Moi!
Olen päijät-hämeestä ja olen 13v. Tyttö.
Painan 67kg ja olen 162cm pitkä.
Panodeksin mukaan olen lihava ja peilistä näkyy karu totuus lihavuudestani.
Minulla läski on aika tasaisesti.
Minulla on jenkka kahvat,paksut sisä reidet,ja iso maha.
Rinnat minulla on kuppi C.
Päätin aloitaa skappauksen lahtumisen suhteen 4lk.
Aloin syömään enemmän salattia,syömättä karkkia yms.
Ja pyöräilemisen.
olen nyt lopettanut kokonaan karkin,limsan yms. syömisen.
Olen ulkoiluttanut koiraa 3km lenkin joak ilta päivä kuukauden ajan.
Pyöräilin kesän aikana noin. 100km-158km
Minunlaiselleni tylsälle koti hiirelle se oli paljon.
Tua ei kuitenkaan auta lihavuuteen,korkeintaan painon nousuun.
Olen tässä miettinyt että 55kg tauluun ja pitutta 12cm niin olisi hyvä,harmivaan että kasvan 5-7cm koko loppu ikänäni enää.
Olen myös 4kk aikana juonut joka päivä 1-2L vettä joka päivä.
Mutta skarppaan sen nyt 3L:an
Olen myös syönyt smuugieta.
Ja tehnyt itse ruokaa jossa ainakin puolet kasvista.
En ole nyt ylä-asteen aikana syönyt ollenkaan koulussa koska mielestäni koulun salaatti on pahaa,ja minusta olisi noloa otaa muuta ja olla syömättä salattia.
Syön harvoin kotona.
Yleensä jso syön kotona teen sen itse,tai se on joku sämpylä/ruisleipä ym.nopea.
Syömme aika usein pitsaa,kepappia yms.
Minä kyllä lähes aina kieltäydyn syömästä koska minulla ei ole nälkä tai en tykkää.
Opiskelen paljon ja teen läksyt huolella ja nissä sättaa vierähtää 3-5h.
Käyn myös saunassa äitini kassa sunnuntaisin.
Otan kunon läylyt ja silloin juon tölkillisen jaffaa.
Yritäk päästä huonosta tavastani eroon mutta
jotenkin se "unohtuu".
Syön aamupalaksi pika puuroa,ja mansikoita.
Sekä juon appelsiini mehua lasillisen.
Jos jaksoit lukea tänne asti kiitos!
Antakaa te kokemeet (ja tietenkin muutkin) neuvvoja mitä minun pitää laihutuksessa huomata,mitä liikuntaa kannattaa harrastaa,mitä syödä ja teenkö jo nyt jotain väärin?
Toivottavasti minulla ei ole paljoa kirjoitus virheitä,ja jos on niin pahoittelet ja iso kiitos vastaajille.
!!!!lue!!!
Tavoite52kg
3
65
Vastaukset
- Aloittaja020202
Tavoite on. 52kg
- Väsyttää
Sä syöt liian vähän. Ala syömään koulussa ja pyydä vanhempias tekemään terveellisempää ruokaa. Sit ko sulla on ruokavalio kunnossa niin ala käymään vaikka lenkillä tai alota joku liikuntaharrastus
Oikein kirjotis on asia hieno, myös sana järjwstsys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683