Täytän joulukuussa 16 ja nyt talvella/keväällä olis tarkotus hommata kevari. Oon katellu ja miettiny minkälainen olis kannattava, joten ehdotuksia. Ihan hirveen kallis ei sais olla. Oon vähän mieltyny noihin kyykkyihin ja 4t olis plussaa!
Tytölle kevari
7
192
Vastaukset
- Vanhamotoristi
-Aprilia RS4
-Daelim Roadwin R
-Derbi GPR (2009->)
-Honda CBR
-Kymco Quannon
-MH RX 125R
-Sachs XTC
-Yamaha YZF-R
siinä lista, Aprilia, honda, jammu.. muihin suhtautuisin varauksella! - JyrkiHärkönen8
Honda cbr sopisi hyvin ensimmäiseksi pyöräksi. Varmatoiminen ja kulkee kuitenkin senverran että voi ajaa maantielläkin. Vesijäähdytetty ruiskukone. Mulla olisi sellainen nyt edullisesti myynnissä. poika sai B kortin.
- mietteliäs7
Okei, kiitos! Keväällä/kesällä olis tarkotus hommata jos saa rahat kasaan, muuten varmaan ajellaan mopolla vielä muutama kesä.
- Tyttötäälläkin
Honda CBR:stä vain hyvää sanottavaa. Lyhyemmälläkin ylttää jalat maahan ja muutenkin melko kevyt ja helppo hallita. Kuitenkin kulkee sen verran että pääsee motariakin pitkin. Luotettava peli, vain jotain kulutusosaa olen joutunut vaihtamaan. Eikä tosiaan ole hinnalla pilattu.
- cbrhahahahakyykky
kyykky ja cbr samassa lauseessa? ajoasento kuin skootterissa.
mutta sanottakoon, että aito kevari skootteri olisi tytölle sopivamman näköinen kulkupeli...ellei jostain lepakon alusta ole kysymys. - Motonomi
En ekaksi pyöräksi suosittelisi kyykkyä. Helpommin oppii oikeat ajotekniikat pystystä ajettavalla. Kannattaa käydä motskariliikkeessä koeistumassa, mikä sopii omalle kropalle ja jalat ylettää hyvin maahan.
- erikajurvinen
http://www.nettimoto.com/honda/cbr/2022248
tässä ois kaunis ja hyvä kuntoinen honda cbr!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923944Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1091576- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.691519Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317