Se kaunein jäi välillämme kokematta
Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se olisi ollut kaunis päätös kaikelle, tai jonkun uusi alku. Mitään en olisi katunut. Mutta menen nyt...
❤️
T:ltä J-miehelle
29
1861
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo, olisin antanut pusun poskellesi. Mutta olet kiireinen.
- AnonyymiUUSI
Ei epäselvissä tilanteissa voi toimia. Jos tuntisit minut tietäisit, olen sellaisissa tilanteissa huonoimmillani.
- AnonyymiUUSI
Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että voit olla niissä vielä parhaimmillasi. Pystyt kyllä siihen, mutta ensin on alettava uskoa siihen itse ❤️
Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin niin halunnut tehdä enemmän, ymmärrän missä voin parantaa ja paljon. Uskoon saanen vahvistusta ajan myötä ❤️
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Ei muuta kuin heittäytymään emojimiehen mallinnuksen mukaan, tosin toki oot tämä emojimies itse. -TT
- AnonyymiUUSI
Ihan oksettaa.
- AnonyymiUUSI
Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa yllättävä vero pullea sarvinen, että juuri tämä palstasedän illustraatio juuri näilllä kirjaimilla ällöttää. Muista hankkia toisetkin fudut sekoittamalla ihmisiä ufoihin tarinoihisi, ei tainnut kollegat arvostaa kontribuutiotasi
Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos oli asianomainen itse joka vauhditti eukon kilometritehtaalle, niin se oli miehen teko. Ei voi yksi kaulapussi helttoineen pyörittää koko instituutioita
Toki talon virallinen syy on aina burn out tms työterveyden b-papereiden kautta
- AnonyymiUUSI
No niin tuksari, jokohan nämä aikaansaannoksesi lähtisi kiertämään bumerangina takaisin. Sinuahan ei tokikaan kiinnosta pennin jeniä, miten minioneilles käy, eikö oikeastaan kyllä minuakaan
- AnonyymiUUSI
Oliko tummalta naiselta?
- AnonyymiUUSI
Mihin päin?
- AnonyymiUUSI
Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tre suunta eli Pirkanmaan alueella.
No mutta tämähän passaa varmasti eräiden hattivattien pirtaan oikein hyvin palstasetä.-TT
- AnonyymiUUSI
Se kaunein mitä tarkoitit?
- AnonyymiUUSI
Kaunein no näkeminen vielä kerran tietysti!
- AnonyymiUUSI
Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en nyt saanut palstasetä aivan kiinni siitä, että mikä osa hänessä oli niin kaunis ja kuinka monta mahdollisuutta on ollut havainnoida näitä piirteitä. Puhu suusi puhtaaksi kun tässä sille kerran tilaa on
Kieli napsahtaa ihan jo kitalakeen kiinni kun on niin makeeta
- AnonyymiUUSI
T.naiselle ilta hauskaa....
- AnonyymiUUSI
Ilman hauskaa voi olla viinaa, kyllä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Mikähän T:n etunimi on, niin vastaisin. J
- AnonyymiUUSI
Se oli hieno hetki.
- AnonyymiUUSI
Hieno ilta
- AnonyymiUUSI
Kiva että ilman mua on kiin vtun mukavaa
- AnonyymiUUSI
Jiille sivusta,
ei oo mitään asiaa tätä kautta selvitettävänä.
-t-- AnonyymiUUSI
Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sinä toisen aviopuolisoa omit,et ole ihan järkityyppi,mene matkoihisi!
Mee ihan ite siitä matkoihisi mustasukkainen sekopää. Missä hlvetissä mä omin muka jonkun?
Jos meillä on omat juttumme se ei kuulu sulle mitenkään.
Sitäpaitsi Jii ei ole "toisen aviopuoliso" :D
- AnonyymiUUSI
Metsäsianvittunaama tuomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418957T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291861Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261769- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941140Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92922
- 49825
- 75777