Abdl ihmisiä suomessa..?

Pikkunenc

Tosiaan.. olenko suomen ainoa ABDL tyttö?
Googlatkaa.

25

8981

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7890

      Mielenkiintoista, kerro vähän itsestäsi.

    • Siinä-kaikki

      Jos olisit, puhuisit vaipoissa olemisesta. Nyt olet vain löytänyt netistä "hienon" kirjainyhdelmän.

    • pyllyseni

      Et ole - tai ehkä olet, minä en nimittäin ole enää tyttö mutta tämä mieltymys on ollut minulla kyllä lähes aina.

      En vaan mahda sille mitään että joudun laittamaan jalkoväliini vaipan kyllä joka viikko. Aina minun ei tarvitse edes pissiä siihen, jo pelkkä tunne jalkovälissä tuntuu hyvältä - ja sitä isompaa en oikeastaan sitten teekään - toki olen sitäkin joskus kokeillut. Sen siivoaminen on vaan erityisen ikävää :(

      Tässä on se ongelma että kukaan muu ei ymmärrä tätä eli tästä ei voi puhua. Ja kun minullakin asuu vielä tuo poika tuossa jonkin aikaa niin en pääse harrastamaan tätä ihan kunnolla.

      Minulla tähän kyllä liittyy jonkinlainen halu totella kilttinä tyttönä miestä ja sitten joutua poikittain miehen polville ja saada isännän kädestä pyllylle.

      Kamalaa - siis näin hullu akka täällä!

      • pyllyseni

        Mielenkiintoista! Ja jos piiskan jälkeen joutuisi hetkeksi vaikka nurkkaan seisomaan niin olisikin varmaan parempi olla vaipoissa, siinä saattaisi päästä harmipissa tulemaan.

        Mutta en minä niitä vaippoja haluaisi muille näyttää - hävettäisi kyllä ihan kamalasti - kyllä siinä pientä pakottamista tarvittaisiin että ne jalkoväliini sujahtaisivat. Mutta eihän tällainen kiltiksi kasvatettu tyttö tietenkään uskaltaisi kovasti vastaan pistää jos mies komentaisi ja terästäisi käskyään vaikka pyllyn läpsäisyllä.

        Ehkä pitää lopettaa tämä mielikuvituksen laukka tähän....


      • Joo tottakai piiskauksen jälkeen joutuisit seisomaan vaipat jalassa nurkassa, alasti tietetenkin muuten. Ja kädet pään päällä. Ja ennen piiskausta olisi tietysti kunnon nuhtelu, ja uhkaus siitä että vaipat menee jalkaan selkäsaunan jälkeen. Sitten nurkassa seisomisen jälkeen tietysti saisit kiittää rangaistuksestasi, esimerkiksi suullisesti...


      • herra_selkasauna kirjoitti:

        Joo tottakai piiskauksen jälkeen joutuisit seisomaan vaipat jalassa nurkassa, alasti tietetenkin muuten. Ja kädet pään päällä. Ja ennen piiskausta olisi tietysti kunnon nuhtelu, ja uhkaus siitä että vaipat menee jalkaan selkäsaunan jälkeen. Sitten nurkassa seisomisen jälkeen tietysti saisit kiittää rangaistuksestasi, esimerkiksi suullisesti...

        Kesällä tietysti joutuisit hakemaan vitsan piiskausta varten ulkoa pelkät vaipat jalassa.


      • pyllyseni

        EEeeeiiiii! Sitä häpeän määrää jos joku ulkopuolinen näkisi kun varmaan yrittäisin piilotella vaippaa vähän herraltanikin. Pitänee kasvattaa vielä vähän pidemmät hiukset että saisi edes rinnat piiloon.


      • pyllyseni kirjoitti:

        EEeeeiiiii! Sitä häpeän määrää jos joku ulkopuolinen näkisi kun varmaan yrittäisin piilotella vaippaa vähän herraltanikin. Pitänee kasvattaa vielä vähän pidemmät hiukset että saisi edes rinnat piiloon.

        Kyllähän piiskarangaistuksessa tuhmalla tytöllä täytyy olla hiusten letitettynä, että piiskasta punainen pylly näkyy kaikille, ennen ja jälkeen vaippojen laiton.


      • Ja valkoiset pikkuhousut ovat polisukkien, vekkihameen ja kauluspaidan lisäksi ainoat soveliaat vaatteet ennen rangaistusta.


      • WetDm

        Hei.Tapasin muutaman kerran kotonani mahtavan vaippafettarinaisen,mutta me ei koskaan päästy itse asiaan koska olin itse niin estynyt.Jos näet tämän kirjoitukseni,niin ota yhteyttä, niin jatketaan paremmalla menestyksellä.Kummatkin pk seudulta....


    • iideeform

      Tunnen yhden pariskunnan, joiden harrastuksiin tämä kuuluu. Yksinhän tätä ei voi oikein harrastaakaan, vaan siihen tarvitaan kaksi. Meillä molemmat käyttävät kyllä aikuisten vaippoja säännöllisesti, mutta se ei ole sama asia.

    • sashuli91

      itsekkin harrastan tätä avovaimoni kanssa ja asuste on vaippa ja t-paita

      silloin kun on vaippa päällä niin vesassa ei saa käydä ja toinen syöttää sitä kummalla vaippa on päällä ja jos on ilkeä niin saa piiskaa

    • v.netissä

      tähän väliin vissiin vähän väärä sivusto :3

    • Tuiki-tavallista

      Mummeleilla ihan tuiki tavallista.

    • et varma oo, mutta itse oon poika pkt seudulta jos kiinosta :)

    • On meitä kundeja ainakin

    • On meitä abdl-väen edustajia Suomessa paljonkin! Hienoa että meitä löytyy!

    • FeelingLost

      Oon ettiny tälläistä yhteisöö vaikka kuinka kauan!
      Mielenkiinto on ollut itselläni aina, mutta jotenkin hirveen häpeissään ollut asiasta. En oo seurustelu kumppaninkaan kanssa puhunut aiheesta kun hävettää niin paljon...
      Voi apua, onks muilla tullu tää parisuhteen väliin vai uskallanko ikinä kertoo sille?

    • postii voi laitella

    • kahTena

      En usko, että varsinaisia yhteisöjä on, mutta kahden pariskunnan kokoisia kimppoja on, kuten meillä.

      • 676868667

        Minkäslainen kimppa teillä on? Voitko vähän kertoa?


      • Villiveikkaaja

        Villi veikkaus, että molemmat homopareja?


    • Taidat-häiriköidä

      Tiedätkös edes, mitä abdl tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Adult baby diaper lover lol


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe