Moi!
Olen päijät-hämeestä ja olen 13v. Tyttö.
Painan 67kg ja olen 162cm pitkä.
Panodeksin mukaan olen lihava ja peilistä näkyy karu totuus lihavuudestani.
Minulla läski on aika tasaisesti.
Minulla on jenkka kahvat,paksut sisä reidet,ja iso maha.
Rinnat minulla on kuppi C.
Päätin aloitaa skappauksen lahtumisen suhteen 4lk.
Aloin syömään enemmän salattia,syömättä karkkia yms.
Ja pyöräilemisen.
olen nyt lopettanut kokonaan karkin,limsan yms. syömisen.
Olen ulkoiluttanut koiraa 3km lenkin joak ilta päivä kuukauden ajan.
Pyöräilin kesän aikana noin. 100km-158km
Minunlaiselleni tylsälle koti hiirelle se oli paljon.
Tua ei kuitenkaan auta lihavuuteen,korkeintaan painon nousuun.
Olen tässä miettinyt että 55kg tauluun ja pitutta 12cm niin olisi hyvä,harmivaan että kasvan 5-7cm koko loppu ikänäni enää.
Olen myös 4kk aikana juonut joka päivä 1-2L vettä joka päivä.
Mutta skarppaan sen nyt 3L:an
Olen myös syönyt smuugieta.
Ja tehnyt itse ruokaa jossa ainakin puolet kasvista.
En ole nyt ylä-asteen aikana syönyt ollenkaan koulussa koska mielestäni koulun salaatti on pahaa,ja minusta olisi noloa otaa muuta ja olla syömättä salattia.
Syön harvoin kotona.
Yleensä jso syön kotona teen sen itse,tai se on joku sämpylä/ruisleipä ym.nopea.
Syömme aika usein pitsaa,kepappia yms.
Minä kyllä lähes aina kieltäydyn syömästä koska minulla ei ole nälkä tai en tykkää.
Opiskelen paljon ja teen läksyt huolella ja nissä sättaa vierähtää 3-5h.
Käyn myös saunassa äitini kassa sunnuntaisin.
Otan kunon läylyt ja silloin juon tölkillisen jaffaa.
Yritäk päästä huonosta tavastani eroon mutta
jotenkin se "unohtuu".
Syön aamupalaksi pika puuroa,ja mansikoita.
Sekä juon appelsiini mehua lasillisen.
Jos jaksoit lukea tänne asti kiitos!
Antakaa te kokemeet (ja tietenkin muutkin) neuvvoja mitä minun pitää laihutuksessa huomata,mitä liikuntaa kannattaa harrastaa,mitä syödä ja teenkö jo nyt jotain väärin?
Toivottavasti minulla ei ole paljoa kirjoitus virheitä,ja jos on niin pahoittelet ja iso kiitos vastaajille.
!!!!lue!!!
Tavoite52kg
3
<50
Vastaukset
- Aloittaja020202
Tavoite on. 52kg
- Väsyttää
Sä syöt liian vähän. Ala syömään koulussa ja pyydä vanhempias tekemään terveellisempää ruokaa. Sit ko sulla on ruokavalio kunnossa niin ala käymään vaikka lenkillä tai alota joku liikuntaharrastus
Oikein kirjotis on asia hieno, myös sana järjwstsys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k2544338Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän462545Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?
Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop5372235Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h592127Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn431830Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.1061713Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!
Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh351684Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31571Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!
Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A411361Mitä metsaman tuottaa
Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit1281207