Mies kehui ystäväni ulkonäköä....

Princess123

Sanoi hänen olevan menevän näköinen joka saa baarista varmasti miesten huomiota... näki siis ystäväni ensimmäistä kertaa. Sanoi kuitenkin, että olen hänen mielestään paremman näköinen...

Mitä pitäisi ajatella? Mies aina muistaa kehua mua kauniiksi ymym mutta tämä ihmetyttää sillä hän ei ole koskaan aiemmin kenestäkään muusta niin sanonut...
Uskallanko ottaa enää ystävääni mukaan jos olen mieheni seurassa?

Yrittääkö tehdä mustasukkaiseksi tms?? Sillä mieheni on ajoittain minusta hyvin mustasukkainen??

5

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffds

      Piti ystävääsi kauniin näköisenä ja halusi syystä tai toisesta sanoa sen ääneen. Tuskin siinä mitään sen ihmeempää on. Toki ihastumisen vaara on jos he tutustuvat niin kuin on aina kun tapaa viehättävän ihmisen. Ihastumisia kuitenkin tulee ja menee, eikä sille voi mitään.

    • Vaikea_sanoa

      Ei kai tuossa yleisesti ottaen mitään ihmeellistä ole, jos kerran mainitsee. En pitäisi itse minään, kun kyllähän pariskunnat kavereistaan keskenään puhuvat. Toki jos äijä on ollut aikaisemmin epäluotettava tai kaverisi on flirttaileva lortto, niin voisin epäillä.
      Minulle kertoi kerran eräs tuttavani, erittäin kaunis nainen ja miehensä kanssa ollut yhdessä nuoresta asti, että mies oli iloisena kertonut nähneensä unta jossa olemme kolmistaan. Nainen nauroi kippurassa sydämellisesti päälle, itse vähän vaivaantuneemmin. Kerran teinityttönä kun sipsuttelin korkkareilla nahkahousut jalassa joku pariskunta käveli perässäni ja nainen alkoi naureskelemaan että mun ukko katsoo sun persettä. Eli riippuu ihan millainen parisuhde teillä on ja kuinka hyvin tunnette toisenne. Onhan ikäviä ihmisiäkin, jotka vertailevat kumppaniaan ääneen muihin naisiin/miehiin tai yrittävät kaikkea liikkuvaa.

    • jouluja

      tuskin vakavaa. Normaalia kehua. Puolin toisin olisikin ihan juu juu kehua toisia ihmisiä, onko se joltain pois??

    • Luottamusmeni

      Minun poikaystäväni (entinen nykyään) meni aika paljon pitemmälle... Meillä oli bileet ja poikaystäväni jäi hetkeksi kahdestaan erään ystäväni kanssa ja palatessani he olivat molemmat tosi hämmentyneen oloisia, joten kysäisi että mikäs täällä on meneillään.. Molemmat mutisivat jotain öööö ei mitään. Unohdin koko jutun silloin mutta muistin sen kun oli muutakin mustasukkaisuuskeskustelua ja kysyin mitä silloin oikeasti tapahtui ja vastaus oli, että ystäväni vaan on niin seksikäs että ei pystynyt keskittymään kun ajatteli vain seksiä hänen kanssaan ja että ystävälläni oli sama tunne. Suutuin siitä todella ja sain kuulla olevani vainoharhainen hullu, koska ei toista voi kieltää ajattelemasta seksiä muiden kanssa eikä haluaminen tarkoita samaa kuin että olisi heti panemassa, eikä heidän välillään ole koskaan tapahtunut mitään eikä tapahdu. He molemmat ovat seksuaalisesti hyvin aktiivisia. Ymmärrän kyllä että voi haluta muitakin mutta ei sitä että tuijottaa kiimaisena kumppanin ystävää ja ystävä tuijottaa takaisin samalla tavalla. Ei minusta ihminen saa olla noin törkeä, että näyttää himonsa kumppaninsa ja muiden ystävien nähden. Nyt en pääse ajatuksesta yli, koska muistan että aiemminkin hän kehui tätä naista - oksettaa ajatella että varmasti ovat toistensa kimpussa heti jos tapaavat jossakin kahdestaan. Emme ole enää yhdessä, mutta erosimme muista syistä ja olen siitä kiitollinen erityisesti tuon takia. Olisi kiva kuulla mitä muut ajattelevat... Ja vielä lisäys että ei ollaan jo aikuisia kaikki..

    • Luottamusmeni

      Kirjoitusvirhe- siis ollaan jo aikuisia kaikki..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe