Kiinalaiset horoskoopit?

Hay Hay

Moihka!
Olen Kiina-fani ja tahtoisin tietää Kiinalaisista horoskoopeista. Mitä horoskooppeja tiedätte (Kiinalaisia siis)? Mistä tietää missä horoskoopissa itse on?

22

4506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme

Kiinalaiset horoskoopit:
      Rotta, Härkä, Tiikeri, Jänis, Lohikäärme, Käärme, Hevonen, Lammas, Apina, Kukko, Koira, Karju

Tältä sivulta löytää kiinalaiset horoskoopit: http://member.newsguy.com/~twilight/ch.htm ja onhan niitä muitakin mut tuolta pääasiassa kattelen niitä

• Hay Hay

Jooh. Onko noi sun kirjottamat horoskoopit siis järkässä? Tarkotan siis että onko ne siinä järjestyksessä missä ne tulee vuosittain? Tajusitko mun oudon kysymyksen? : )

• Avuton

Auttakaa..Niin voiks kertoo et ensinäki tässä järkäs.. : Mikä on kauris : ? Rapu : ? Vesimies : ? Leijona : ? Kalat :`? neitsyt : ? Oinas : ? Vaaka : ? Härkä : ? Skorpioni : ? Kaksoset : ? Jousimies : ?

Eli just täs järkäs..?? Kertokaa joku

• apina-92

missä kuussa oot syntyny

• Hay Hay

Mun syntymäaika on 14.4.-92
        Missä horoskoopissa mä oon?

• kauno
        Hay Hay kirjoitti:

Mun syntymäaika on 14.4.-92
        Missä horoskoopissa mä oon?

joo ni oot siis apina :P

• will

joo mä tiedän joitakin kiinalaisia horoskooppeja.esim:kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri tiedän yhden osoitteen jossa näät lisää kiinalaisia horoskooppeja osoite on www.elisa.net sieltä klikkaak viihde ja sit meet vähän alas päin niin sieltä otat vaan jonkun horoskooppin ja sit siellä lukee et kiinalaiset horoskoopit.

• Kiinalaiset horoskoopit ovat voimassa noin vuoden kerrallaan (helmikuu->). Eli kaikkien merkkien läpikäymiseen menee 12 vuotta.
        Länsimaalaiset taas noin kuukauden. Eli merkit kiertävät yhden vuoden aikana ympäri.

Yhdistelmähoroskoopissa otetaan länsimaalainen ja kiinalainen horoskooppi tarkasteluun toisiaan tukevina.

Mutta tekemäsi rinnastus:
        "kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri"
        on virheellinen.

• Hay Hay
        awyrol kirjoitti:

Kiinalaiset horoskoopit ovat voimassa noin vuoden kerrallaan (helmikuu->). Eli kaikkien merkkien läpikäymiseen menee 12 vuotta.
        Länsimaalaiset taas noin kuukauden. Eli merkit kiertävät yhden vuoden aikana ympäri.

Yhdistelmähoroskoopissa otetaan länsimaalainen ja kiinalainen horoskooppi tarkasteluun toisiaan tukevina.

Mutta tekemäsi rinnastus:
        "kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri"
        on virheellinen.

Kaverini on syntynyt 11.11.1992.
        Mikä on hänen kiinalainen horoskooppinsa?

• neito
        Hay Hay kirjoitti:

-kiinalainen horoskooppi apina
        kiinalainen elementti vesi

-länsimainen horoskooppi skorpioni
        länsimainen elementti vesi

• Hay Hay kirjoitti:

Hän on Apina.

• tuiqu1981

moikka! kiinalaiseen horoskooppiin on ihan oma kaavansa! mä oon suomen horoskoopissa oinas ja kiinalaisessa kukko. se vaihtuu kiinalaisessa sillai kausittain ja ne on yleensä melko pitkiä kausia!jos haluut tietää omas niin kato se oman syntymäpäivän ja vuoden kohdalta.. selkeetä eikö?? =) toivottavasti oli jotain hyötyä?

• Mie, Lappeenranta

Mites tietäisin mun horoskooppi merkin kiinan horoskoopeissa??? Ku mä oon syntynyt 3.4.1994.
        En mie oikee ossaa ettiä mistää, ni kysyn sulta.
        mäkin oon Suomessa oinas, mut sanoit että ne vaihtuu aina vuosittain.. Pliis, vastaa :)

• Lue tää joka lähettä kiina ...

Hei oikeesti.. voikkos kertoo järjestykses ne kaikki mulle..Niin pistän ulös

• Itsekkin Avuton
        Mie, Lappeenranta kirjoitti:

Mites tietäisin mun horoskooppi merkin kiinan horoskoopeissa??? Ku mä oon syntynyt 3.4.1994.
        En mie oikee ossaa ettiä mistää, ni kysyn sulta.
        mäkin oon Suomessa oinas, mut sanoit että ne vaihtuu aina vuosittain.. Pliis, vastaa :)

Hei..sen tiiän mun kamult et oinas on kiinaks kukko oo hyvä vaan..muuta en tiiiä

• minä,hevonen

Noita kiinalaisia horoskooppeja tossa onkin jo mainittu..en niitä enään mainitse...Mut jokaisella vuojella on omansa..esim. 1990= Hevonen, niinkuin minä olen :P
      Toivottavasti nyt tiiät

• Vieläkin väärin. Kiinassa vuosi EI VAIHDU samaan aikaan kuin länsimainen, joten hevosen jakso on:
        27.1.1990-14.2.1991
        tätä edeltävällä jaksolla syntyneeet (vaikka kuinka 1990) ovat Käärmeitä.

• UKKOT
        awyrol kirjoitti:

Vieläkin väärin. Kiinassa vuosi EI VAIHDU samaan aikaan kuin länsimainen, joten hevosen jakso on:
        27.1.1990-14.2.1991
        tätä edeltävällä jaksolla syntyneeet (vaikka kuinka 1990) ovat Käärmeitä.

Mitä me olemme jos ollaan syntynyt 7.10.1999 ja kaverini 26.11.1999

• Tulisika
        UKKOT kirjoitti:

Mitä me olemme jos ollaan syntynyt 7.10.1999 ja kaverini 26.11.1999

Maa-jäniksiä (jin).

• likididikkii

mikäs mie oon ku oon syntyny 24.6 1999 ? ;)

• JK

EI MISTÄÄN

• Kysyjä

Oon horoskooppi (suomalaisissa) rapu ja oon syntyny 12.7.2002
      Ja haluun tietää mikä oon kiinalaisissa..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe