Se kaunein jäi välillämme kokematta
Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se olisi ollut kaunis päätös kaikelle, tai jonkun uusi alku. Mitään en olisi katunut. Mutta menen nyt...
❤️
T:ltä J-miehelle
96
10570
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, olisin antanut pusun poskellesi. Mutta olet kiireinen.
- Anonyymi
Ei epäselvissä tilanteissa voi toimia. Jos tuntisit minut tietäisit, olen sellaisissa tilanteissa huonoimmillani.
- Anonyymi
Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️
Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei muuta kuin heittäytymään emojimiehen mallinnuksen mukaan, tosin toki oot tämä emojimies itse. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä, kos kokee sen enempi pelaamiseksi, jota ei arvasta muissakaan ihmisissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä, kos kokee sen enempi pelaamiseksi, jota ei arvasta muissakaan ihmisissä?
Pelaamista on ollu kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaamista on ollu kyllä.
Pahinta kun ei tiedä milloin pelaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta kun ei tiedä milloin pelaamista.
No sanopas muuta. Rakkautta on myös paljon ja 100% luotto.
- Anonyymi
Ihan oksettaa.
- Anonyymi
Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi
Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita
Toki talon virallinen syy on aina burn out tms työterveyden b-papereiden kautta
- Anonyymi
No niin tuksari, jokohan nämä aikaansaannoksesi lähtisi kiertämään bumerangina takaisin. Sinuahan ei tokikaan kiinnosta pennin jeniä, miten minioneilles käy, eikö oikeastaan kyllä minuakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän useampi pyöritti tuttuun tyylin yhtä
kaulapussi helttoineen kanaa ilmeisesti.
- Anonyymi
Oliko tummalta naiselta?
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Mihin päin?
- Anonyymi
Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.
No mutta tämähän passaa varmasti eräiden hattivattien pirtaan oikein hyvin palstasetä.-TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tämähän passaa varmasti eräiden hattivattien pirtaan oikein hyvin palstasetä.-TT
Ikävää että tämä meni näin julkisen häpäisyyn puolelle, mutta
- Anonyymi
Se kaunein mitä tarkoitit?
- Anonyymi
Kaunein no näkeminen vielä kerran tietysti!
- Anonyymi
Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on
Kieli napsahtaa ihan jo kitalakeen kiinni kun on niin makeeta
- Anonyymi
T.naiselle ilta hauskaa....
- Anonyymi
Ilman hauskaa voi olla viinaa, kyllä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman hauskaa voi olla viinaa, kyllä. Sivusta
Onhan tässä hauskaa riittänyt tuon yhden eukon kustannuksella ja ehkä vähän muidenkin nimikirjaimiin fiksoitunriden ylikarismaattisten selostajien samasta innovaatioiden keskuksesta. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tässä hauskaa riittänyt tuon yhden eukon kustannuksella ja ehkä vähän muidenkin nimikirjaimiin fiksoitunriden ylikarismaattisten selostajien samasta innovaatioiden keskuksesta. -TT
Kerroksia on ollut vuosien varrella vissiin peräti 4. Kaatopaikan takana (yhh), mäellä (hah), viisauden mekassa (voi ristus) sekä se kolmas kaksisuuntaisesti jakautunut aivoturauksien stormaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroksia on ollut vuosien varrella vissiin peräti 4. Kaatopaikan takana (yhh), mäellä (hah), viisauden mekassa (voi ristus) sekä se kolmas kaksisuuntaisesti jakautunut aivoturauksien stormaus
Tuskin luen muuten täällä tätä keskustelupalstaa ääneen ku äänikirjaa, mutta Koita vaikka sitä kun muutakaan ei ole penaalin tylsin kynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kirjoitatko tänne vain siksi et saat sanottua nuo asiat aina samalla tavalla, aivan kun sinulla olisi aina pakko sanoa noita samoja sanoja. Ikään kuin asialla ei ole mitään merkitystä, sinun on vaan saatava kerrottua nuo muutamat sanat ulos.
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa miksi on niin hauskaa mun kustannuksella leikkiä?
Mitä mä olen tehnyt?
- Anonyymi
Mikähän T:n etunimi on, niin vastaisin. J
- Anonyymi
Tarja ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarja ❤️
Kerro lisää että tunnistaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää että tunnistaisin
En täällä, kaksin voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täällä, kaksin voisin.
Yritit vissiin maalata tätä toisen aloitukseksi?
Tuolla nimellä on suora yhteys Jiihin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla nimellä on suora yhteys Jiihin..Ei ole kuule järkesi menettänyt kukkatunika mitään yhteyttä keneenkään tosielämän henkilöihin yhdellä nimikirjaimella hanki apua jo kaheli akka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla nimellä on suora yhteys Jiihin..Kerrohan sinä satutäti oma nimesi ensin ennen kuin jatkat tätä mielipuolista juontamistaS. Sinulla on ollut monta mahdollisuutta ottaa takapakkia myös tämän aloituksen osalta ja pitää se suusi supussa, mutta kuulut myös niihin pakkomielteisiin narsistisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään tilannetajua. Orava joka syö oman häntänsä vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuule järkesi menettänyt kukkatunika mitään yhteyttä keneenkään tosielämän henkilöihin yhdellä nimikirjaimella hanki apua jo kaheli akka
Jos se ei ole mielestäsi mahdollista, miksi ihmeessä sitten noin kimpaannut. Voisi asioita kauniimminkin sanoa tai olla sanomatta, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Ei aina tarvitse itsestään kakaista sitä ruminta puolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuule järkesi menettänyt kukkatunika mitään yhteyttä keneenkään tosielämän henkilöihin yhdellä nimikirjaimella hanki apua jo kaheli akka
Kyllä se naismainen kalju-ukko on,joka täällä haukkuu kaikki,ku itsessään ei ole mitään muuta ku vaalea pitkä perruukki ja tekoripset! Tyhmähän se o!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdellä Nimikirjaimella?
Koko nimihän tossa luki? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan sinä satutäti oma nimesi ensin ennen kuin jatkat tätä mielipuolista juontamistaS. Sinulla on ollut monta mahdollisuutta ottaa takapakkia myös tämän aloituksen osalta ja pitää se suusi supussa, mutta kuulut myös niihin pakkomielteisiin narsistisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään tilannetajua. Orava joka syö oman häntänsä vain
Pidä nyt vaa ite se suu supussa...
Pari kommenttia tänne laitoin.
Ja ihan kuule koska tossa mainittiin mun nimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on ihan suora yhteys J mieheen. Kahelihan sä ite olet kun väität mitä sattuu ja kenestä sattuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on ihan suora yhteys J mieheen. Kahelihan sä ite olet kun väität mitä sattuu ja kenestä sattuu..
Puhelimella juteltiin intiimisti.
- Anonyymi
Se oli hieno hetki.
- Anonyymi
Hieno ilta
- Anonyymi
Kiva että ilman mua on kiin vtun mukavaa
- Anonyymi
No niin oli hieno ilta kyl. Paras ikinä.
- Anonyymi
Jiille sivusta,
ei oo mitään asiaa tätä kautta selvitettävänä.
-t-- Anonyymi
Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!
Mee ihan ite siitä matkoihisi mustasukkainen sekopää. Missä hlvetissä mä omin muka jonkun?
Jos meillä on omat juttumme se ei kuulu sulle mitenkään.
Sitäpaitsi Jii ei ole "toisen aviopuoliso" :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ihan ite siitä matkoihisi mustasukkainen sekopää. Missä hlvetissä mä omin muka jonkun?
Sitäpaitsi Jii ei ole "toisen aviopuoliso" :DT mies…kannattaa lähestyä tätä Jiitä…hän varmasti myös haluaisi sitä. Etä hommat ei ole kivoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko tämä juonen kuvio pullea täti mielestäsi niin, että tämä ns jii-mies on jonkun puoliso, jota häpäiset yhdistämällä tämän palstasedän hönttiin trollailuun? Mene terapeutin puheille, mutta varo ettei anna b-papereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko tämä juonen kuvio pullea täti mielestäsi niin, että tämä ns jii-mies on jonkun puoliso, jota häpäiset yhdistämällä tämän palstasedän hönttiin trollailuun? Mene terapeutin puheille, mutta varo ettei anna b-papereita
Sitten ei koneen säätiön hankkeille tulekaan yllättäen enää jatkoa ynnä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mies…kannattaa lähestyä tätä Jiitä…hän varmasti myös haluaisi sitä. Etä hommat ei ole kivoja.
Mikä tarve sinulla on yrittää sekoittaa asioita ja mikä motiivi sinulla on tehdä tuollaista. Oletko kiinnostunut miehenä Jiistä - hän ei ole miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei koneen säätiön hankkeille tulekaan yllättäen enää jatkoa ynnä muuta.
Että eihän ne viralliset potkut ole, mutta virka jää kyllä vietkalle. Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt S.S ikinä lupaa siltä entiseltä kollegaltasi tehdä hänestä joystick näihin makaabereihin bakkanaaleihis? Etpä ole tainnut, vaan homma on perustunut sirkuttavien passiivisaggressiivisten akkojen kotkottamiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on yrittää sekoittaa asioita ja mikä motiivi sinulla on tehdä tuollaista. Oletko kiinnostunut miehenä Jiistä - hän ei ole miehestä.
En ole mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies
Miksi sitten haluat antaa kuvaa mies-mies -suhteesta kun ei ole kyse siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi Jii ei ole "toisen aviopuoliso" :DMut toi toinen on teko j,taitaa oma nimensä olla jotain virolaista perää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän sen tiedätte oleggi ja e
- Anonyymi
Tää teellä alkava nimi kuuluu tuolle samalle j miehelle,kumpikaan ei ole sen oikeita nimen alkukirjaimia,hullu trolli ja erittäin väkivaltainen on!112
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mies…kannattaa lähestyä tätä Jiitä…hän varmasti myös haluaisi sitä. Etä hommat ei ole kivoja.
Sehän pitää kysyy tältä oikeelta j mieheltä,siis oikeestaan! Mitään ei kannata kysyä tuolta hullulta olegilta eli apgubelta!
Anonyymi kirjoitti:
Tää Jiimies ei ainakaa oo kenenkään puoliso toistaiseksi 🐼
🧸- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää mutta mä olen kyllä nainen...
-t- - Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
🧸Ootko panda vai nalle? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää mutta mä olen kyllä nainen...
-t-Ei ole uusi tieto!
UnhappyJoe kirjoitti:
🧸Hei vaan Jii 🤗🐻🐼
🍯🫖☕🥪- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt S.S ikinä lupaa siltä entiseltä kollegaltasi tehdä hänestä joystick näihin makaabereihin bakkanaaleihis? Etpä ole tainnut, vaan homma on perustunut sirkuttavien passiivisaggressiivisten akkojen kotkottamiseen
Sivusta tulin keskusteluun mukaan kun mut koitetaan nyt vetää johonkin mukaan johon mulla ei ole osaa eikä arpaa eikä edes käsitystä mistä on kyse. Ymmärrän kyllä, että ex koittaa saada jengiä hoviinsa ja eristettyä mua edelleen kaikista joiden kanssa olen tekemisissä kuten Jiistä.
Kerroppa vielä tunniste itsestäsi. Tuskin annat, se on huomattu ja syykin selvillä.
- Anonyymi
Metsäsianvittunaama tuomo
- Anonyymi
Ne oli kyllä ikimuistoisia suudelmia ja veit hetkeksi jalat altani. Teit oikean ratkaisun, mutta se yksi kerta olisi ollut 💥 . J:ltä T:lle
- Anonyymi
Miks sä esität toista?
- Anonyymi
Ihanko tosi,täällä se on minun kainalossa nukkunu koko illan ja yön,eikä ole tapana kirjoitella tänne ms palstoille!vien tän asian poliisi tutkintaan,kuten tuhannet muut asiat!
- Anonyymi
No anaalihommia olin ajatellut <3
- J- Anonyymi
Älä esitä toista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä esitä toista
Kuule eiköhän nämä palstasedän avaukset ole jo nähty, teet itsestäsi hölmön kun käyt selostamassa tällaista ja häpäisemässä sitä ihmistä ota tähän guben yksinkirjoittelua yhdistät.
- Anonyymi
Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. :)
- Anonyymi
Taidenäyttelyynkö olisit halunnut?
- Anonyymi
Kunhan aie on vilpitön.
- Anonyymi
Eikö sinustakin ala tuntua jo pikkuhiljaa siltä, että nämä nimikirjainsedän esirykset joutaa museoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinustakin ala tuntua jo pikkuhiljaa siltä, että nämä nimikirjainsedän esirykset joutaa museoon?
Nimeä vain museo niin otan sinne yhteyttä.
- Anonyymi
Hupsista.
- Anonyymi
Millaista seksiä haluaa?
- Anonyymi
Kyllä ne avioparit siitä sopii,gubbe jääköön ilman!
- Anonyymi
Kiihkeää rakastelua. Niin että taju lähtee.😍🤩🤓
- Anonyymi
Halauksesta oli kysymys!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halauksesta oli kysymys!!
No mutku en pysty ajattelee muuta. On sen verran odotusta ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutku en pysty ajattelee muuta. On sen verran odotusta ollu.
Kiihkeää rakastelua tosiaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkeää rakastelua tosiaan…
Tänä yönä nautitaan viagaran putousten voimin siihen asti kun aurinko nousee, ja jos se ei nouse...
Niin jokin ainakin nousee;)
Muttei teille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä yönä nautitaan viagaran putousten voimin siihen asti kun aurinko nousee, ja jos se ei nouse...
Muttei teilleNo niin, jollain ei oo mitään rajaa taaskaan. Pöh! Pelailen muualla, kun alko mennä mullekin yli ymmärryksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttei teilleNo katotaan ihmeessä mikä nousee ja mikä ei....😜👍💜🫨
- Anonyymi
Millainen hame sellainen kantaja. OLET NOLLA MUISTA SE
- Anonyymi
Terveiset Lapista
- Anonyymi
Eno tippu veneestä. Meinas hukkuu, muttei hukkunu!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi395951Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273193Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1872018- 521838
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin221095- 591051
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60998Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32976- 133911
- 40863