kiehtoo?
Mikä kaivatussasi
93
2184
Vastaukset
- Anonyymi
En pysty vastaamaan. Väärä sana aloituksessa.
- Anonyymi
Silmälasit 🤓🥸
- Anonyymi
Kaikki mun miehessä. Miks taas mun viesti poistettiin 😭😭😭
- Anonyymi
Millon palautat ne? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon palautat ne? 😉
Ens kerralla😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ens kerralla😂
Millon on ens kerta 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon on ens kerta 😉
Toivottavasti pian😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pian😚
En näe ilman niitä. Nytkin kirjotan mitä sattuu...rjalkastan sjinua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe ilman niitä. Nytkin kirjotan mitä sattuu...rjalkastan sjinua ❤️
Ei hätää, ymmärsin kyllä😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää, ymmärsin kyllä😘❤️
🫠🫠🫠🥰
- Anonyymi
Isot tissit.
- Anonyymi
mIEHELLÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mIEHELLÄ?
Naisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mIEHELLÄ?
Nekin käy . ..
- Anonyymi
Tämä tunne että hän on se oikea.
- Anonyymi
❤️❤️❤️sama täällä
- Anonyymi
Kaikki. Haluaisin niin tietää hänen ajatuksiaan ja mielipiteitään ja tutustua häneen kaikin puolin. Hän on omalaatuinen ja älykäs. Meillä on yhteys. Minulla on hänestä myös jotenkin lämmin vaikutelma.
- Anonyymi
Ihania ajatuksia❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihania ajatuksia❤️
❤️💖
- Anonyymi
Puhut paskaa naimisissa olevasta ihmisestä! Hamemiestä en huollis,vaikka mikä ois! Jokaisella pitää ymmärtää,ett katsellaan niitä vertaisiaan,niinku sukupuolisesti,se o oikein!
- Anonyymi
Haluaisin nähdä, miltä maailma näyttää hänen silmin.
- Anonyymi
Isot rinnat kiinnostaa 👀
- Anonyymi
Lainaa hänen silmiään👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot rinnat kiinnostaa 👀
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot rinnat kiinnostaa 👀
Varmasti 99 % miehistä ajattelee noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot rinnat kiinnostaa 👀
Vaadin miehiltä paljon enemmän. Siksi 99 % miehistä ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaadin miehiltä paljon enemmän. Siksi 99 % miehistä ei kiinnosta pätkääkään.
Tuskin ees kelpaat monellekaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä puolet on peppumiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ees kelpaat monellekaan. :)
Ei mitään tarvetta "kelvata" kuin yhdelle.
- Anonyymi
Hän on niin rakastettava ihminen. ❤️
- Anonyymi
Joo 50v tunnettu jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 50v tunnettu jo!
+40 v tunnettu jo!
- Anonyymi
Kaipaan aina jos ei voida olla yhdessä, esimerkiksi työpäivän aikana. Hän on niin ihana että olisin hänen kanssaan sohvalla vierekkäin/päällekkäin 24/7 😘
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ai niin kuin kalat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin kuin kalat?
Kyllä kuin kutevat kalat tai kaks kärpästä päällekkäin🪰🪰
Meitä on vaikea saada irti toisistaan. Ei ihme että sanotaan että sai kaks kärpästä yhdellä iskulla kun nää on koko ajan toistensa kimpussa
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on vaikea saada irti toisistaan. Ei ihme että sanotaan että sai kaks kärpästä yhdellä iskulla kun nää on koko ajan toistensa kimpussa
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️No sanopas muuta haniseni.😘
- Anonyymi
Rakkain.
- Anonyymi
Ainut minulle ja niin Rakas❤️
Kai se on se haasteellisuus hänessä..jotain jonka haluan selvittää. On vaan niin kuin palapeli josta ei löydy selkeetä kohtaa ihan kuin Pablo picasson maalaus
- Anonyymi
Hän on upea mies ❤️
- Anonyymi
Hän on niin helppo ja mukava ihminen, aina valmis epäitsekkäästi ottamaan muiden tunteet huomioon, hyväntahtoinen ja sydämellinen kuin Herran enkeli. Aina valmis sanomaan ystävällisen, lohdullisen sanan ja luomaan armon loistoa pimeään ja kylmään maailmaan!
🤩- Anonyymi
Niin ja miehelle meni!!!
- Anonyymi
SOPIVAA AISURIMATSKUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOPIVAA AISURIMATSKUA
Olet vaan mustasukkainen, oikein tihkuu😄👍
Olisi niin ihana nähdä hänen sydämmellinen, herttainen ilmeensä, kun lukisi mitä hänestä ajattelen nyt!!😃👋🥳
Mutta ehkäpä sekin totuuden hetki vielä koittaa🩷🎀
Pusipusi rakas kulta mussukkani, nähdäänköhän me jo huomenna, oih miten toivoisin niin!!!!
- Anonyymi
Mukava luonne, hyvä vartalo ja peppu, tuttuuden tunne, eroottinen vetovoima, sellaista harvemmin tuntee yhtä voimakkaana. Eräs itseäni vanhempi tuttu nainen kyseessä, viime kohtaamisesta on aikaa kulunut...
- Anonyymi
Joka kohta natsaa. Mies hieman nuorempi minua. Olisi kiva tavata taas.....😃
- Anonyymi
Kirjoitustapa teki vaikutuksen aluksi. Se antoi kuvan fiksusta, tasaisesta ja koulutetusta naisesta, joka on kiinnostunut samankaltaisista asioista kuin minä. Viehättäväkin hän on, naisellinen.
n-n - Anonyymi
se jokin pistää piän solmuun
- Anonyymi
Kuulostaa helekutin tutulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa helekutin tutulta.
Niin tekköö, mutta mänköön. Kun ei kelepoo. Sillä selevä peli. Mutta arvostan toki.
- Anonyymi
Koko paketti 100% täydellinen mies. Ihana lihaksikas vartalo, ei kuntosalilla vaan miehisessä työssä hankittu jäntevyys. Pehmeät huulet ja nenu sopii täydellisesti hänen sinisiin silmiin. Näitä saan suudella ja katsoa kun tavataan. Mä sulan joka kerta😘
Hyväntuoksuinen adonis mutta pari pahetta jotka sallin kyllä hälle. Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Makuukamariääni joka saa mut sängyssä värisemään kun rakastellaan❤️- Anonyymi
Taidat eppäillä naisia esittävä mies, että jokainen nainen on teeskennellyt sun kanssasi, vai mitä? Se saattaa olla hyvinkin totta. There there luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat eppäillä naisia esittävä mies, että jokainen nainen on teeskennellyt sun kanssasi, vai mitä? Se saattaa olla hyvinkin totta. There there luuseri
Kai loukkaantui tästä kommentista ja kuuntelee sitä nyt auki. Mikä hipsuvarvas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai loukkaantui tästä kommentista ja kuuntelee sitä nyt auki. Mikä hipsuvarvas
Hänhän tyrkyttää ilmeisesti näitä laittomia nauhoitteitaan muille saman tason ihmisille, sattuneesta syystä ei mene läpi salissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän tyrkyttää ilmeisesti näitä laittomia nauhoitteitaan muille saman tason ihmisille, sattuneesta syystä ei mene läpi salissa
Hän huusi minulle kotonaan yhyy. Mee töihin pummi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän huusi minulle kotonaan yhyy. Mee töihin pummi
Jahas täytyy varmaan sulkea laite, niin siellähän hyppii seinille yöunensa menettänyt vireeniveli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas täytyy varmaan sulkea laite, niin siellähän hyppii seinille yöunensa menettänyt vireeniveli
Eikä hän vaan ymmärrä, että kuinka tässä hänen valtaharhassa nyt näin kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä hän vaan ymmärrä, että kuinka tässä hänen valtaharhassa nyt näin kävi.
Muistahan myös toi tube- kontentti päävammainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan myös toi tube- kontentti päävammainen
Ja koita saada se kuva vihdoin jo näkymään, josko se ratkaisisi jotain jos näkee jonkun juomassa vaikka teetä kotonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koita saada se kuva vihdoin jo näkymään, josko se ratkaisisi jotain jos näkee jonkun juomassa vaikka teetä kotonaan.
Koska mä voin. Niin- ketä lie hortto kaaloa peräreva levällä siitä saa kiittää, että lahjaton lapamato pääsee pätemään kerran elämässään ja heikosti elämässä menestynyt narsisti saa kokea olevansa jotain viidentoista minan sekundaparrasvaloissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä voin. Niin- ketä lie hortto kaaloa peräreva levällä siitä saa kiittää, että lahjaton lapamato pääsee pätemään kerran elämässään ja heikosti elämässä menestynyt narsisti saa kokea olevansa jotain viidentoista minan sekundaparrasvaloissa
Yhdelle on ainakin annettu mummielestä reilu mahdollisuus sulkea itsensä ulos mikäli näin
- Anonyymi
Ilkeät luonnevikaiset ei kiinosta.
- Anonyymi
Salainen tussu.
- Anonyymi
Ja housuunsa kussu eikä se oma mussu riitä
- Anonyymi
Katatoninen skitsofrenia se ei ainakaan ollut.
- Anonyymi
Ruskeat nännit ja punainen tukka, oiva yhdiste, ja jos tissit olisi sopusuhtaiset vartaloon nähden, olisit pääkaupunkiseudulta, ihana nainen . . . tavataan?!
- Anonyymi
Munan mitta noei
- Anonyymi
Ehdottomasti äly, mutta niinpä ei ookaan tämmoisilla sivustoilla.
- Anonyymi
Entäs jos oonki?
- Anonyymi
Hän on älykäs, lämmin ja sosiaalinen nainen, jolla ihanat kädet ja hurmaava hymy. Turvallinen ja huomioiva parisuhteessa.
n-n- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Samanlaisuus.
- Anonyymi
Tietyssä miehessä varsinkin se, että saa minut tuntemaan itseni haluttavaksi ja huomioi minua ja hänen itsevarmuutensa.
- Anonyymi
Oletkohan hän? En kerro nyt tunnisteita. Kanssasi sylikkäin ja sisäkkäin tekisi hyvää! Hmmh...
- Anonyymi
Tuo siis 16:31:55 kommentoijanaiselle. Ihanalle, seksikkäälle ja mukavalle sellaiselle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo siis 16:31:55 kommentoijanaiselle. Ihanalle, seksikkäälle ja mukavalle sellaiselle...
Jos nyt mukamas tuo kyseinen mies olisit (epäilen kyllä vahvasti), niin kyllä, sylikkäin ja sisäkkäin kuulostaa houkuttelevalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt mukamas tuo kyseinen mies olisit (epäilen kyllä vahvasti), niin kyllä, sylikkäin ja sisäkkäin kuulostaa houkuttelevalta!
Miksi epäilyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi epäilyttää?
Ensinnäkin en jotenkin usko, että hän palstalla käy ja toisekseen tuo kuvaus naisesta ei ihan täsmää minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin en jotenkin usko, että hän palstalla käy ja toisekseen tuo kuvaus naisesta ei ihan täsmää minuun.
Sopii häneen! m>k
- Anonyymi
Ihan kaikki!
- Anonyymi
Tuttuja, ystäviä, työkavereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttuja, ystäviä, työkavereita?
Käyn hänen luonaan erään asian takia.
- Anonyymi
Meidän välinen vetovoima. Me aistitaan toisemme samassa tilassa. Mä yritän miettiä, onko tää vain fyysistä, mutta en usko. Me ei voida katsoa toisiimme eikä ehkä edes hengittää toisen ollessa vieressä.
- Anonyymi
Sama täällä. Tänäänkin salaa yritin vilkuilla ja äkkiä pää pois jos toinen huomasi.
- Anonyymi
Maailman söpöimmät kasvot ja koko rento olemus 😘
Nenunsa on niin söpö ja huulet suudeltavat. Nyt nään hänet ajatuksissa kun ei ole tänään nähty kuin pikaisesti aamulla❤️vähän myöhästyin treffeiltä ja oli kiire kummallakin töihin.
Oon niin onnellinen hänen kanssa. Maailmalta olen turvassa hänen kainalossa. Rutistan sua lujaa huomenna ja pussaan naaman märäksi. Siitä hän tykkää. Hyvää yötä my love❤️Tuu mun uniin - Anonyymi
Koen jostain syystä fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan.
- Anonyymi
Hänen harvinainen luonteensa.
- Anonyymi
Kuvaile tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile tarkemmin.
Humaani, haluaa kaikille hyvää, epäitsekäs, aina ensin ajattelee muita, rauhallinen, harkitseva, vastuuntuntoinen, yhteisöllinen, vakava ja iloinen oikeissa paikoissa.
- Anonyymi
Oikeastaan kaikki. Ihana iso povi, pieni ärhäkkyys luonteessa, silti mukava, seksikkyys. Kerran otti kädestä kiinni, muuten ei paljon kosketeltu vaikka pitkään olimme samassa paikassa...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi415959Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273213- 521958
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin221105- 591061
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60998Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32976- 133911
- 40863
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15 (S24 keskustele helluntailaisuudesta) Ikävä tehtäväni on tuoda saatu ilmoitus, koskien t177855