Kansallisuuskriisi

japanityttö

Haluaisin vain tietää onko kellään muulla täällä ns. "Kansallisuuskriisiä" vai miksi sitä nyt kutsutaankaan, jos haluaa olla toisen maan kansalainen kuin on? Itse haluaisin olla japanilainen, koska japanilaiset naiset ovat niin maailman kauneimpia ja ne miehet niiin komeita! :3 Valitettavasti en voi syntyä uudestaan japanilaiseksi, niimpä saan vain surra kohtaloani että synnyin suomalaiseksi :(

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku13v.tyttö

      Välillä mullaki sama. En haluis kuulu suomalaisii jotka
      A. Lausuu päin mäntyä vieraat kielet
      B. On liian ennakkoluuloisia ulkomaalaisia kohtaan
      Esim. Me tehää ulkomaan projektia koulus ehkä jos saahaa rahaa nii kaikki sillee en kyl ota ulkomaalaisii meille tai suhtautuu epäluulosesti mun haaveisiin kielimatkasta vaihtovuodesta ja ulkomaille muutosta
      C. Juo esim. Maitoa mitä muualla ei tehä


      Mut toisaalta rakastan mun elämää varsinkin lunta jota ei mun unelmien eteläamerikassa ja Aasiassa juurikaan kovin paljon ole

      Kannattaa sunkin miettii nuita B kohan juttui. Esim. Yfu voi lähtee vuodeks japanii vaikkei osais kieltä

    • Lukionkävijä

      Joo mä haluisin olla britti koska se aksentti on nii kaunista ja englanti on maailman kieli. Ja sitte vihaan Suomen alkoholi-kulttuuria, tietääkseni britit ryystää enemmän teetä ja siä ollaa paljo kohteliaampia iha kaikille.

      • lkjhgfds

        Minäkin haluaisin olla britti ja oon kans lukiossa.

        Briteissä on kyllä melko vahva bupi (vai miten se nyt kirjoitetaan) kulttuuri, että kyllä sielläkin juodaan melko reippaasti.


      • lkjhgfds kirjoitti:

        Minäkin haluaisin olla britti ja oon kans lukiossa.

        Briteissä on kyllä melko vahva bupi (vai miten se nyt kirjoitetaan) kulttuuri, että kyllä sielläkin juodaan melko reippaasti.

        Brittien juomatavat ovat vielä pahemmat kuin suomalaisten ja muistaakseni ryystävätkin enemmän kuin suomalaiset. Täällähän töihin ei tulla humalassa tai krapulassa. Piste. Ainakin Englannissa on usein täysin hyväksyttävää juoda tuoppi olutta lounaalla. Eikä se ole mitään ykkösolutta. Töiden jälkeen mennään vielä pubiin ryystämään lisää. Kyllä meidän pitäisi juomakulttuurissa ottaa oppia ennemminkin Välimeren suunnalta.

        Itse olisin ihan tyytyväinen suomalaiseen kulttuuriin jos 1) alkoholikeskeisyydestä päästäisiin eroon ja 2) rasistit ja muut kusipäät katoaisivat johonkin. Olen ihan tyytyväinen noin muuten. Kansainvälistyä silti tietenkin haluan ja vähän tässä olen kaavaillut, että menisin vaihtoon Italiaan. Ensin olin ihan varma, että haluan pois Euroopasta, mutta nyt Italia houkuttelisi enemmän. En minä sinne silti jäädä aio, eikä oman alan työtkään sinne keskity. Saksaa aion sitten enemmän hyödyn puolesta opiskella. Se luultavasti päättyy huonosti, koska minulla ei ole minkäänlaista paloa oppia kyseistä kieltä, mutta aion silti yrittää ammatillisista syistä.


    • Ajattelisit missä suomalaiset on keskimääräst taitavampii: ryyppäämine, itsemurhat, itsesääli JA REHELLISYYS..

    • AasialainenTyttö

      Hmm... no itselläni ei oikeastaan ole ''kansalaisuus ongelmaa'' koska mul on muutenkin kaksoiskansalaisuus. Oon biologisesti thaimaalainen (enkä oikeen pidä siitä) mutta koska näytän enimmäkseen japanilaisen ja korealaisen yhdistelmältä, mulla ei ole valittamista. :) Ja jos rehellisiä ollaan oon kyl onnellinen, et saan olla täällä (hyvän näköisten) suomalaisten keskellä XD

    • Virallisesti olen Suomen kansalainen. Etnisesti kai myös. En kuitenkaan tunne olevani erityisen suomalainen. Enkä minkään muunkaan maalainen. En vain samaistu mihinkään kansaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      6015
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      270
      3706
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      3157
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      143
      2752
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2390
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      2053
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      218
      1969
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      200
      1862
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1502
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1446
    Aihe