Niitä ovat kaikki pyörtäilijät, jalankulkijat jas muutkin n.s. kevytliikenteen kulkijat, jotka luulevat joskus lakiin kirjatun virheellisen olettamuksen toimivan hengissä/ terveenä pysymiseksi. Jokainen kevytliikenteen kulkija, joka rakastaa itseään ja lähimmäisiään, tajuaa että varmin vakuutus on kun viitsii katsoa liikennettä varominen ykkösasiana!
Mikään PYKÄLÄ EI PIDÄ HENGISSÄ; eikä saa autoa pysähtymään silloin kun sinä tahdot!
Kannattaa väistää virheellisistä opetuksista huolimatta, koska: autoa kuljettava ei inhimillisenä luontokappaleena voi havaita kaikkia asioita sataprosenttisesti, tekniikkakin voi pettää, massa ei pysähdy silloin kun sinä haluat, ja lisäksi keliolosuhteet tulevat vastaan; sadetta, sumua, tuulta ja liukkautta. Tiekin voiu totaalisesti murtua ja siirtää siten autoa ratkaisevat kymmensenttiset.
ÄLKÄÄ SIIS TELOKO ITSEÄNNE; ÄLKÄÄKÄ AIHEUTTAKO TOISELLE OSAPUOLELLE TARPEETTOMIA TRAUMOJA!
Kaiken turhan harmin voi välttää olemalla itselleen turvatakuu, sinä itse!
Itsemurhakandidaatit
9
54
Vastaukset
- huonotrollaus
Trolollollloolooo, trollolloooloooo, trolllooolloooo.
- kitkaktkaktkatpitkään
No kävele sitten ajoradalle katsomatta itse eteesi! Loppuu trollauksesi, toivottavasti! Juuri tänään Suolahdessa pyöräöilijä päinvastoinnkuinn tuossa olen neuvonut!
Arvaa kahdesti onko vielä ajelemassa! - Mikä_vaikeaa
kitkaktkaktkatpitkään kirjoitti:
No kävele sitten ajoradalle katsomatta itse eteesi! Loppuu trollauksesi, toivottavasti! Juuri tänään Suolahdessa pyöräöilijä päinvastoinnkuinn tuossa olen neuvonut!
Arvaa kahdesti onko vielä ajelemassa!Jos autoa kuljettava inhimillinen luontokappale kärsii siitä noin paljon, pitäisikö olla kokonaan ajamatta?
Tieliikennelaki lähtee siitä, että moottorin voimalla kulkeva peltikuorella suojattu varoo omin voimin kulkevia eikä aja kenenkään päälle. Jos se ei tunnu onnistuvan, kuulut matkustajaksi. - kitkatkatkatpitkään
Ompa vaikea tajuta, että pysyt kunnossa, ja hengissä varmimmin toimimalla kuten neuvoin! Jos noin paljon inhoat itseäsi, en voi auttaa! Sinä ainakaan et osaisi edes viisikymmentäprosenttisesti kuljettaa moottoriajoneuvoa!
- Aikapaljon
kitkatkatkatpitkään kirjoitti:
Ompa vaikea tajuta, että pysyt kunnossa, ja hengissä varmimmin toimimalla kuten neuvoin! Jos noin paljon inhoat itseäsi, en voi auttaa! Sinä ainakaan et osaisi edes viisikymmentäprosenttisesti kuljettaa moottoriajoneuvoa!
Sekin on 50% enemmän kuin sinä.
- kitkatkatkatpitkään
Huomaa tollo, että en sanonut sinun osaavan 50 %:sti, vaan että et edes!
Mutta varmasti osaat känistä joutavia ja kävellä, juosta ja pyöräillä auton alle! - Osaatsen
kitkatkatkatpitkään kirjoitti:
Huomaa tollo, että en sanonut sinun osaavan 50 %:sti, vaan että et edes!
Mutta varmasti osaat känistä joutavia ja kävellä, juosta ja pyöräillä auton alle!Se on ihan sinun homma.
- pykälät-kertovat
Autoilijoilla on isompina suurempi vastuu suojaamattomia ihmisiä kohtaan.
- nyhverönyyssönen
Mutta ei vaan mene älli perille! Siinä voit pyyhkiä koolla takapuolesi (niin varmaan ennemmin tai myöhemmin tuolla asenteella käykin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005