Punto vm -98 1,1. Oli helmapeltihitsauksessa. Kotiin ajaessa n. 30 km kohdalla auto ryytyi ja kone ei vetänyt enään. Kone savus ja höyrys. annoin jäähtyä ja hetken kuluttua lähti vaivoin käyntiin. Ajoin kotiin n. 8 km. vaivoin pääsin kovan kolinan ja savun saattelemana. Ei lähde enään käyntiin. Mittasin puristuksen yhdestä sylinteristä
näytti 3 ( vanhaa kiloa). Huomasin myös että sytytyskipinää ei tule. Missä vika?
Tankissa oli n. 10 litraa re85 ja 20 litraa 95. Voiko olla että on hitsattu akun kengät kiinni ja boxi vaurioitunut, vai onko syy polttoaineseoksessa? Mainittakoon että kone oli hyväkuntoinen ennen tätä.
Punton kone irtisanoutui
puntolainen
4
80
Vastaukset
- niisouwat
! Kansi palasiksi ja koneistamoon!
- gjgjhgjhgj
Oli kovia keittämään vanhetessaan ja siksi monessa jälkiasennus lämpömittari.
- hmmmmn
Kansipahvi palanut ehkä termostaattivian takia. Aika yleistä näissä autoissa, eikä mitenkään tavatonta muissakaan tuon ajan pikkuautoissa.
- hmmmmn
Lisätäkseni kyllähän näissä kansipahvit menee toki lopulta vaihtoon vaikkei termari olis ikinä päässyt keittämään konetta. Termostaatti kun suositellaan vaihdettavaksi joka hihnanvaihdossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852077- 431640
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621371- 741178
- 771141
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261104- 481093
- 591041
- 37903
- 39864