tähän alle 👇👇👇 !!
Terveiset kaipauksen kohteelle
135
1561
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tykkään sinusta V-nainen! ❤️👋
- AnonyymiUUSI
👋 No, kuka olet? 🥰
- AnonyymiUUSI
Se on kiva että joku tykkää.
Sanoisin joitain asioita, mutta en luota ihmisen hyväntahtoisuuteen yleisesti vaan oletan, että minua halutaan häiritä tms, joten en sitten sano paljon mitään.
Jos tarkoitat hyvää, se on aina kiva, kunhan se ei muutu huonoksi.
t. joku V-nainen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👋 No, kuka olet? 🥰
A-mies
- AnonyymiUUSI
Kova ikävä sua🥺
🚬🧔- AnonyymiUUSI
Röökimuija jätti jo hyvästit tänne. Löysi miehen reaalimaailmasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Röökimuija jätti jo hyvästit tänne. Löysi miehen reaalimaailmasta.
Niin, nyt he yhdessä tupakoivat auringonlaskuun.
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltapäivää♥️
- AnonyymiUUSI
Ihan sitä vaan, että voisitko lopettaa jo.
- AnonyymiUUSI
Lopettaa minkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaa minkä?
Sen mitä tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen mitä tekee.
Asia selvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen mitä tekee.
Mitä tekee ei aukea
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekee ei aukea
Rakastaa liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaa liikaa.
Rakastan ansiosi mukaan. Enkä lopeta. ❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se on pakko antaa lumipesu..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano suoraan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano suoraan?
Koska epäilee toisen tunteita eikä halua laittaa itseänsä siihen tilanteeseen että hänellä olisikin suuremmat tunteet kuin toisella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska epäilee toisen tunteita eikä halua laittaa itseänsä siihen tilanteeseen että hänellä olisikin suuremmat tunteet kuin toisella
Jos toisellakin on tunteita, miksi kiistellä siitä, kenen tunteet ovat vahvempia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisellakin on tunteita, miksi kiistellä siitä, kenen tunteet ovat vahvempia?
Koska kumpikaan ei tosiasiassa tiedä toisten tunteita, vaikka tietääkin, mutta ei silti tiedä 😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se on pakko antaa lumipesu..
En viilenny lumipesusta, villiinnyn vaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano suoraan?
Liian iso riski, kun toinen ei ehkä tunne samoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En viilenny lumipesusta, villiinnyn vaan!
Se olis suotavaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näet hänen kiinnostuksensa sinuun, voit yrittää päästä lähemmäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tuntee, usko mua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näet hänen kiinnostuksensa sinuun, voit yrittää päästä lähemmäksi.
Kyllä se näkyy ja kuuluu, että hän ainakin pitää minusta. Mutta kun. Olen epävarma, jos olen sittenkin tulkinnut käytöksensä väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tuntee, usko mua.
Usko ei ole tiedon väärti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Usko ei ole tiedon väärti.
Dodii no dii!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näkyy ja kuuluu, että hän ainakin pitää minusta. Mutta kun. Olen epävarma, jos olen sittenkin tulkinnut käytöksensä väärin.
Miten se näkyy ja kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska kumpikaan ei tosiasiassa tiedä toisten tunteita, vaikka tietääkin, mutta ei silti tiedä 😎
🤓🥸 mission impossible
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤓🥸 mission impossible
Vain mielesi on rajasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano suoraan?
Mitähän hemmetin suoraan sanomista sinä odotat kun sotkeennut jatkuvasti tämän emojien miehen feikkidialogeihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se näkyy ja kuuluu?
Ehkäpä palstasetä kertoilee kohta polveilevasti kuinka laski monta missisippiä katseen kestoa laskien kioskilla tms
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain mielesi on rajasi
Onpa ihania nämä aforismit mitä palstasedälle viljelet, niin on herkkää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤓🥸
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä palstasetä kertoilee kohta polveilevasti kuinka laski monta missisippiä katseen kestoa laskien kioskilla tms
Ajatelkaa- kioski mainittu palstasetää koskien vaan ei marketti, kyllä on nyt taas niin merkityksellistä nipan mielestä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa- kioski mainittu palstasetää koskien vaan ei marketti, kyllä on nyt taas niin merkityksellistä nipan mielestä
Hänellä on selontekovelvollisuus julkisista ja yksityisistä tiloista- on se rankkaa olla uutisankka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin sanoit että hänen pitäisi lopettaa rakastamasta sinua liikaa, ja nyt oletkin epävarma hänestä. Rakastaako nyt siis liikaa, vai liian vähän? Eikö epävarmuuteen auttaisi että rakastaa vaan lisää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin sanoit että hänen pitäisi lopettaa rakastamasta sinua liikaa, ja nyt oletkin epävarma hänestä. Rakastaako nyt siis liikaa, vai liian vähän? Eikö epävarmuuteen auttaisi että rakastaa vaan lisää?
Väleihin huutelijat taas olleet vauhdissa.
Minä olen se, joka rakastaa "liikaa", hänen tunteistaan en tiedä. Epävarmuutta aiheuttaa se, ettei meillä ole työn ulkopuolella elämää. Olen yrittänyt muutaman kerran viestitellä mesessä, mutta hän on laiska vastailemaan. Niin. Ehkä siinä on minulle vastaus. Ei vain ole kovin mieluisa. He's just not that into you.
No mutta. Nämä tunteet eivät tästä noin vain kuolla kupsahda, sitkeitä ovat p*rkeleet. ❤️🔥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väleihin huutelijat taas olleet vauhdissa.
Minä olen se, joka rakastaa "liikaa", hänen tunteistaan en tiedä. Epävarmuutta aiheuttaa se, ettei meillä ole työn ulkopuolella elämää. Olen yrittänyt muutaman kerran viestitellä mesessä, mutta hän on laiska vastailemaan. Niin. Ehkä siinä on minulle vastaus. Ei vain ole kovin mieluisa. He's just not that into you.
No mutta. Nämä tunteet eivät tästä noin vain kuolla kupsahda, sitkeitä ovat p*rkeleet. ❤️🔥Jotkut ihmiset ovat tolkuttoman huonoja viestittelemään, ja jotkut suorastaan inhoavat kirjoittaa. Viestittelystä voi siis lopulta päätellä hirveän vähän, voi hyvinkin olla siis kiinnostunut, vaikkei jaksa vastailla. Kokeile kysyä joskus haluaisiko lähteä vaikka kahville töiden jälkeen. Siinä tulee enemmän ne todelliset vibat esiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat tolkuttoman huonoja viestittelemään, ja jotkut suorastaan inhoavat kirjoittaa. Viestittelystä voi siis lopulta päätellä hirveän vähän, voi hyvinkin olla siis kiinnostunut, vaikkei jaksa vastailla. Kokeile kysyä joskus haluaisiko lähteä vaikka kahville töiden jälkeen. Siinä tulee enemmän ne todelliset vibat esiin.
Toivottavasti se on niin hänen kohdallaan, ettei vaan piittaa viestittelystä. Voin siis lopettaa itseni lietsomisen. Kiitos hyvästä järjellisestä vastauksestasi.
Töissä meillä on viboja. Vibattaa niin, että sukat pyörii jaloissa. Katseet, eleet, kehonkieli.
Viime aikoina fyysinen vetovoima on voimistunut, ja se on sietämätöntä. Kestämätöntä. Kun haluaa vaan niin paljon toista ihmistä kaikin tavoin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se on niin hänen kohdallaan, ettei vaan piittaa viestittelystä. Voin siis lopettaa itseni lietsomisen. Kiitos hyvästä järjellisestä vastauksestasi.
Töissä meillä on viboja. Vibattaa niin, että sukat pyörii jaloissa. Katseet, eleet, kehonkieli.
Viime aikoina fyysinen vetovoima on voimistunut, ja se on sietämätöntä. Kestämätöntä. Kun haluaa vaan niin paljon toista ihmistä kaikin tavoin.Kuulostaa ihanalta, toivottavasti juttunne etenee! 😍
- AnonyymiUUSI
Terveiset M-miehelle tuohon lähelle.♥️😛
- AnonyymiUUSI
Ei mennyt terveiset nyt perille
- AnonyymiUUSI
Juu samoin terkut J naiselle vastapalloon 😘❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu samoin terkut J naiselle vastapalloon 😘❤️🔥
Kiitos M❤️❤️🔥
- AnonyymiUUSI
M-mies kiittää.
- AnonyymiUUSI
Voi jumalauta mitä aloituksia!! Tylsää perhaps?😜😜😜
- AnonyymiUUSI
Kaikki vaan lopettaa......
- AnonyymiUUSI
Lopettaa minkä - jonkun hullun jenkan, joka ei johda mihinkään? Voi kyynel kakara
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaa minkä - jonkun hullun jenkan, joka ei johda mihinkään? Voi kyynel kakara
Jo oli aikakin tittelin ja lantinkipeiden tajuta
- AnonyymiUUSI
Mukavaa sunnuntaipäivää!
https://www.youtube.com/watch?v=ymb8i7YfoBQ- AnonyymiUUSI
Ihana
- AnonyymiUUSI
Huomenna aloitetaan taas riemusta kiljuen uusi työviikko! Kohti valoa ja kohti autuutta! 🫡
- AnonyymiUUSI
Miksei ole minkäänlaista kommunikaatiota? Miksei voi tehdä mitään terveyspngelmille? Ei näin voi ihmisyyttä kohdella
- AnonyymiUUSI
Joko on uusi lehti käännetty hot girl- kalenterissa?
Mä en saa näköjään laittaa mitään...
- AnonyymiUUSI
Kamala uutinen susimies mikäli myös sinun kommentteja poistetaan- oletko ottanut jo yhteyttä oikeusministeriöön?
- AnonyymiUUSI
En tiedä rakastatko nainen. Siksi kaikki tuntuu turhalta. Minkä varassa toivoni on, en edes tiedä. Sinua ei ole kukaan luvannut minulle. Hulluksi tässä tulee, mutta ehkä joskus kaikki on selvää.
- AnonyymiUUSI
Kutsu vaikka kahville. Hänen reaktionsa kertoo.
- AnonyymiUUSI
Voin luvata itseni sinulle.
- AnonyymiUUSI
Lähtisin jos Mies kutsuisi, vaikka sitten kipsalta mukit ja ulos juomaan.
Tuskin minä häntä kuitenkaan kiinnosta niin paljon.. ehkä joku muu enemmän sitten.
🥺 1 tonttu vaan.- AnonyymiUUSI
Olet nyt vuosia kirjoittanut Mies sano jo vihdoin onko se Markku niminen ??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sen niminen. Lyhyempi nimi. Enkä ainakaan minä ole VUOSIA kirjoittanut, kun vasta vuoden verran häntä nähnyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä vaihtaa promoamansa nimen säännöllisesti, jotta joka hapatukseen löytyisi linjaa
- AnonyymiUUSI
En laita terkkuja tätä kautta. M-mies tietää että tykkään 😛
- AnonyymiUUSI
Niin tiedänkin. T Markosi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut Markolle valitan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Markolle tiedoksi jatkoin matkaani niinku halusit. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Muistatko kun kerroin sulle alkuvaiheesta ja siitä kun katsoin sua? Niin tiesin koska se oli tapahtunut monta kertaa aiemmin.
- AnonyymiUUSI
Tarjoa häntä katsomaan lapsuuskuviasi. Häntä kosketetaan ja se putoaa syliisi.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen sua aamulla ensimmäiseksi kun herään ja illalla viimeiseksi. Voi kun olisit tässä helpottamassa mun oloa, voi kun ikävöivät minua samoin. pelkkä haaveilu on raskasta…sinun, m
- AnonyymiUUSI
Anna vinkki meistä?
- AnonyymiUUSI
Samoin. Kyllä sä sen tiedät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna vinkki meistä?
Ei sanottu hei viimeksi kun nähtiin vaikka myöhemmin juteltiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Kyllä sä sen tiedät.
Kerrotko hänelle? Sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sanottu hei viimeksi kun nähtiin vaikka myöhemmin juteltiin.
Voitko antaa toisen vihjeen? Koska kaivattuni ei koskaan sano hei mulle 😂 No ehkä suuuuuper harvoin sanoo 😬
- AnonyymiUUSI
Voi kun tietäisin tuon olevan totta. Siinä ympäristössä tuo tuntuu vaan niin uskomattomalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun tietäisin tuon olevan totta. Siinä ympäristössä tuo tuntuu vaan niin uskomattomalle.
Voitko seuraavan kerran sanoa, heipä hei 😂
Arvostaisin
M - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko seuraavan kerran sanoa, heipä hei 😂
Arvostaisin
MVarmaan sanoisin jotain hölmöä ja käsittäisit senkin väärin. Ehkä olisi turvallisinta sanoa vaan: Hei, ja sitten vielä perään selittämään; en tarkoittanut jäähyväis Hei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko antaa toisen vihjeen? Koska kaivattuni ei koskaan sano hei mulle 😂 No ehkä suuuuuper harvoin sanoo 😬
Ruma mies 😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruma mies 😬
Nyt osui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sanoisin jotain hölmöä ja käsittäisit senkin väärin. Ehkä olisi turvallisinta sanoa vaan: Hei, ja sitten vielä perään selittämään; en tarkoittanut jäähyväis Hei.
Tuo Heipä hei, meni vähän toisenlaiseen ympäristöön multa, mutta kokeile sinä ihmeessä.
- AnonyymiUUSI
Sama. Aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Koko ajan ja M - miehelle menee.
- AnonyymiUUSI
Onko J-mies?
- AnonyymiUUSI
Toksiselle miehelle:
Sinä et ole ymmärtänyt, miksi kirjoitin sulle niin lempeästi ja auttavasti kuin pystyin, enkä minä ymmärrä, miksi sinä kirjoitit minulle niin vihaavasti ja sattuvasti kuin pystyit.
Et näytä ymmärtävän mitä olen yrittänyt sinulle kertoa.
Haluat uskoa minusta silkkaa pahaa, kun minä olen halunnut uskoa sinusta vain hyvää.
Näetkö mikä ero meidän välillä on ja mitä se kenestäkin kertoo?
Ehkä sä joskus.
Ymmärrän kyllä sen, että haluaa uskoaa omaan mielikuvaansa.
Ehkä... sullakin on sydän rikki. Mutta oireilet vain vähän eri tavalla. Sua käy sääliksi, ja haluaisin lohduttaa, mutta et tahtoisi mun hipsutuksia tai silityksiä.
Ja mä en tahdo mitään pelottavasta miehestä joka on niin vihainen minulle.
Ajatuskin sinusta tekee olon turvattomaksi.
Toivottavasti pelkoni ovat aiheettomia.- AnonyymiUUSI
Ehkäpä joku saa palstan setä jotain säväreitä tästäkin apaattisesta yrittämästä esittää naista. Just ne toksiset
- AnonyymiUUSI
Mitä sä oikein pelleilet.
- AnonyymiUUSI
Miksi sä kirjoitat tällaisen viestin nimettömänä?!
- AnonyymiUUSI
Olethan sinäkin kirjoitellut näitä gallupeita siinä missä palstasetäkin. Turhaa rossaat🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä kirjoitat tällaisen viestin nimettömänä?!
Missä muuallakaan kun täällä tätä kysyttiin 😂
- AnonyymiUUSI
Dodii!
…
m- AnonyymiUUSI
😘😘😘😘
- AnonyymiUUSI
Etkö oo vielä ymmärtänyt, mikä yhteys meidän välillämme on? Törmäämme koko ajan, se on jotain uskomatonta….Oisit shokki, jos tietäisit kuinka paljon ajattelen sinua. V 👋
- AnonyymiUUSI
😘😘😘😘
- AnonyymiUUSI
Anteeksipyynnön olen sulle velkaa selitysten kera!
- AnonyymiUUSI
Miksi näen enkelinumeroita joka paikassa?
- AnonyymiUUSI
Jatkoa: tapaan hänet pian, näin kertoi numero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa: tapaan hänet pian, näin kertoi numero.
Toivon sitä 🥰
- AnonyymiUUSI
444
- AnonyymiUUSI
Eräs etäisyys joka liittyy meihin on aikalailla tasantarkkan tuon verran.
- AnonyymiUUSI
Kaikki tai ei mitään kulta
- AnonyymiUUSI
Mennään jo
- AnonyymiUUSI
Pieniä suloisia valheita. Kerro niitä.
- AnonyymiUUSI
Ken on kuumin
- AnonyymiUUSI
Haluan nähdä sut J mies ja antaa piiskaa kun et ota yhteyttä minuun. Ja sitten loppu sujuukin leikiten , olen varma siitä. Olet silti iiiiiiiihana. Aina mielessäin mun. 💜❤️🔥❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Oi beibi anna mulle piiskaa🤺
- AnonyymiUUSI
Joo, hänellä miehellä on niin tiukka 🍑🤭Toivottavasti hän ei huomaa mistä katson 😂
- AnonyymiUUSI
Joku lataus sinulla täytyy liittyä alunperin (n 20 eKr ns) johonkin j-mieheen iät ja ajat aiheesta trollaillut setä internetistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku lataus sinulla täytyy liittyä alunperin (n 20 eKr ns) johonkin j-mieheen iät ja ajat aiheesta trollaillut setä internetistä
Fiksumpi tajuaisi kyllä, että Suomessa on useampi mies, jonka nimen ensimmäinen kirjain on J.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fiksumpi tajuaisi kyllä, että Suomessa on useampi mies, jonka nimen ensimmäinen kirjain on J.
Fiksumpi tajuaisi kyllä, että tässä itsetarkoituksellisen tökerössä j-jankutuksessa on aina sama ukkeli netistä asialla. Oliko sinulla vielä muuta mutistavaa?-TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fiksumpi tajuaisi kyllä, että tässä itsetarkoituksellisen tökerössä j-jankutuksessa on aina sama ukkeli netistä asialla. Oliko sinulla vielä muuta mutistavaa?-TT
Ja todellakin näin tylysti voi ja pitää vastata mikäli partioi tällaisten emojisikermien puolesta
- AnonyymiUUSI
Täällä mä oon, J-mies. Mä oon kyllä viimeksi piiskannut sua. Ja tahtoisin piiskata lisääkin ❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä 53. Ei päivää eikä iltaa ettet olisi mielessäni.
♥️- AnonyymiUUSI
Samoin, jos olisit hän. ❤️ Hyvää yötä.
En enää kauaa tahdo olla tällä palstalla. 🥺
- AnonyymiUUSI
nuku hyvin, aamu sarastaa ja olet hymyileväinen.
https://www.youtube.com/watch?v=t6l4H689FtM - AnonyymiUUSI
Tänään olisi ollut marketissa kuulkaa romantiikkaa tarjolla, kuin n 80-v gentleman ehdotti torttukahveja. Tiedote
- AnonyymiUUSI
Jaha kuunteleva rullakorva aloitti taas kun ei pääse jotenkin itsestään ja sekavista väitteistään yli. On se sekaisin poikaparka..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaha kuunteleva rullakorva aloitti taas kun ei pääse jotenkin itsestään ja sekavista väitteistään yli. On se sekaisin poikaparka..
Tiiä sit miten tämä salainen kuuntelu auttaisi havainnollistamaan ja mitä, mutta eihän sitä psyykkisesti sairaan päähän nää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiiä sit miten tämä salainen kuuntelu auttaisi havainnollistamaan ja mitä, mutta eihän sitä psyykkisesti sairaan päähän nää
Se on ainakin tullut selväksi, ettei autistisia piirteitä omaavilla antisosiaaleilla ole huumorintajua tai mitään tajua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainakin tullut selväksi, ettei autistisia piirteitä omaavilla antisosiaaleilla ole huumorintajua tai mitään tajua
Välillä käy sääliksi jopa penaalin tylsintä kynää. Se menee ohi, kun muistaa tämän k-pään pahantahtyosuuden ja iljettävät valeet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välillä käy sääliksi jopa penaalin tylsintä kynää. Se menee ohi, kun muistaa tämän k-pään pahantahtyosuuden ja iljettävät valeet
Tainnut reppana sairastua tuohon omaan suurusharhaansa. Tällaisia nämä suhteellisuudentajuttomien piirit on. Kannattaa ehkä tutustua niihin pykäliin ja momentteihin etukäteen, niin ei jää tällaiseen limboon tai tule yllätyksenä, että keskustelupalstan kirjoituksen ei käy aineistona vaikka kuinka vatuloit ja varsinkaan jos väärennös niitä säkeitä. Mene pummi töihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tainnut reppana sairastua tuohon omaan suurusharhaansa. Tällaisia nämä suhteellisuudentajuttomien piirit on. Kannattaa ehkä tutustua niihin pykäliin ja momentteihin etukäteen, niin ei jää tällaiseen limboon tai tule yllätyksenä, että keskustelupalstan kirjoituksen ei käy aineistona vaikka kuinka vatuloit ja varsinkaan jos väärennös niitä säkeitä. Mene pummi töihin
Let’s go
- AnonyymiUUSI
S, ti amo.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä sinulle ❤️
- AnonyymiUUSI
Minä sopisin erakoksi. Varsinkin kun tällä hetkellä näyttää sille että en saa koskaan olla sen naisen kanssa. Voisin muuttaa asumaan jonnekin syrjään ja elää siellä omissa oloissani.
- AnonyymiUUSI
Äkkiä tänne rakas!
- AnonyymiUUSI
Jumala on olemassa.
- AnonyymiUUSI
Niin on. ❤️ Onneksi. ❤️
- AnonyymiUUSI
Voisinpa toivottaa tämän korvaan kuiskaamalla ja käsivarret ympärilläsi, suukon kanssa:
Hyvää yötä 🧡 - AnonyymiUUSI
Jos oot oikea mies,
saat näin vihjeen:
Mä piirrän johonkin sydämen
ja jätän näkyviin sen...- AnonyymiUUSI
Takalasiin🤔
- AnonyymiUUSI
Erikalla oli hyvä energia, mutta siitä on jo aikaa
- AnonyymiUUSI
Toivon että tavataan otollisella hetkellä ja olet silloin vapaa. Hyvää yötä.
n-n
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418937T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291841Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261769- 1351561
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941140Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81109- 711097
- 92922
- 49825
- 75777