Finnairin virolainen ruoka

jallakanaa

Minkä takia Finnairin ruoka on virolaista. Ei tekisi mieli sairastua jo lentomatkalla. Onko Suomessa todellakin niin kallista, että sämpylätkin tuodaan ulkomailta?
Hepatiitti A ja B: Kohtalainen tai korkea tautiriski on kaukokohteiden lisäksi Baltian maissa ja Välimeren alueella, mm Kroatiassa ja Turkissa.

16

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2Rixiä

Kaikki on nykyään kansainvälistä ja moni tavallisen ruokakaupankin suomalaismerkkinen tuote on tehty nykyään virossa. Osa vallan mainioitakin.

Matkailijan kannattaa harkita muutoinkin Tvinrix rokotteiden ottoa, ei nuo a ja b mitenkään erityisalueisiin rajoittuvia ole.

Onko YTeet alkanut ahdistaa, vai mistä tänne itket monta kertaa samaa?

• jdiasudiow

Eli hepatiitin voi saada sämpylästä? Selvä.

• VaasanFazerValio

Katso joskus kaupassa ostaessasi leipää ja juusto mistä suosikkibrändisi ovatkaan peräsin. Saatat yllättyä. Vihje: Suomibrandit eivät usein ole valmistettuja Suomessa. Luokattomia tuontitavaroihin nähden ovat toki edelleen.

• Kyyninen_ihminen

Suomi on verottanut itsensä hengiltä. Demarien politiikka, rokottaa pahiten juuri pienituloisia, joiden työt ulkoistetaan matalamman palkkatason maihin.

• SSStoimitus

Eikös nykyhallitus just pamauttanut terveydenhoitoon roimat korotukset, jotka iskee juuri niihin pienituloisiin.

• aktperseestä

suomessa paskasakki istuu lakossa ja muualla tehdään hommia.

suomi on niin lastseason.

• Lampaitasuomessa

• Vironpottu

Suomessa ainoastaan on puhdasta ruokaa, joka tehdään hygienisissä olosuhteissa puhtaista raaka-aineista??? Voi herranen aika mitä uskomuksia, Pravdassako se luki?

• PahaRuokaVirosta

Virolainen ruoka ei ole puhdasta ja laadukasta. Siitä saa ruokamyrkytyksen tai salmonellan,voi jopa kuolla.
        Virossa on pahaa ja haisevaa ruokaa,aivan kuten virolaiset ihmiset.

• niinpä_niin
        PahaRuokaVirosta kirjoitti:

Virolainen ruoka ei ole puhdasta ja laadukasta. Siitä saa ruokamyrkytyksen tai salmonellan,voi jopa kuolla.
        Virossa on pahaa ja haisevaa ruokaa,aivan kuten virolaiset ihmiset.

Jännä juttu, että tällaista juoppojen jorinaa tulee tänne keskellä yötä. Ketjun aihekin Finnairin muka virolaisesta ruuasta on täysin tuulesta temmattu ja katkeroituneen entisen työntekijän keksimää.

• Kukko4

Kukko tietää,,, kuuleppas pyörit kantapäässä ympärillä , virolaisten elintarvikkeet , ja laatu on parempia kuin Suomessa , kaukolentoloilla on todella tasokasta ruokaa,,sinulla on kummallisia ajatuksia , Hyvää Joulua (ps syö kinkkua,,

• Leipurihiivalle
      • vapaakilpailu

Kannattaisi ottaa myös virolaiset lentoemännät ja lentäjät.

• kakskytkasi

Miksi edes matkailet jos olet noin tautipelkoinen?
      Minä olen syönyt niiiiiin monien maiden pöperöitä enkä vielä ole kuollut eikä mikään tautikaan ole tarttunut.
      Bakteerikammoiset pysyköön kotimaassa.

• Äläuskomainoksiin

Tuota ei paremmin voida sanoa. Bakteeri kammoiset syövät maitohappo pillereitä ja saavat vatsataudin. Kokeneet matkaajat syövät/juovat paikallisia maitotuotteita saavat näin oikean bakteerikannan vatsaansa, ilman ongelmia. Lääketeollisuus mainostaa turhia lääkkeitä juuri näille kammoisille. Lääketeollisuus vain voittoa tavoittelevaa liiketoimintaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe