Kiinnitin joulukoristetta ja sattui kamala onnettomuus. Seurauksena ikkunaan tuli pieni halkeama/särö, noin 3 cm pitkä. Kuinkahan paljon uusi ikkuna tulee maksamaan? Varmasti satoja euroja. Riittääköhän edes 500 euroa? Se on pienehkö ikkuna, kooltaan noin 1 m X 80 cm. Pitääköhän koko ikkuna uusia vai voiko vaan sen yhden lasin? Tympäisee, ahdistaa ja masentaa. Olen jo menettänyt yöunenikin tämän takia. Asutaan vuokralla kaupungilla. Masentaa ajatuskin soittaa sinne ja saada kauheat huudot ja syytökset. Oma vikanihan tämä oli, vaikka se vahinko olikin. Masentaa kauheasti. Onneksi olen juuri näitä arvaamattomia tilanteita varten tehnyt säästötilin. Voikohan se särö itsekseen laajeta tai paukahtaa koko ikkuna säpäleiksi?
Ikkunaan tuli särö
Masentavaa
2
207
Vastaukset
- ytfhj
Ei ole noin kallista.
http://kaksplus.fi/threads/ikkunan-korjauksen-hinta.2255047/ - korjauta-itse
Korjauta se omaan piikkiisi ilman mitään ilmoituksia kenellekään. Mennee kotivakuutuksen piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525