T:ltä J-miehelle

Anonyymi-ap

Se kaunein jäi välillämme kokematta
Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se olisi ollut kaunis päätös kaikelle, tai jonkun uusi alku. Mitään en olisi katunut. Mutta menen nyt...

❤️

29

1861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joo, olisin antanut pusun poskellesi. Mutta olet kiireinen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei epäselvissä tilanteissa voi toimia. Jos tuntisit minut tietäisit, olen sellaisissa tilanteissa huonoimmillani.

• Anonyymi
        UUSI

Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️

Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Ei muuta kuin heittäytymään emojimiehen mallinnuksen mukaan, tosin toki oot tämä emojimies itse. -TT

• Anonyymi
      UUSI

Ihan oksettaa.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi

Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita

Toki talon virallinen syy on aina burn out tms työterveyden b-papereiden kautta

• Anonyymi
        UUSI

No niin tuksari, jokohan nämä aikaansaannoksesi lähtisi kiertämään bumerangina takaisin. Sinuahan ei tokikaan kiinnosta pennin jeniä, miten minioneilles käy, eikö oikeastaan kyllä minuakaan

• Anonyymi
      UUSI

Oliko tummalta naiselta?

• Anonyymi
      UUSI

Mihin päin?

• Anonyymi
        UUSI

Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.

No mutta tämähän passaa varmasti eräiden hattivattien pirtaan oikein hyvin palstasetä.-TT

• Anonyymi
      UUSI

Se kaunein mitä tarkoitit?

• Anonyymi
        UUSI

Kaunein no näkeminen vielä kerran tietysti!

• Anonyymi
        UUSI

Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on

Kieli napsahtaa ihan jo kitalakeen kiinni kun on niin makeeta

• Anonyymi
      UUSI

T.naiselle ilta hauskaa....

• Anonyymi
        UUSI

Ilman hauskaa voi olla viinaa, kyllä. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Mikähän T:n etunimi on, niin vastaisin. J

• Anonyymi
      UUSI

Se oli hieno hetki.

• Anonyymi
      UUSI

Hieno ilta

• Anonyymi
        UUSI

Kiva että ilman mua on kiin vtun mukavaa

• Anonyymi
      UUSI

Jiille sivusta,
      ei oo mitään asiaa tätä kautta selvitettävänä.
      -t-

• Anonyymi
        UUSI

Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!

Mee ihan ite siitä matkoihisi mustasukkainen sekopää. Missä hlvetissä mä omin muka jonkun?
        Jos meillä on omat juttumme se ei kuulu sulle mitenkään.
        Sitäpaitsi Jii ei ole "toisen aviopuoliso" :D

• Anonyymi
      UUSI

Metsäsianvittunaama tuomo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8957
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1861
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1769
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1140
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      922
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      825
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta