Kansallisuuskriisi

japanityttö

Haluaisin vain tietää onko kellään muulla täällä ns. "Kansallisuuskriisiä" vai miksi sitä nyt kutsutaankaan, jos haluaa olla toisen maan kansalainen kuin on? Itse haluaisin olla japanilainen, koska japanilaiset naiset ovat niin maailman kauneimpia ja ne miehet niiin komeita! :3 Valitettavasti en voi syntyä uudestaan japanilaiseksi, niimpä saan vain surra kohtaloani että synnyin suomalaiseksi :(

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku13v.tyttö

      Välillä mullaki sama. En haluis kuulu suomalaisii jotka
      A. Lausuu päin mäntyä vieraat kielet
      B. On liian ennakkoluuloisia ulkomaalaisia kohtaan
      Esim. Me tehää ulkomaan projektia koulus ehkä jos saahaa rahaa nii kaikki sillee en kyl ota ulkomaalaisii meille tai suhtautuu epäluulosesti mun haaveisiin kielimatkasta vaihtovuodesta ja ulkomaille muutosta
      C. Juo esim. Maitoa mitä muualla ei tehä


      Mut toisaalta rakastan mun elämää varsinkin lunta jota ei mun unelmien eteläamerikassa ja Aasiassa juurikaan kovin paljon ole

      Kannattaa sunkin miettii nuita B kohan juttui. Esim. Yfu voi lähtee vuodeks japanii vaikkei osais kieltä

    • Lukionkävijä

      Joo mä haluisin olla britti koska se aksentti on nii kaunista ja englanti on maailman kieli. Ja sitte vihaan Suomen alkoholi-kulttuuria, tietääkseni britit ryystää enemmän teetä ja siä ollaa paljo kohteliaampia iha kaikille.

      • lkjhgfds

        Minäkin haluaisin olla britti ja oon kans lukiossa.

        Briteissä on kyllä melko vahva bupi (vai miten se nyt kirjoitetaan) kulttuuri, että kyllä sielläkin juodaan melko reippaasti.


      • lkjhgfds kirjoitti:

        Minäkin haluaisin olla britti ja oon kans lukiossa.

        Briteissä on kyllä melko vahva bupi (vai miten se nyt kirjoitetaan) kulttuuri, että kyllä sielläkin juodaan melko reippaasti.

        Brittien juomatavat ovat vielä pahemmat kuin suomalaisten ja muistaakseni ryystävätkin enemmän kuin suomalaiset. Täällähän töihin ei tulla humalassa tai krapulassa. Piste. Ainakin Englannissa on usein täysin hyväksyttävää juoda tuoppi olutta lounaalla. Eikä se ole mitään ykkösolutta. Töiden jälkeen mennään vielä pubiin ryystämään lisää. Kyllä meidän pitäisi juomakulttuurissa ottaa oppia ennemminkin Välimeren suunnalta.

        Itse olisin ihan tyytyväinen suomalaiseen kulttuuriin jos 1) alkoholikeskeisyydestä päästäisiin eroon ja 2) rasistit ja muut kusipäät katoaisivat johonkin. Olen ihan tyytyväinen noin muuten. Kansainvälistyä silti tietenkin haluan ja vähän tässä olen kaavaillut, että menisin vaihtoon Italiaan. Ensin olin ihan varma, että haluan pois Euroopasta, mutta nyt Italia houkuttelisi enemmän. En minä sinne silti jäädä aio, eikä oman alan työtkään sinne keskity. Saksaa aion sitten enemmän hyödyn puolesta opiskella. Se luultavasti päättyy huonosti, koska minulla ei ole minkäänlaista paloa oppia kyseistä kieltä, mutta aion silti yrittää ammatillisista syistä.


    • Ajattelisit missä suomalaiset on keskimääräst taitavampii: ryyppäämine, itsemurhat, itsesääli JA REHELLISYYS..

    • AasialainenTyttö

      Hmm... no itselläni ei oikeastaan ole ''kansalaisuus ongelmaa'' koska mul on muutenkin kaksoiskansalaisuus. Oon biologisesti thaimaalainen (enkä oikeen pidä siitä) mutta koska näytän enimmäkseen japanilaisen ja korealaisen yhdistelmältä, mulla ei ole valittamista. :) Ja jos rehellisiä ollaan oon kyl onnellinen, et saan olla täällä (hyvän näköisten) suomalaisten keskellä XD

    • Virallisesti olen Suomen kansalainen. Etnisesti kai myös. En kuitenkaan tunne olevani erityisen suomalainen. Enkä minkään muunkaan maalainen. En vain samaistu mihinkään kansaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe