Olen 50 nainen. Koulutettu ja fiksu. Olin sopinut nettitreffit erittäin arvostetussa virassa olevan miehen kanssa. Tiesin nimen ym. eli mistään huijarista ei ole kysymys. Sovimme tapaamisen puolimatkan krouviin ABClle. Näin kun mies meni sisälle ennen minua. Kun pääsin sisälle, hän oli jo kassalla maksamassa kahviaan ja pullaa. Meni hakemaan paikkaa. Istuin häntä vastapäätä. Mies alkoi kaikessa rauhassa mussuttamaan pullaansa. Olin ihan häkeltynyt. Menin ostamaan oman kahvin. Juttelimme puolisen tuntia ja sitten mies teki lähtöä. Sanoi että mennään seuraavaksi tanssimaan. Marssi ovesta ulos ja autolleen. Ei saattanut eikä mitään. Ajoin sentään sinne 50km. Olin kyllä ihmeissäni. Kaveri laittoi viestiä, että olin mukavan tuntuinen. Olenko vanhanaikainen kun odottaisin toisenlaista käytöstä. Menen kö enää toisille treffeille?
Ei koiraa karvoihin katsomista
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636885Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672945- 1692738
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4052372Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html341973Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421824- 731494
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2661449- 1051418
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1201403