Haluaisin vain tietää onko kellään muulla täällä ns. "Kansallisuuskriisiä" vai miksi sitä nyt kutsutaankaan, jos haluaa olla toisen maan kansalainen kuin on? Itse haluaisin olla japanilainen, koska japanilaiset naiset ovat niin maailman kauneimpia ja ne miehet niiin komeita! :3 Valitettavasti en voi syntyä uudestaan japanilaiseksi, niimpä saan vain surra kohtaloani että synnyin suomalaiseksi :(
Kansallisuuskriisi
7
<50
Vastaukset
- Joku13v.tyttö
Välillä mullaki sama. En haluis kuulu suomalaisii jotka
A. Lausuu päin mäntyä vieraat kielet
B. On liian ennakkoluuloisia ulkomaalaisia kohtaan
Esim. Me tehää ulkomaan projektia koulus ehkä jos saahaa rahaa nii kaikki sillee en kyl ota ulkomaalaisii meille tai suhtautuu epäluulosesti mun haaveisiin kielimatkasta vaihtovuodesta ja ulkomaille muutosta
C. Juo esim. Maitoa mitä muualla ei tehä
Mut toisaalta rakastan mun elämää varsinkin lunta jota ei mun unelmien eteläamerikassa ja Aasiassa juurikaan kovin paljon ole
Kannattaa sunkin miettii nuita B kohan juttui. Esim. Yfu voi lähtee vuodeks japanii vaikkei osais kieltä - Lukionkävijä
Joo mä haluisin olla britti koska se aksentti on nii kaunista ja englanti on maailman kieli. Ja sitte vihaan Suomen alkoholi-kulttuuria, tietääkseni britit ryystää enemmän teetä ja siä ollaa paljo kohteliaampia iha kaikille.
- lkjhgfds
Minäkin haluaisin olla britti ja oon kans lukiossa.
Briteissä on kyllä melko vahva bupi (vai miten se nyt kirjoitetaan) kulttuuri, että kyllä sielläkin juodaan melko reippaasti. lkjhgfds kirjoitti:
Minäkin haluaisin olla britti ja oon kans lukiossa.
Briteissä on kyllä melko vahva bupi (vai miten se nyt kirjoitetaan) kulttuuri, että kyllä sielläkin juodaan melko reippaasti.Brittien juomatavat ovat vielä pahemmat kuin suomalaisten ja muistaakseni ryystävätkin enemmän kuin suomalaiset. Täällähän töihin ei tulla humalassa tai krapulassa. Piste. Ainakin Englannissa on usein täysin hyväksyttävää juoda tuoppi olutta lounaalla. Eikä se ole mitään ykkösolutta. Töiden jälkeen mennään vielä pubiin ryystämään lisää. Kyllä meidän pitäisi juomakulttuurissa ottaa oppia ennemminkin Välimeren suunnalta.
Itse olisin ihan tyytyväinen suomalaiseen kulttuuriin jos 1) alkoholikeskeisyydestä päästäisiin eroon ja 2) rasistit ja muut kusipäät katoaisivat johonkin. Olen ihan tyytyväinen noin muuten. Kansainvälistyä silti tietenkin haluan ja vähän tässä olen kaavaillut, että menisin vaihtoon Italiaan. Ensin olin ihan varma, että haluan pois Euroopasta, mutta nyt Italia houkuttelisi enemmän. En minä sinne silti jäädä aio, eikä oman alan työtkään sinne keskity. Saksaa aion sitten enemmän hyödyn puolesta opiskella. Se luultavasti päättyy huonosti, koska minulla ei ole minkäänlaista paloa oppia kyseistä kieltä, mutta aion silti yrittää ammatillisista syistä.
Ajattelisit missä suomalaiset on keskimääräst taitavampii: ryyppäämine, itsemurhat, itsesääli JA REHELLISYYS..
- AasialainenTyttö
Hmm... no itselläni ei oikeastaan ole ''kansalaisuus ongelmaa'' koska mul on muutenkin kaksoiskansalaisuus. Oon biologisesti thaimaalainen (enkä oikeen pidä siitä) mutta koska näytän enimmäkseen japanilaisen ja korealaisen yhdistelmältä, mulla ei ole valittamista. :) Ja jos rehellisiä ollaan oon kyl onnellinen, et saan olla täällä (hyvän näköisten) suomalaisten keskellä XD
Virallisesti olen Suomen kansalainen. Etnisesti kai myös. En kuitenkaan tunne olevani erityisen suomalainen. Enkä minkään muunkaan maalainen. En vain samaistu mihinkään kansaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984