missä horoskoopissa itse on?

22

4665

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme

Kiinalaiset horoskoopit:
      Rotta, Härkä, Tiikeri, Jänis, Lohikäärme, Käärme, Hevonen, Lammas, Apina, Kukko, Koira, Karju

Tältä sivulta löytää kiinalaiset horoskoopit: http://member.newsguy.com/~twilight/ch.htm ja onhan niitä muitakin mut tuolta pääasiassa kattelen niitä

• Hay Hay

Jooh. Onko noi sun kirjottamat horoskoopit siis järkässä? Tarkotan siis että onko ne siinä järjestyksessä missä ne tulee vuosittain? Tajusitko mun oudon kysymyksen? : )

• Avuton

Auttakaa..Niin voiks kertoo et ensinäki tässä järkäs.. : Mikä on kauris : ? Rapu : ? Vesimies : ? Leijona : ? Kalat :`? neitsyt : ? Oinas : ? Vaaka : ? Härkä : ? Skorpioni : ? Kaksoset : ? Jousimies : ?

Eli just täs järkäs..?? Kertokaa joku

• apina-92

missä kuussa oot syntyny

• Hay Hay

Mun syntymäaika on 14.4.-92
        Missä horoskoopissa mä oon?

• kauno
        Hay Hay kirjoitti:

Mun syntymäaika on 14.4.-92
        Missä horoskoopissa mä oon?

joo ni oot siis apina :P

• will

joo mä tiedän joitakin kiinalaisia horoskooppeja.esim:kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri tiedän yhden osoitteen jossa näät lisää kiinalaisia horoskooppeja osoite on www.elisa.net sieltä klikkaak viihde ja sit meet vähän alas päin niin sieltä otat vaan jonkun horoskooppin ja sit siellä lukee et kiinalaiset horoskoopit.

• Kiinalaiset horoskoopit ovat voimassa noin vuoden kerrallaan (helmikuu->). Eli kaikkien merkkien läpikäymiseen menee 12 vuotta.
        Länsimaalaiset taas noin kuukauden. Eli merkit kiertävät yhden vuoden aikana ympäri.

Yhdistelmähoroskoopissa otetaan länsimaalainen ja kiinalainen horoskooppi tarkasteluun toisiaan tukevina.

Mutta tekemäsi rinnastus:
        "kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri"
        on virheellinen.

• Hay Hay
        awyrol kirjoitti:

Kiinalaiset horoskoopit ovat voimassa noin vuoden kerrallaan (helmikuu->). Eli kaikkien merkkien läpikäymiseen menee 12 vuotta.
        Länsimaalaiset taas noin kuukauden. Eli merkit kiertävät yhden vuoden aikana ympäri.

Yhdistelmähoroskoopissa otetaan länsimaalainen ja kiinalainen horoskooppi tarkasteluun toisiaan tukevina.

Mutta tekemäsi rinnastus:
        "kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri"
        on virheellinen.

Kaverini on syntynyt 11.11.1992.
        Mikä on hänen kiinalainen horoskooppinsa?

• neito
        Hay Hay kirjoitti:

-kiinalainen horoskooppi apina
        kiinalainen elementti vesi

-länsimainen horoskooppi skorpioni
        länsimainen elementti vesi

• Hay Hay kirjoitti:

Hän on Apina.

• tuiqu1981

moikka! kiinalaiseen horoskooppiin on ihan oma kaavansa! mä oon suomen horoskoopissa oinas ja kiinalaisessa kukko. se vaihtuu kiinalaisessa sillai kausittain ja ne on yleensä melko pitkiä kausia!jos haluut tietää omas niin kato se oman syntymäpäivän ja vuoden kohdalta.. selkeetä eikö?? =) toivottavasti oli jotain hyötyä?

• Mie, Lappeenranta

Mites tietäisin mun horoskooppi merkin kiinan horoskoopeissa??? Ku mä oon syntynyt 3.4.1994.
        En mie oikee ossaa ettiä mistää, ni kysyn sulta.
        mäkin oon Suomessa oinas, mut sanoit että ne vaihtuu aina vuosittain.. Pliis, vastaa :)

• Lue tää joka lähettä kiina ...

Hei oikeesti.. voikkos kertoo järjestykses ne kaikki mulle..Niin pistän ulös

• Itsekkin Avuton
        Mie, Lappeenranta kirjoitti:

Mites tietäisin mun horoskooppi merkin kiinan horoskoopeissa??? Ku mä oon syntynyt 3.4.1994.
        En mie oikee ossaa ettiä mistää, ni kysyn sulta.
        mäkin oon Suomessa oinas, mut sanoit että ne vaihtuu aina vuosittain.. Pliis, vastaa :)

Hei..sen tiiän mun kamult et oinas on kiinaks kukko oo hyvä vaan..muuta en tiiiä

• minä,hevonen

Noita kiinalaisia horoskooppeja tossa onkin jo mainittu..en niitä enään mainitse...Mut jokaisella vuojella on omansa..esim. 1990= Hevonen, niinkuin minä olen :P
      Toivottavasti nyt tiiät

• Vieläkin väärin. Kiinassa vuosi EI VAIHDU samaan aikaan kuin länsimainen, joten hevosen jakso on:
        27.1.1990-14.2.1991
        tätä edeltävällä jaksolla syntyneeet (vaikka kuinka 1990) ovat Käärmeitä.

• UKKOT
        awyrol kirjoitti:

Vieläkin väärin. Kiinassa vuosi EI VAIHDU samaan aikaan kuin länsimainen, joten hevosen jakso on:
        27.1.1990-14.2.1991
        tätä edeltävällä jaksolla syntyneeet (vaikka kuinka 1990) ovat Käärmeitä.

Mitä me olemme jos ollaan syntynyt 7.10.1999 ja kaverini 26.11.1999

• Tulisika
        UKKOT kirjoitti:

Mitä me olemme jos ollaan syntynyt 7.10.1999 ja kaverini 26.11.1999

Maa-jäniksiä (jin).

• likididikkii

mikäs mie oon ku oon syntyny 24.6 1999 ? ;)

• JK

EI MISTÄÄN

• Kysyjä

Oon horoskooppi (suomalaisissa) rapu ja oon syntyny 12.7.2002
      Ja haluun tietää mikä oon kiinalaisissa..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe