Moihka!
Olen Kiina-fani ja tahtoisin tietää Kiinalaisista horoskoopeista. Mitä horoskooppeja tiedätte (Kiinalaisia siis)? Mistä tietää missä horoskoopissa itse on?
Kiinalaiset horoskoopit?
22
4506
Vastaukset
- Ihme
Kiinalaiset horoskoopit:
Rotta, Härkä, Tiikeri, Jänis, Lohikäärme, Käärme, Hevonen, Lammas, Apina, Kukko, Koira, Karju
Tältä sivulta löytää kiinalaiset horoskoopit: http://member.newsguy.com/~twilight/ch.htm ja onhan niitä muitakin mut tuolta pääasiassa kattelen niitä- Hay Hay
Jooh. Onko noi sun kirjottamat horoskoopit siis järkässä? Tarkotan siis että onko ne siinä järjestyksessä missä ne tulee vuosittain? Tajusitko mun oudon kysymyksen? : )
- Avuton
Auttakaa..Niin voiks kertoo et ensinäki tässä järkäs.. : Mikä on kauris : ? Rapu : ? Vesimies : ? Leijona : ? Kalat :`? neitsyt : ? Oinas : ? Vaaka : ? Härkä : ? Skorpioni : ? Kaksoset : ? Jousimies : ?
Eli just täs järkäs..?? Kertokaa joku
- apina-92
missä kuussa oot syntyny
- Hay Hay
Mun syntymäaika on 14.4.-92
Missä horoskoopissa mä oon? - kauno
Hay Hay kirjoitti:
Mun syntymäaika on 14.4.-92
Missä horoskoopissa mä oon?joo ni oot siis apina :P
- will
joo mä tiedän joitakin kiinalaisia horoskooppeja.esim:kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri tiedän yhden osoitteen jossa näät lisää kiinalaisia horoskooppeja osoite on www.elisa.net sieltä klikkaak viihde ja sit meet vähän alas päin niin sieltä otat vaan jonkun horoskooppin ja sit siellä lukee et kiinalaiset horoskoopit.
Kiinalaiset horoskoopit ovat voimassa noin vuoden kerrallaan (helmikuu->). Eli kaikkien merkkien läpikäymiseen menee 12 vuotta.
Länsimaalaiset taas noin kuukauden. Eli merkit kiertävät yhden vuoden aikana ympäri.
Yhdistelmähoroskoopissa otetaan länsimaalainen ja kiinalainen horoskooppi tarkasteluun toisiaan tukevina.
Mutta tekemäsi rinnastus:
"kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri"
on virheellinen.- Hay Hay
awyrol kirjoitti:
Kiinalaiset horoskoopit ovat voimassa noin vuoden kerrallaan (helmikuu->). Eli kaikkien merkkien läpikäymiseen menee 12 vuotta.
Länsimaalaiset taas noin kuukauden. Eli merkit kiertävät yhden vuoden aikana ympäri.
Yhdistelmähoroskoopissa otetaan länsimaalainen ja kiinalainen horoskooppi tarkasteluun toisiaan tukevina.
Mutta tekemäsi rinnastus:
"kauris on kukko vesimies on koiraja kaksonen on tiikeri"
on virheellinen.Kaverini on syntynyt 11.11.1992.
Mikä on hänen kiinalainen horoskooppinsa? - neito
Hay Hay kirjoitti:
Kaverini on syntynyt 11.11.1992.
Mikä on hänen kiinalainen horoskooppinsa?-kiinalainen horoskooppi apina
kiinalainen elementti vesi
-länsimainen horoskooppi skorpioni
länsimainen elementti vesi Hay Hay kirjoitti:
Kaverini on syntynyt 11.11.1992.
Mikä on hänen kiinalainen horoskooppinsa?Hän on Apina.
- tuiqu1981
moikka! kiinalaiseen horoskooppiin on ihan oma kaavansa! mä oon suomen horoskoopissa oinas ja kiinalaisessa kukko. se vaihtuu kiinalaisessa sillai kausittain ja ne on yleensä melko pitkiä kausia!jos haluut tietää omas niin kato se oman syntymäpäivän ja vuoden kohdalta.. selkeetä eikö?? =) toivottavasti oli jotain hyötyä?
- Mie, Lappeenranta
Mites tietäisin mun horoskooppi merkin kiinan horoskoopeissa??? Ku mä oon syntynyt 3.4.1994.
En mie oikee ossaa ettiä mistää, ni kysyn sulta.
mäkin oon Suomessa oinas, mut sanoit että ne vaihtuu aina vuosittain.. Pliis, vastaa :) - Lue tää joka lähettä kiina ...
Hei oikeesti.. voikkos kertoo järjestykses ne kaikki mulle..Niin pistän ulös
- Itsekkin Avuton
Mie, Lappeenranta kirjoitti:
Mites tietäisin mun horoskooppi merkin kiinan horoskoopeissa??? Ku mä oon syntynyt 3.4.1994.
En mie oikee ossaa ettiä mistää, ni kysyn sulta.
mäkin oon Suomessa oinas, mut sanoit että ne vaihtuu aina vuosittain.. Pliis, vastaa :)Hei..sen tiiän mun kamult et oinas on kiinaks kukko oo hyvä vaan..muuta en tiiiä
- minä,hevonen
Noita kiinalaisia horoskooppeja tossa onkin jo mainittu..en niitä enään mainitse...Mut jokaisella vuojella on omansa..esim. 1990= Hevonen, niinkuin minä olen :P
Toivottavasti nyt tiiätVieläkin väärin. Kiinassa vuosi EI VAIHDU samaan aikaan kuin länsimainen, joten hevosen jakso on:
27.1.1990-14.2.1991
tätä edeltävällä jaksolla syntyneeet (vaikka kuinka 1990) ovat Käärmeitä.- UKKOT
awyrol kirjoitti:
Vieläkin väärin. Kiinassa vuosi EI VAIHDU samaan aikaan kuin länsimainen, joten hevosen jakso on:
27.1.1990-14.2.1991
tätä edeltävällä jaksolla syntyneeet (vaikka kuinka 1990) ovat Käärmeitä.Mitä me olemme jos ollaan syntynyt 7.10.1999 ja kaverini 26.11.1999
- Tulisika
UKKOT kirjoitti:
Mitä me olemme jos ollaan syntynyt 7.10.1999 ja kaverini 26.11.1999
Maa-jäniksiä (jin).
- likididikkii
mikäs mie oon ku oon syntyny 24.6 1999 ? ;)
- JK
EI MISTÄÄN
- Kysyjä
Oon horoskooppi (suomalaisissa) rapu ja oon syntyny 12.7.2002
Ja haluun tietää mikä oon kiinalaisissa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588