Onko tuo sellainen ohjelma että sillä voi päivittää biosin suoraan työpöydältä ja vältän sen työn että joudun menemään biosiin ja sieltä flashaamaan?
Bupdater Utility V1.30 for flash BIOS under DOS.
4
121
Vastaukset
- biosupdate
Tuli ongelma kun käytössäni on windows 10 x64 niin listalta voi valita vain 8.1 x64 saakka ja kun yritän avata ohjelmaa niin ilmoittaa viestillä että ei ole yhteensopiva tämän windowsin kanssa. Mistähän löytyisi sellainen sovellus jolla saisin P8Z68-V PRO/GEN3 emolevyyni päivitettyä uusimman biosin?
- apinajagorilla
https://www.asus.com/support/Download/1/39/6/11/KDh9nqBoiqs2jqua/41/
Mistäs sellainen tulisi jos Asus ei sellaista tarjoa.- biosupdate
Öö mitenhän tuo antamasi linkki auttoi minun ongelmaan?
- Minäpäminäjuu
biosupdate kirjoitti:
Öö mitenhän tuo antamasi linkki auttoi minun ongelmaan?
Nii-i , mitenköhän? Linkin takaa löytyy pyytämäsi ohjelma.
Kaikki tarvis vissiin tuoda suoraan nokan alle, kun nitte ei viittitä mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929