Olen kaikille kateellinen

koston_sulo

Haluan tuhota muiden ihmisten onnellisuuden, viedä heidän rahansa ja pettää heitä heidän puolisoidensa kanssa. Haluan levittää ikäviä juoruja ja karkoittaa kaikki heidän ystävänsä. Ja sitten kun olen ajanut heidät kurjuuteen, haluan ilveillä ja ilkkua, vääntää naamani irveen ja huutaa "Olet pelkkä arvoton kasa paskaa ja kokemasi kurjuus on kaikki mitä kaltaisesi apina ansaitsee." Sitten syljen heidän kasvoilleen ja kävelen pois, koska olen paljon parempi kuin he ja pyyhin heidän vaatteisiin perseeni.

19

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolekateuteesi

Sä olet kaikkien ihmisten alapuolella narsistipaska.

• koston_sulo

Kumppanisi taitaa ajatella muuta.

• KarmaOnSamaKaikille

Jokainen saa karmansa mukaisesti. Sen mitä teet muille, palaa sinulle itsellesi takaisin.

• koston_sulo

Höpöhöpö. Taikauskosi ei auta sinua kun vihaajat tulevat!

• vileenit
        koston_sulo kirjoitti:

Höpöhöpö. Taikauskosi ei auta sinua kun vihaajat tulevat!

Tyhmä..karmalla ja taikauskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Saat kaiken pahan mitä teet vai etkö ole muka sitä huomannut?

• hannuristojiimies

Hehe. Tuohan on suorastaan kilttiä kohtelua. Jätät ihmisarvoa, et raiskaa mieltä ja ruumista. Olisipa ankeuttajat niin elämä olisi helpompaa.

• tyyppikyseessä

Tuohon karmaan en usko.Jotkut saavat ihan silminnähden ansiottomasti mammonaa ja onnea yms hyvää. Monilla ihan rehdeillä kunnon ihmisillä on jos jonkinlaista sairautta ja rahan puutetta.Kateellisuus tuntuisi oikeutetulta tältä heikommassa asemassa olevalta. Kateus onkin henkilön tyypin mukainen,rikas tai köyhä niin kateus kalvaa.

• huomiovain

Yksi huomio tuosta vastauksestasi... ei raha välttämättä ketään onnelliseksi tee. On rikkaita ja onnettomia ihmisiä, jotka jopa riistävät itseltään hengen. Kuulin juuri sellaisesta. Eikä kenenkään elämästä voi tietää ainoastaan päältäpäin katsellessa.
        Karmaakaan emme voi täysin ymmärtää tai sitä minkälaisen muodon se ottaa, mutta sanonta "paha saa aina palkkansa" kuvaa sitä hyvin.

• piipahtaja

Meistä on moneen. Sinä olet omanlaisesi. Vaikea uskoa että sinussa on vain tuon kalaista pahuutta. Oletko koskaan nostanut esille sitä toista puolta sinussa, makustellut ja tuntenut mielihyvää niistä hyvistä tunteista. Mä toivon että saat kokea myös sen puolen elämää, koska jos et, niin jäät paljosta paitsi.

• aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

• Et_tule_

Luuletko tulevasi onnelliseksi tuolla tavalla?

• sivusta

Voisit valita myös toisin. Itse pitää kuitenkin haluta.

• HulluSekopää

Kurkku auki , jessssssss

• Yhjonkatiedän

Niinhän se menee kun itsellä suhteet perseelleen ja petettynä katkerana laitat vahingon kiertämään. Tiedän yhden joka tälläistä harrastaa. Varattuja kotonaan hoitelee. Kiusaten niiden puolisoita. Ja kostaen ja hämmentäen täysin toisten suhteet. Sää siitä tyydytystä kun muillakin menee nyt huonosti. Narsisti nainen se on todella. Kohta tulee kiire kun ikääkin jo karttuu eikä sitä uutta miestä ole tullut. Tai juorujen mukaan on niitä useampikin mutta kukaan ei jäänyt. Upeita naisia löytyy kyllä ja nyt useampi katkera ihminen tiedostaa tuon narsistin.

• Ihmisyys_katoamassa

Tuollaiset elukat eivät ole edes ihmisiä.
      Alinta pohjasakkaa.

• EmpatianMestari

Minä olen onnellinen. Jeesus tulee ja armahtaa sinutkin.

• kerrantäälvainollaan

jo aloittajan viestistä ilmenee et hän on himaansa käpertynyt itsesäälissä rypevä, hän ei pysty muuhun sosiaaliseen elämään kuin tämän palstan sivuille laittaa jotain skeidajuttuu...todella säälittävä.....hanki oma elämä ja nauti

• ota.sämunasuuhun

jotain ihmisiä on voitu kaltoin kohdella etteivät he kykene...

• LiianKivaaTänäänkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5890
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4875
    3. 254
      3040
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2031
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1722
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      184
      1603
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1303
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      218
      1282
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1200
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1157
    Aihe