T:ltä J-miehelle

Anonyymi-ap

Se kaunein jäi välillämme kokematta
Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se olisi ollut kaunis päätös kaikelle, tai jonkun uusi alku. Mitään en olisi katunut. Mutta menen nyt...

❤️

96

10570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, olisin antanut pusun poskellesi. Mutta olet kiireinen.

• Anonyymi

Ei epäselvissä tilanteissa voi toimia. Jos tuntisit minut tietäisit, olen sellaisissa tilanteissa huonoimmillani.

• Anonyymi

Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️

Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ei muuta kuin heittäytymään emojimiehen mallinnuksen mukaan, tosin toki oot tämä emojimies itse. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä, kos kokee sen enempi pelaamiseksi, jota ei arvasta muissakaan ihmisissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä, kos kokee sen enempi pelaamiseksi, jota ei arvasta muissakaan ihmisissä?

Pelaamista on ollu kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaamista on ollu kyllä.

Pahinta kun ei tiedä milloin pelaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahinta kun ei tiedä milloin pelaamista.

No sanopas muuta. Rakkautta on myös paljon ja 100% luotto.

• Anonyymi

Ihan oksettaa.

• Anonyymi

Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi

Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita

Toki talon virallinen syy on aina burn out tms työterveyden b-papereiden kautta

• Anonyymi

No niin tuksari, jokohan nämä aikaansaannoksesi lähtisi kiertämään bumerangina takaisin. Sinuahan ei tokikaan kiinnosta pennin jeniä, miten minioneilles käy, eikö oikeastaan kyllä minuakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän useampi pyöritti tuttuun tyylin yhtä
        kaulapussi helttoineen kanaa ilmeisesti.

• Anonyymi

Oliko tummalta naiselta?

• Anonyymi

Ohi.

• Anonyymi

Mihin päin?

• Anonyymi

Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.

No mutta tämähän passaa varmasti eräiden hattivattien pirtaan oikein hyvin palstasetä.-TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta tämähän passaa varmasti eräiden hattivattien pirtaan oikein hyvin palstasetä.-TT

Ikävää että tämä meni näin julkisen häpäisyyn puolelle, mutta

• Anonyymi

Se kaunein mitä tarkoitit?

• Anonyymi

Kaunein no näkeminen vielä kerran tietysti!

• Anonyymi

Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on

Kieli napsahtaa ihan jo kitalakeen kiinni kun on niin makeeta

• Anonyymi

T.naiselle ilta hauskaa....

• Anonyymi

Ilman hauskaa voi olla viinaa, kyllä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman hauskaa voi olla viinaa, kyllä. Sivusta

Onhan tässä hauskaa riittänyt tuon yhden eukon kustannuksella ja ehkä vähän muidenkin nimikirjaimiin fiksoitunriden ylikarismaattisten selostajien samasta innovaatioiden keskuksesta. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tässä hauskaa riittänyt tuon yhden eukon kustannuksella ja ehkä vähän muidenkin nimikirjaimiin fiksoitunriden ylikarismaattisten selostajien samasta innovaatioiden keskuksesta. -TT

Kerroksia on ollut vuosien varrella vissiin peräti 4. Kaatopaikan takana (yhh), mäellä (hah), viisauden mekassa (voi ristus) sekä se kolmas kaksisuuntaisesti jakautunut aivoturauksien stormaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroksia on ollut vuosien varrella vissiin peräti 4. Kaatopaikan takana (yhh), mäellä (hah), viisauden mekassa (voi ristus) sekä se kolmas kaksisuuntaisesti jakautunut aivoturauksien stormaus

Tuskin luen muuten täällä tätä keskustelupalstaa ääneen ku äänikirjaa, mutta Koita vaikka sitä kun muutakaan ei ole penaalin tylsin kynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin kirjoitatko tänne vain siksi et saat sanottua nuo asiat aina samalla tavalla, aivan kun sinulla olisi aina pakko sanoa noita samoja sanoja. Ikään kuin asialla ei ole mitään merkitystä, sinun on vaan saatava kerrottua nuo muutamat sanat ulos.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa miksi on niin hauskaa mun kustannuksella leikkiä?
        Mitä mä olen tehnyt?

• Anonyymi

Mikähän T:n etunimi on, niin vastaisin. J

• Anonyymi

Tarja ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarja ❤️

Kerro lisää että tunnistaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää että tunnistaisin

En täällä, kaksin voisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En täällä, kaksin voisin.

Yritit vissiin maalata tätä toisen aloitukseksi?
        Tuolla nimellä on suora yhteys Jiihin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuule järkesi menettänyt kukkatunika mitään yhteyttä keneenkään tosielämän henkilöihin yhdellä nimikirjaimella hanki apua jo kaheli akka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan sinä satutäti oma nimesi ensin ennen kuin jatkat tätä mielipuolista juontamistaS. Sinulla on ollut monta mahdollisuutta ottaa takapakkia myös tämän aloituksen osalta ja pitää se suusi supussa, mutta kuulut myös niihin pakkomielteisiin narsistisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään tilannetajua. Orava joka syö oman häntänsä vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuule järkesi menettänyt kukkatunika mitään yhteyttä keneenkään tosielämän henkilöihin yhdellä nimikirjaimella hanki apua jo kaheli akka

Jos se ei ole mielestäsi mahdollista, miksi ihmeessä sitten noin kimpaannut. Voisi asioita kauniimminkin sanoa tai olla sanomatta, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Ei aina tarvitse itsestään kakaista sitä ruminta puolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se naismainen kalju-ukko on,joka täällä haukkuu kaikki,ku itsessään ei ole mitään muuta ku vaalea pitkä perruukki ja tekoripset! Tyhmähän se o!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdellä Nimikirjaimella?
        Koko nimihän tossa luki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan sinä satutäti oma nimesi ensin ennen kuin jatkat tätä mielipuolista juontamistaS. Sinulla on ollut monta mahdollisuutta ottaa takapakkia myös tämän aloituksen osalta ja pitää se suusi supussa, mutta kuulut myös niihin pakkomielteisiin narsistisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään tilannetajua. Orava joka syö oman häntänsä vain

Pidä nyt vaa ite se suu supussa...
        Pari kommenttia tänne laitoin.
        Ja ihan kuule koska tossa mainittiin mun nimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla on ihan suora yhteys J mieheen. Kahelihan sä ite olet kun väität mitä sattuu ja kenestä sattuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla on ihan suora yhteys J mieheen. Kahelihan sä ite olet kun väität mitä sattuu ja kenestä sattuu..

Puhelimella juteltiin intiimisti.

• Anonyymi

Se oli hieno hetki.

• Anonyymi

Hieno ilta

• Anonyymi

Kiva että ilman mua on kiin vtun mukavaa

• Anonyymi

No niin oli hieno ilta kyl. Paras ikinä.

• Anonyymi

Jiille sivusta,
      ei oo mitään asiaa tätä kautta selvitettävänä.
      -t-

• Anonyymi

Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!

Mee ihan ite siitä matkoihisi mustasukkainen sekopää. Missä hlvetissä mä omin muka jonkun?
        Jos meillä on omat juttumme se ei kuulu sulle mitenkään.
        Sitäpaitsi Jii ei ole "toisen aviopuoliso" :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee ihan ite siitä matkoihisi mustasukkainen sekopää. Missä hlvetissä mä omin muka jonkun?

T mies…kannattaa lähestyä tätä Jiitä…hän varmasti myös haluaisi sitä. Etä hommat ei ole kivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli onko tämä juonen kuvio pullea täti mielestäsi niin, että tämä ns jii-mies on jonkun puoliso, jota häpäiset yhdistämällä tämän palstasedän hönttiin trollailuun? Mene terapeutin puheille, mutta varo ettei anna b-papereita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli onko tämä juonen kuvio pullea täti mielestäsi niin, että tämä ns jii-mies on jonkun puoliso, jota häpäiset yhdistämällä tämän palstasedän hönttiin trollailuun? Mene terapeutin puheille, mutta varo ettei anna b-papereita

Sitten ei koneen säätiön hankkeille tulekaan yllättäen enää jatkoa ynnä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T mies…kannattaa lähestyä tätä Jiitä…hän varmasti myös haluaisi sitä. Etä hommat ei ole kivoja.

Mikä tarve sinulla on yrittää sekoittaa asioita ja mikä motiivi sinulla on tehdä tuollaista. Oletko kiinnostunut miehenä Jiistä - hän ei ole miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei koneen säätiön hankkeille tulekaan yllättäen enää jatkoa ynnä muuta.

Että eihän ne viralliset potkut ole, mutta virka jää kyllä vietkalle. Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kysynyt S.S ikinä lupaa siltä entiseltä kollegaltasi tehdä hänestä joystick näihin makaabereihin bakkanaaleihis? Etpä ole tainnut, vaan homma on perustunut sirkuttavien passiivisaggressiivisten akkojen kotkottamiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tarve sinulla on yrittää sekoittaa asioita ja mikä motiivi sinulla on tehdä tuollaista. Oletko kiinnostunut miehenä Jiistä - hän ei ole miehestä.

En ole mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mies

Miksi sitten haluat antaa kuvaa mies-mies -suhteesta kun ei ole kyse siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut toi toinen on teko j,taitaa oma nimensä olla jotain virolaista perää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehän sen tiedätte oleggi ja e

• Anonyymi

Tää teellä alkava nimi kuuluu tuolle samalle j miehelle,kumpikaan ei ole sen oikeita nimen alkukirjaimia,hullu trolli ja erittäin väkivaltainen on!112

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän pitää kysyy tältä oikeelta j mieheltä,siis oikeestaan! Mitään ei kannata kysyä tuolta hullulta olegilta eli apgubelta!

• Anonyymi kirjoitti:

Tää Jiimies ei ainakaa oo kenenkään puoliso toistaiseksi 🐼

🧸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää mutta mä olen kyllä nainen...
        -t-

• Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

🧸

Ootko panda vai nalle? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää mutta mä olen kyllä nainen...
        -t-

Ei ole uusi tieto!

• UnhappyJoe kirjoitti:

🧸

Hei vaan Jii 🤗🐻🐼

🍯🫖☕🥪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kysynyt S.S ikinä lupaa siltä entiseltä kollegaltasi tehdä hänestä joystick näihin makaabereihin bakkanaaleihis? Etpä ole tainnut, vaan homma on perustunut sirkuttavien passiivisaggressiivisten akkojen kotkottamiseen

Sivusta tulin keskusteluun mukaan kun mut koitetaan nyt vetää johonkin mukaan johon mulla ei ole osaa eikä arpaa eikä edes käsitystä mistä on kyse. Ymmärrän kyllä, että ex koittaa saada jengiä hoviinsa ja eristettyä mua edelleen kaikista joiden kanssa olen tekemisissä kuten Jiistä.
        Kerroppa vielä tunniste itsestäsi. Tuskin annat, se on huomattu ja syykin selvillä.

• Anonyymi

Metsäsianvittunaama tuomo

• Anonyymi

Ne oli kyllä ikimuistoisia suudelmia ja veit hetkeksi jalat altani. Teit oikean ratkaisun, mutta se yksi kerta olisi ollut 💥 . J:ltä T:lle

• Anonyymi

Miks sä esität toista?

• Anonyymi

Ihanko tosi,täällä se on minun kainalossa nukkunu koko illan ja yön,eikä ole tapana kirjoitella tänne ms palstoille!vien tän asian poliisi tutkintaan,kuten tuhannet muut asiat!

• Anonyymi

No anaalihommia olin ajatellut <3
      - J

• Anonyymi

Älä esitä toista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä esitä toista

Kuule eiköhän nämä palstasedän avaukset ole jo nähty, teet itsestäsi hölmön kun käyt selostamassa tällaista ja häpäisemässä sitä ihmistä ota tähän guben yksinkirjoittelua yhdistät.

• Anonyymi

Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. :)

• Anonyymi

Taidenäyttelyynkö olisit halunnut?

• Anonyymi

Kunhan aie on vilpitön.

• Anonyymi

Eikö sinustakin ala tuntua jo pikkuhiljaa siltä, että nämä nimikirjainsedän esirykset joutaa museoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinustakin ala tuntua jo pikkuhiljaa siltä, että nämä nimikirjainsedän esirykset joutaa museoon?

Nimeä vain museo niin otan sinne yhteyttä.

• Anonyymi

Hupsista.

• Anonyymi

Millaista seksiä haluaa?

• Anonyymi

Kyllä ne avioparit siitä sopii,gubbe jääköön ilman!

• Anonyymi

Kiihkeää rakastelua. Niin että taju lähtee.😍🤩🤓

• Anonyymi

Halauksesta oli kysymys!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halauksesta oli kysymys!!

No mutku en pysty ajattelee muuta. On sen verran odotusta ollu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutku en pysty ajattelee muuta. On sen verran odotusta ollu.

Kiihkeää rakastelua tosiaan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihkeää rakastelua tosiaan…

Tänä yönä nautitaan viagaran putousten voimin siihen asti kun aurinko nousee, ja jos se ei nouse...
        Niin jokin ainakin nousee;)
        Muttei teille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänä yönä nautitaan viagaran putousten voimin siihen asti kun aurinko nousee, ja jos se ei nouse...
        Muttei teille

No niin, jollain ei oo mitään rajaa taaskaan. Pöh! Pelailen muualla, kun alko mennä mullekin yli ymmärryksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttei teille

No katotaan ihmeessä mikä nousee ja mikä ei....😜👍💜🫨

• Anonyymi

Millainen hame sellainen kantaja. OLET NOLLA MUISTA SE

• Anonyymi

Terveiset Lapista

• Anonyymi

Eno tippu veneestä. Meinas hukkuu, muttei hukkunu!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      39
      5951
    2. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3193
    3. Erika Vikman on kuin syöttöporsas

Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu
      Maailman menoa
      187
      2018
    4. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      52
      1838
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      22
      1095
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      59
      1051
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      60
      998
    8. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      976
    9. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      133
      911
    10. Sinuna tarkastaisin

Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
      Ikävä
      40