Asuuko kukaan Sadon OmistusKoti-asunnossa?
Niissä taloyhtiöissä Sato omistaa suurimman osan asunnoista ja vuokraa ne. Sitten pieni määrä on omistusasuntoja, jotka Sato myy.
Ongelmaksi mielestäni muodostuu se, että kun Satolla on suurin osuus asunnoista, niin se pääsee myös päättämään taloyhtiön asioista itse?
Olen kysellyt mielipiteitä tutuilta, jotka ovat Satossa vuokralla ja ne tuntuu enemmän haukkuvan Satoa.
http://www.sato.fi/fi/asumisratkaisut/sato-omistuskodit
Sato OmistusKoti-asunnosta kokemuksia?
3
1086
Vastaukset
- mikä_järki
Yleistä elämänkokemusta: jos kerrostalossa (as oy) on 20 % asunnoista vuokralla, niin niiden asukkaat aiheuttavat 80 % kaikista järjestyshäiriöistä. Miksi kukaan voisi haluta vuokraloisten keskelle, jos on varaa omaan?
No, noissahan SATO:n äänimäärä on käytännössä sen 20 % yhtiökokouksen koko äänimäärästä. Vuokralaiset nyt tuskin ovan yleensä mikään ongelma, SATO:n ylihintaisissa asuinnoissa kuitenkin todennäköisesti asuu vain spurguja jotka eivät muualta asuntoa saa, eli en itse ostaisi tuollaisesta talosta.
P.S. En kyllä koskaan vuokraisikaan asuntoa heiltä, eli siinä mielessä /-/0.- kuluttajille_valistusta
Sato markkinoi nyt 600 euron viikkovuokraa yksiöstä.
Ikävä kyllä tuollainen vaatimus 600,00 euroa viikosta yksiöstä täyttää jo kiskonnan tunnusmerkistöt.
Kuluttaja-asiamieskin varoittaa jo Satosta. Sato reagoi terveys riskien eliminointiin ja ehkäisyyn vasta silloin kun asukas on jo sairaalassa.
Sato käyttää hyväksi ihmisen perusturvaan kuuluvaa oikeutta omaan kotiin, harjoittaa kiskontaa ja altistaa asiakkaat terveysriskeihin, asioita joissa täyttyy jo rikosoikeudellinenkin arviointi.
Älkää edes harkitko Satoa, tutustukaa ennakkotapauksiin miten Saton asunnoissa asuneita on sairastunut astmaan tai muihin vakaviin sairauksiin täältä. Saton uhreja on satoja kyse ei ole enää yksittäisestä tapauksesta.
Lue lisää tästä rikollisesta Satosta täältä http://sato-asunto.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686797
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532186- 562098
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se581209- 551201
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937