Viittiskö joku, joka tietää 60- tai 70- luvun sisustuksesta jotain ( suosituimmat värit, kuviot ym. ) pistää mulle joko omia vinkkejä tai sit hyviä linkkejä johonkin sivulle ? ( Google: sta yritin ehtii, mut ei sielt löytyny oikein mitään kunnollista... )
Eikä tarvii olla mitään design-taidejuttuja vaan ihan normaalijutskia, mitä 60- ja 70-luvun kodinsisustukseen kuului.
Kiitoksia !!
60- ja 70-luvun sisustus !!!
3
708
Vastaukset
- liisi
Itse hurahdin 60-lukuun vuosi sitten ja minulla oli sama propleema kuin sinulla.
Rupesin kiertämään sukulaisia ja ystäviä. Sain penkoa heidän valokuva,mitkä oli otettu 60-luvulla. Niinpä tein sisustukseni valokuvien perusteella. - räikeyttä
Perus-muotoisia huonekaluja, ei yhtään krumeluuria esim. kirjahyllyssä vaan pelkkä hylly. Lipastot olivat lukollisia. Seinät oranssiksi tai keltaiseksi maalatut, vaaleanvihreä oli myös.
Kokolattiamatto, rumaa vihreää. Kaappien sisukset (usein myös ulkopuolet) maalattu vaaleansinisellä koska se on väri johon kärpäset yms eivät muni.
Verhot olivat oranssit joissa oli kukkia, katso 70s show nelosella.
Tälläistä oli äitini ja hänen sisarustensa huoneesa, nuoruutta siis viettäneet 60-ja 70-luvuilla.- Kalyo
Kiitti paljon molemmille hyvistä vinkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974