Tietääkö kukaan saako sitä tilata ulkomailta omaan käyttöön? Ilmeisesti muualla eu:ssa sitä saa vapaasti myydä, mutta ei Suomessa. Löysin sitä ainakin Ruotsista ja Briteistä. Muistan, että se aikoinaan vedettiin pois myynnistä uuselintarvikkeena koko eu:n alueella, mutta on nyt sallittua. Suomessa näkyy olevan lääkeluettelon kasvi, mutta eihän se kai tarkoita, että on lääke? Olen tietämättäni tilannut ulkomailta luontaistuotteita, jotka ovat lääkeluettelossa, saakohan tänne niitäkään tilata? Olen käyttänyt puerariaa vaihdevuosioireisiin ja teho on ollut erinomainen eikä mitään sivuvaikutuksia ja halpaakin se on. Ystäväni toi sitä minulle ulkomailta ja nyt alkaa loppumaan, pitäisi jostain saada lisää. Samainen ystäväni sanoi, että sitä saa tuoda kyllä jauheena, vaan ei kapseleina. Olisko jollain tietoa, olisin siitä erittäin kiitollinen!
Pueraria mirifica?
Enhaluahikoilla
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961649
- 741444
- 501377
- 561280
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041258SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735