onko 10,9e palkka yleinen?

kymppiplus

onko tuommoinen tuntipalkka yleinen media-alalla, tuntuu jotenkin tosi pieneltä..

8

187

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fssfdfsdsfd

itse saan asiakaspalvelussa 15e/h bonukset. Sillä tulee just just toimeen.

• halpaahommaa

graafisena suunnittelijana saan tuon 10,9e

• amisvaan

Hajoo ny! Ite sain 16-vuotiaana raksalla 13€ tunnilta, enkä edes tehny paljoo mitään.

• EriLuokkaa

Rakennuspuolella onkin usein puolta isommat palkat.

• uyTR

Sisähommiin pyrkii likaa porukkaa, niitä voi kilpailuttaa. 10 € voi hyvinkin olla ainakin aluksi yleinen tuntipalkka. Katso joku TES-palkkataulukko. Tee haku TES-palkka ja valitse siihen joku ala.

• tikiaadee

Kenenkään vähänkään itseään kunnioittavan graafisen suunnittelijan ei pitäisi tehdä töitä alle 15 euron tuntipalkalla.

• TunnitHistoriaa

Yleinen palkka on nykyään provisio. Valmiista nelkusta maksetaan 5€

• kovapalkkainentimpuri

Juu, mediavässyjä on 10 kertainen määrä tarpeeseen nähden, joten tulijoita on jonoksi asti ja palkat siksi pienet. Lisäksi mediafirmat ovat rakennemuutoksen keskellä ja huonossa hapessa.

Rakennusmiehistä sen sijaan on huutava pula. Voivat pyytää palkkaa lähes mitä tahtovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe