Nyt on Mlada Boleslavin vehje saanut Fordin V8:n ! Eikö kelpaisi kaikille Škodan vihaajillekin?
http://koti.kapsi.fi/~needforstreet/SP/SPBB/post.php?cat=1&fid=2&pid=231&order=fl&page=1
V8 Lahna-Škoda !!
9
363
Vastaukset
- rinkelitkeulaan
Ei saa kertoo et se on skodaläkki!
- kyllä-lähtee
Petri Plosilan remmiahdettu V8 Skoda
https://www.youtube.com/watch?v=MztfM64MoW8
Varttimaili 9,94 sek ja loppunopeus 232 km/h. Helpommalla saa siasta hieromalla koiran, kuin skodasta auton.
- koha_kommentoin
Ja taas se veputtaja sekaantui eläimiin, hyi sinua...jättäisit jo ne siat rauhaan.
- Wau
Škodan vihaajaa ei minusta ole helppo saada, mutta tuo kapistus on niin ruma että se on suorastaan kaunis!
Maalaus ei ole oikein mieleeni ja kyllähän tuo vielä grillin kaipaa nokalleen mausteeksi.
Onnittelen tekijää/tekijöitä joka tapauksessa!- Lahnakyytiläinen
Jutussa luki, että on korinvaihtoauto, joten eiköhän siellä rekisteröintitodistuksessa lue merkiksi Ford.
Siellä -50 luvulla tuo LahnaSkoda ei ollut ollenkaan ruma aikalaistensa seurassa, pikemminkin tyylikkäämmästä päästä. Tosin itselläni on lukkarinrakkautta juuri tuota mallia kohtaan, pääsin monta kertaa tuollaisen kyytiin, vaikkakin usein lapset lastattiin tuosta takaovesta sinne tavaratilaan, aikuiset saivat istumapaikat.
- Korkeakoulut.vituiks
Sitten selittelet täällä skeidaa aamusta iltaan.Joko eläkkeellä.
- Selvisi.tämäkin
Vai on larvanto lahna skeidaankin sotkeutunu kyytiin.Eipä ihme kun nyt eläkkeellä ollessa traumat skodasta purkautuu älyttömän selittelyn muodossa.joko 70v.rikki.
- Audivwseatskodaproplems
Ilmankos on aikaa roikkua täällä aamusta iltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502