Moi! Asun rivarissa 2h k s alin kerros,oma piha.Rehellistä ja juttuun tulevaa kämppistä hakusessa.Asun Nurmijärvellä.Tytär muutti ensimmäiseen omaan kämppään niin nyt olis huone vapaana ja kaikki muut yhteiskäytössä,saa tosiaan olla kuin kotonaan,kunhan hoitaa vuokran rehellisesti ja täsmälisesti.Auton lämmitys mahollisuus.Saat olla opiskelija tai mikä vaan paitsi ei päihteiden käyttäjä.Musiikki ihminen olen electonista musaa kuuntelen joten se olisi sallittua ja toivottuakin.Kavereita saa tuoda kunhan siitä ei aiheudu liiallista melua,etten itse lennä pihalle.Koira ja kaksi kissaa löytyy,koira tervetullut mutta ei kissat.Poltan mutta ulkona.Itse en juuri juo mutta ei haittaa mua jos kämppis sillointällöin ottaa.Täältä on lyhyt matka myös dösärille mistä pääsee helposti esim Stadiin.Vesimaksu 15e/kk vuokrasta en vielä ole ottanut selvää,se voidaan neuvotella kukkarolle sopivaksi.Soita jos nappaa 0468847868
kimppakämppä kaveria etsitään Nurmijällä.
kirtsu62
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5662615Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831350- 981327
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48910
- 74864
- 47861