Ei koiraa karvoihin katsomista

Olen 50 nainen. Koulutettu ja fiksu. Olin sopinut nettitreffit erittäin arvostetussa virassa olevan miehen kanssa. Tiesin nimen ym. eli mistään huijarista ei ole kysymys. Sovimme tapaamisen puolimatkan krouviin ABClle. Näin kun mies meni sisälle ennen minua. Kun pääsin sisälle, hän oli jo kassalla maksamassa kahviaan ja pullaa. Meni hakemaan paikkaa. Istuin häntä vastapäätä. Mies alkoi kaikessa rauhassa mussuttamaan pullaansa. Olin ihan häkeltynyt. Menin ostamaan oman kahvin. Juttelimme puolisen tuntia ja sitten mies teki lähtöä. Sanoi että mennään seuraavaksi tanssimaan. Marssi ovesta ulos ja autolleen. Ei saattanut eikä mitään. Ajoin sentään sinne 50km. Olin kyllä ihmeissäni. Kaveri laittoi viestiä, että olin mukavan tuntuinen. Olenko vanhanaikainen kun odottaisin toisenlaista käytöstä. Menen kö enää toisille treffeille?

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
        Ikävä
        63
        6885
      2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
        Ruoka ja juoma
        67
        2945
      3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
        Ikävä
        169
        2738
      4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
        Maailman menoa
        405
        2372
      5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
        Seinäjoki
        34
        1973
      6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
        Ruoka ja juoma
        42
        1824
      7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
        Ikävä
        73
        1494
      8. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
        Maailman menoa
        266
        1449
      9. 105
        1418
      10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
        Ikävä
        120
        1403
      Aihe