Mistä löytäisin naisen salaisiin tapaamisiin jossa saisin riisua häneltä kengät joista löytäisin todella hikiset sukat joita voisin haistella,suudella ja imeskellä? Ps:maksan korvaustakin!
naisen hikiset sukat
22
2961
Vastaukset
- Minävainkdkdk
Hei, olen 20-vuotias nainen Tampereelta. Minä suostuisin.
- haistelija
Olisin kanssa halukas salaisiin tapaamisiin samoissa merkeissä
- slo
Lähtisin
- Sock
onko tarjous vielä voimassa ?
- nilkkasukatonparhaat
Täällä toinen joka haluisi salaisesti samoissa merkeissä tapailla naista ja haistella naisen sukkia :) mitä hikisemmät sitä paremman korvauksen voin maksaa ;) ja auto löytyy ni pääsen naiselle sopivaan paikkaa liikkumaan :) yhteyden oto [email protected] tai kik tottelemua :)
- Anonyymi
nilkkasukatonparhaat kirjoitti:
Täällä toinen joka haluisi salaisesti samoissa merkeissä tapailla naista ja haistella naisen sukkia :) mitä hikisemmät sitä paremman korvauksen voin maksaa ;) ja auto löytyy ni pääsen naiselle sopivaan paikkaa liikkumaan :) yhteyden oto [email protected] tai kik tottelemua :)
[email protected] Kik: tottelemua miehelle nöyrää miestä
[email protected] Joppe tahtoo kontalleen ja miehen taakseen
[email protected] Kik: ukm70 pojan peppua mihin repun tyhjentää
[email protected] 044-9460176 mies kaipaa rotevaa miestä
[email protected] miehistä panoseuraa miehelle
[email protected] 040-5866857 seksiä mielenterveyspotilaalle
[email protected] mies miesryhmälle oriksi
[email protected] miehelle suoleen laukojamiestä - Anonyymi
Voin ostaa sulta sukkia ja pikkareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti 7 vuotta lisää!
- Anonyymi
Haluttais ostaa hikiset sukat nuorelta naiselta, jatkossa kaikkea muutakin intiimi tuotteita, jos sinulle sopii?
- Anonyymi
Onnistuuko vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Voin ostaa, mutta tuoksuvina ja itse jaloistariisuen. Kerro, koska oot Porissa päin... Loparit
- Anonyymi
Kiinnostaako?
- Anonyymi
Haluatko?
- sukista
Löytykö Tampereelta halukas? Kävis mullekkin
Täällä olisi Torniossa samanlainen fetissi jätkä, kuin nämä muutkin. Voisin ostaa hikisiä, likaisia vaatteita, etenkin sukkia ja kenkiä, mutta kaikki pesemättömät naisten vaatteet käy. Ehdotuksia???
- Anonyymi
Minulla on samanlainen ongelma. Jos nainen hoksaa että tuo pervo ukko kiihottuu hänen hajuista, laittaa sitten sellaisen hinnan, ettei sitä voi ostaa kuin tosi rikas Pervoerkki. Olenkin nykyään roskis dyykkari.
Täällä kanssa yksi mies satakunnasta joka etsii naista samaan tarkoitukseen ja korvauksenkin saa halutessaan.sukkien lisäksi nuuhkin myös hikisiä tennareita
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://ameliachau.com/H/L6s6T5
- Anonyymi
Tämä on helppo löytää. Jalat hikoilevat kaikilla naisilla joilla on puoli senttimetriä (tai enemmän) elefantinnahkaa jaloissaan. Kun jalkoja ei hoideta niin tämä tilanne on normaalissa määrin liikkuvalla edessään noin 30v ikäisenä. Silloin nainen usein ihan ääneen päivittelee että "kuinka voi olla että mun tarvii ostaa numeroa (tai kahta) suurempikokoiset kengät, onko ne muuttaneet kengän kokonumeroitakin".
- Anonyymi
Mielelläni nuuhkisin pikkuhousuja, kun en oikeaa naista saa .
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345868Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982631JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t152283Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291633En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261019- 161018
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul291015Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71014Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957