Tytöt, mikä on mielipiteenne tansseista koulussa?

wertuers

Vihaatteko sitä yhtä paljon kuin pojat eli tekisi mieli tappaa itsensä?

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quixoticist

      Kamalaa yleistämistä! Eivät todellakaan kaikki pojat vihaa tanssimista! Tunnen monia poikia -- minä mukaan lukien -- jotka pitävät siitä.

    • Niiii.....i

      Siis tanssiminen on ihan sairaan kivaa jos sen osaa ottaa oikealla asenteella :)

      • wertuers

        Aika mahdotonta...


    • Psycho

      Paskaa mä en saanu ees koitta ku mut poistettiin joka vitun tunnilta

      • Psycho

        Oon muute sit poika mut jos haluutte tanssii nii vatti leireil on aina disko vikana iltana ite oon siel aina tanssinu hitait


    • Hyiällöö

      Mulla on peruskoulu jo ohi mutta kyllä vihasin tanssimista ja olen siis tyttö. Hahha yks poika oli semmonen joka harrasti tanssimista nii opettaja pyys aina sitä näyttämään mallia meille ja joku tyttöraukka joutu aina sen pariksi, mäkin jouduin kerran D:

      • Wertuers

        Hahaha :D mites meni?


    • Tyttös00

      Siis tanssit o iha ookoo mulle, mut sit jos saat sellasen parin jonka kaa pituusero on enemmän ku 10 cm :((( sekää ei tosin haittaa jos on jees jätkä. kauheimpia on kuitenki lötkökädet ketkä olettaa et TYTTÖ VIE johonki ja on vaa sillee yhhh. Sit se toine ääripää on sellai joka tarttuu sua heti lanteilta ja oot vaa et wouwouwou otetaampas iisisti fuckboi :"D kumpikaan ei oo kiva. Mut sellai peruskiva joka ei pelkää kosketusta ja huomioi parin on paras :)) mua ei haittaa vaik et osais tanssii ku oot sellai mukava , otan sen huumoril enkä mäkää osaa hyvin eli no stress

    • jdbhoufh

      kaikki aina jännittää sitä mut ei ees ollu nii paha se oli iha kivaa pahinta on jos poika on sillee hyi vittu en tanssi sun kaa et c'mon kasvakaa ei oo nii kauheeta pitää 20 sekuntia kädestä kiinni semmone on kiva joka ottaa parin huomioon ja sit ku saat tietää kenet saat parikses nii hymyile vaik sille tai jotai koska siitä tulee tosi paska olo jos on sillee en tanssi sun kaa meilläki oli sillee et jotku pojat oli siin alus just jotai "ja näittenkö kanssa pitäis muka tanssia?!" nii ei ollu kovin kivaa

    • Yksilöllistä

      Mä vihasin niitä yläasteen paritansseja! Siihen aikaan mikään ei ollu niin epäluontevaa, kun yrittää käyttäytyä "normaalisti frendien kesken," samalla kun kaverin käsi on lantiolla. Sitä ihmettelen, että miksi tansseja ei voisi aloittaa jo ala-asteella, kun tytöt ja pojat olisi "samalla viivalla"? Miksi sen pitää olla murrosiän vaiheessa? Pojat kokee sen EHKÄ nöyryyttävänä, ja tytöt EHKÄ pelkää, että pojilla olis jotain "mielihyvää läheisyydestä". Mene ja tiedä... Jokainen tuntee tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe