Raiskauksethan
29.11.2015 14:54
loppuvat heti kun säädetään laki, että naisen velvollisuus on antaa vittua silloin kun mies sitä haluaa. Noinhan se luonnonlakien mukaan onkin. Ei naisilla ole edes oikeutta pantata herkkureikäänsä silloin kun se jollekulle vielä kelpaa... sitten kun se vuosien vieriessä muuttuu auton alle jääneen siilin näköiseksi niin eihän se sitten enää kenellekään kelpaa. Muttra kohtuusyistä laissa tietenkin pitää olla myös käänteisvelvollisuuspykälä, eli mies on aina velvollinen sukeltamaan naiseen silloin kun nainen sitä vaatii, elleivät terveydelliset syyt (lääkärintodistuksella toteennäytetty heikko sydän) ja ilmeinen kussakin tapauksessa naisen erikseen toteama kyvyttömyys estä vittuunsukeltamista.
Raiskaukset loppuvat!
L_Opettaja
4
219
Vastaukset 4
- T_Uollainen
lakihan on kannatettava. Eikö siitä voitaisi tehdä kansalaisaloite...
- rasistiolen
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/373946/IL Kansanedustaja sallisi seksin taysiikaisille sukulaisille
Kontulan mielestä tämä koskisi vain sukulaisia.- Isot_rumat
riippatissit tällä Kontulalla. Vittuaan se ei liene julkisuudessa näyttänyt, joten sitä ei vielä päästä solvaamaan.
- seratkaisisiongelmanko
Älä huutele liian isoon ääneen tuota ehdotusta! Nykyhallitus pian innostuu ideasta! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546