Moi!
Onko kellään jäänyt näitä ylimääräisiksi? Voisin ostaa pois.
Ylimääräisiä Roaccutaneja?
4
137
Vastaukset 4
- Jipponi
Saat sen reseptin lääkäriltäsi, mikäli tarvetta.
Turhaan täällä kyselet.- ooeekekaknla
MINÄ MYYN JA HALVALLA!!
- hhhhhhhhhh
Itseäkin kiinnostaisi saada näitä joltain kokeiluun.
Julkiselta puolelta lääkäriltä ei oman kokemukseni mukaan ainakaan saa (resulssien puutteen vuoksi ym), yksityiseltä puolelta taas aika helposti saisi, mutta ei tule mitenkään edulliseksi sitä kautta.
Haluaisi kokeilla näitä lyhyen aikaa ennen yksityiselle menoa ja mahd. pidempää kuuria.- hhhhhhhhhh
Tarkoitin siis- julkiselta puolelta ei tätä lääkettä saa, jos ei ole tietynlainen akne, vaikka olisikin häiritsevä, kipeitä paukamia, jopa pieniä arpia tullut, iho pitkäaikaisesti ja pysyvästi huonossa kunnossa, eikä muut lääkkeet auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584